کلیدواژه‌ها = صادرات
مدل توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان حوزه الکترونیک و برق ایران با محوریت ارتقاء پایبندی سازمانی کارکنان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 آبان 1402

10.22034/jiba.2023.57874.2092

روح اله سهرابی؛ وحید چناری؛ محمد همتی؛ مهرداد همراهی


مدل بازاریابی دیجیتال برای توسعه بازارهای صادراتی محصولات صنعت ساختمان در کشورهای حوزه خلیج فارس

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 دی 1402

10.22034/jiba.2023.59095.2142

ایوب محمدیان؛ سید ابولقاسم میرا؛ نادر معاون


ساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی

دوره 6، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 65-82

10.22034/jiba.2022.53576.1955

فهیمه محمدی؛ امیر ذاکری؛ مهدی عبدالحمید


ارائه مدل تجارت عادلانه در جهت دستیابی به مزیت رقابتی شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی

دوره 5، شماره 4، دی 1401، صفحه 271-287

10.22034/jiba.2022.53150.1938

سمیرا مرزبان؛ لیلا آندرواژ؛ شادان وهاب‌زاده منشی؛ حمید رضا سعید نیا


اولویت‌‌‌‌بندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی

دوره 3، شماره 2، تیر 1399، صفحه 103-119

10.22034/jiba.2020.10749

میثم مدرسی؛ سمیرا افراسیابی؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ فاطمه خانی


تأثیر شاخص‌های فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی

دوره 2، شماره 4، دی 1398، صفحه 121-140

10.22034/jiba.2019.9830

بهناز خوش طینت؛ ابوالفضل شاه‌آبادی؛ فاطمه نعیمی؛ علی مرادی


تأثیر بازارگرایی و تجربه بین‌المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین‌المللی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 23-44

10.22034/jiba.2019.9068

محمد فاریابی؛ صمد رحیمی اقدم؛ محمدرضا کوششی؛ علیرضا پور آقابالایی


تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار

دوره 1، شماره 3، اسفند 1397، صفحه 103-123

10.22034/jiba.2019.7225

حسین نوروزی؛ سجاد عبداله پور؛ سمیه گنجعلی وند؛ سیده غزل معصومی