احمدی، حسین (1398)، بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد تغییر برند با توجه به نقش میانجی دلزدگی (مطالعه موردی :داروی ایزی آیرون)، دانشگاه پیام نور استان تهران
حاتمی، نورخدا (1399)، تاثیر نام تجاری توسعه یافته بر ارزیابی مصرفکننده از کالای جدید، دانشکده مدیریت و حسابداری، موسسه آموزش عالی باختر ایلام .
داودزاده مقدم، علیرضا، آزاد، ناصر، مدیری، محمود (1395)، بررسی بازآفرینی برند در صنعت خودرو ایران، دومین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران، تهران
عبده زاده، روح الله (1398)، بررسی تأثیر استرس مشتریان بر قصد تغییر برند (موردمطالعه: بانکهای خصوصی شهر ایلام، موسسه آموزش عالی باختر ایلام.
مافی، زهره (1393)،
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر ارتقا برند در بانک (مطالعه موردی بانک سامان)،
دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.
ملازاده، راضیه (1398)، تأثیر عوامل مؤثر بر انتقال وفاداری نسبت به تغییر نام برند (مطالعه موردی شرکت بیست)، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه شهید باهنر کرمان.
Agha, N., Goldman, M. M., & Dixon, J. C. (2016). Rebranding: the effect of team name changes on club revenue. European Sport Management Quarterly, 16(5), 675-695.
Amaldoss, W., & Jain, S. (2015). Branding conspicuous goods: An analysis of the effects of social influence and competition. Management Science, 61(9), 2064-2079.
Bains, G. (2015). Empirical evidence on employer branding and its impact on the formation of psychological contract. JIMS8M: The Journal of Indian Management & Strategy, 20(2), 28-35.
Brodie, R. J., Ilic, A., Juric, B., Hollebeek, L., 2013. Consumerengagementinavirtualbrand community:anexploratoryanalysis. J. Bus. Res. 66, 105–114.
Campbell. K, (2013), Rebranding a higher education institution using corporate practices", American University Honors Capstone, pp.1-37
Campelo, A., Aitken, R., Thyne, M., & Gnoth, J. (2014). Sense of place: The importance for destination branding. Journal of Travel Research, 53(2), 154-166.
Chad, P. (2016). Corporate Rebranding: An Employee-Focused Nonprofit Case Study. Journal of Nonprofit & Public Sector Marketing, 28(4), 327-350.
Dalman, M. D., & Puranam, K. (2017). Consumer Evaluation of Ingredient Branding Strategy. Management Research Review, (just-accepted), 05-11
Frazier, A. E., & Wikle, T. A. (2017). Renaming and rebranding within US and Canadian geography departments, 1990–2014. The Professional Geographer, 69(1), 12-21.
Keller, K. O., Geyskens, I., & Dekimpe, M. G. (2020). Opening the Umbrella: The Effects of Rebranding Multiple Category-Specific Private-Label Brands to One Umbrella Brand. Journal of Marketing Research, 0022243720922853.
Lannoo, K., & Thomadakis, A. (2019). Rebranding Capital Markets Union: A market finance action plan (No. 500). Centre for European Policy Studies.
Lee, Z., & Bourne, H. (2017). Managing Dual Identities in Nonprofit Rebranding: An Exploratory Study. Nonprofit and Voluntary Sector Quarterly, 0899764017703705.
Lievens, F., & Slaughter, J. E. (2016). Employer image and employer branding: What we know and what we need to know. Annual Review of Organizational Psychology and Organizational Behavior, 3, 407-440.
Luxton, Sandra., Reid, Mike., Mavondo, Felix., (2014). Integrated Marketing Communication Capability and Brand Performance, Journal of Advertising, 44, 37-42.
Marques, C., da Silva, R. V., Davcik, N. S., & Faria, R. T. (2020). The role of brand equity in a new rebranding strategy of a private label brand. Journal of Business Research, 117, 497-507.
Montgomery, J. (2020). Rebranding unlimited: improving the image of Western Sydney University. Advertising: An Integrated Marketing Communication Perspective, 517-519.
Muller. B, Kocher. B, Crettaz. A, (2013), The effects of visual rejuvenation through brand logos", Journal of Business Research, No.66, pp. 82-88
Nana, S., Tobias-Mamina, R., Chiliya, N., & Maziriri, E. (2019). The impact of corporate rebranding on brand equity and firm performance.
Truong, Y., Klink, R. R., Simmons, G., Grinstein, A., & Palmer, M. (2017). Branding strategies for high-technology products: The effects of consumer and product innovativeness. Journal of Business Research, 70, 85-91.
Washburn, J. H., Till, B. D., Priluck, R., & Boughton, P. D. (2015). The Effect of Co-Branding on the Brand Equity of Constituent and Composite Brands Before and After Trial. In: Spotts H., Meadow H. (eds) Proceedings of the 2000 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference.
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science. Springer, Cham.
https://doi.org/10.1007/978-3-319-11885-7_100.