کلیدواژه‌ها = صادرات
پویایی‌های دیپلماسی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در اولویت‌سنجی کشورهای مقصد صادراتی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 آبان 1403

10.22034/jiba.2024.63763.2270

عبدالمحمد کاشیان


الگوی سلسله مراتبی بهبود صادرات مناطق آزاد تجاری با راهبردهای توسعه اشتغال پایدار در بستر برنامه هفتم توسعه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 بهمن 1403

10.22034/jiba.2025.64763.2288

روح اله کرمی؛ اشرف شاه منصوری؛ سید احمد حسینی گل افشانی


ارزیابی اهمیت عوامل موثر بر حفظ و گسترش سهم بازار مواد غذایی فرآوری شده در بازارهای جهانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 بهمن 1403

10.22034/jiba.2025.65008.2296

محمدطاها اسمعیل زاده آشینی؛ مهدی عزیزی


تأثیر ارز دیجیتال و آزادی اقتصادی بر صادرات

دوره 7، شماره 4، اسفند 1403، صفحه 195-218

10.22034/jiba.2024.61153.2200

شهریار سکوتی؛ منیره دیزجی؛ علی پایتختی اسکویی؛ ابوالفضل شاه‌آبادی؛ رقیه حسن زاده


تأثیر تجارت الکترونیک بر صادرات، شواهد فراتحلیلی

دوره 7، شماره 2، تیر 1403، صفحه 211-234

10.22034/jiba.2024.60534.2176

زهرا حیدری زاد؛ علیرضا فضل زاده؛ وحید احمدیان؛ سجاد نقدی


تأثیر قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها

دوره 7، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 169-185

10.22034/jiba.2024.59524.2155

زهره دهدشتی شاهرخ؛ سجاد اصغریخواه؛ سید محمدرضا موسوی


ساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی

دوره 6، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 65-82

10.22034/jiba.2022.53576.1955

فهیمه محمدی؛ امیر ذاکری؛ مهدی عبدالحمید


ارائه مدل تجارت عادلانه در جهت دستیابی به مزیت رقابتی شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی

دوره 5، شماره 4، دی 1401، صفحه 271-287

10.22034/jiba.2022.53150.1938

سمیرا مرزبان؛ لیلا آندرواژ؛ شادان وهاب‌زاده منشی؛ حمید رضا سعید نیا


اولویت‌‌‌‌بندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی

دوره 3، شماره 2، تیر 1399، صفحه 103-119

10.22034/jiba.2020.10749

میثم مدرسی؛ سمیرا افراسیابی؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ فاطمه خانی


تأثیر شاخص‌های فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی

دوره 2، شماره 4، دی 1398، صفحه 121-140

10.22034/jiba.2019.9830

بهناز خوش طینت؛ ابوالفضل شاه‌آبادی؛ فاطمه نعیمی؛ علی مرادی


تأثیر بازارگرایی و تجربه بین‌المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین‌المللی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 23-44

10.22034/jiba.2019.9068

محمد فاریابی؛ صمد رحیمی اقدم؛ محمدرضا کوششی؛ علیرضا پور آقابالایی


تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار

دوره 1، شماره 3، اسفند 1397، صفحه 103-123

10.22034/jiba.2019.7225

حسین نوروزی؛ سجاد عبداله پور؛ سمیه گنجعلی وند؛ سیده غزل معصومی