نویسنده = مرتضی رجوعی
بررسی تأثیر تصویر ذهنی بر قصد خرید کالای وارداتی با تأکید بر نقش قوم‌گرایی مصرف

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 اسفند 1402

10.22034/jiba.2024.59488.2152

محسن حبیبی؛ مرتضی رجوعی؛ جواد نظری


شناسایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت میزبانی بین المللی ایران

دوره 2، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 67-102

10.22034/jiba.2019.9066

امید بهبودی؛ مرتضی رجوعی؛ عظیم زارعی؛ گلنار شجاعی