امینی، علیرضا. فتاحی، حمیدرضا. (1397). طراحی الگوی بینالمللیسازی بنگاههای کوچک و متوسط در شرکتهای دانش بنیان مبتنی بر نانو، فصلنامه مدیریت بازرگانی، 10 (3)، 602-583.
بهرامی، حسین. عزیزی، محمد. بدیعزاده، علی. رزقس، هادی. (1398). عوامل نهادی تاثیرگذار بر بینالمللی شدن شرکتهای داروسازی، فصلنامه مدیریت بهداشت و درمان، 10 (1)، 30-19.
رحیمی، سجاد. قلیپور، آتنا. دالوند، وحید. خوشفطرت، عاطفه. (1399). بررسی کاربرد اینستاگرام در افزایش فروش محصولات تولیدی، فصلنامه رهیافتی در مدیریت بازرگانی، 1 (1)، 119-111.
زمانلو، شمسالضحی. حسینی، میرزاحسن. میرزایی، علیاکبر. (1394). راهکارهای ایجاد تمایز در راهبرد اقیانوس آبی و تاثیر آن بر افزایش فروش، فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی، 23، 225-203.
سروری، رحیم. رضوانی، مهران. (1400). گرایش بینالمللی شدن و عملکرد صادراتی: بررسی آثار میانجی دانش صادراتی و تعدیلگر پویایی محیطی، فصلنامه توسعه کارآفرینی، 53، 484-465.
سلطانزاده، ثمینه. رضوانی، مهران. مبینیدهکردی، علی. عبدلی محمدآبادی، طیبه. (1399). الگوی بینالمللیسازی پایدار در صنایع تکنولوژی محور دارویی ایران: تبیین اقدامات صورت گرفته و ارائه مدل مطلوب، فصلنامه بهبود مدیریت، 49، 47-25.
طوسی، عباس. احمدی، عباس. هاشمی، محمدرضا. (1399). تدوین چارچوب مطلوب راهبری شرکتی برای بینالمللی شدن، فصلنامه فرایند مدیریت و توسعه، 114، 70-29.
کریمی، فاطمه. صوفی، یوسف. وظیفه دوست، حسین. (1399). بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی الکترونیک بر سهم بازار و افزایش فروش ADSL استان آذربایجان غربی، کنفرانس بینالمللی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق، تهران، ایران.
کوثری، امیر. اسعدی، عبدالرضا. (1396). بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر افزایش فروش بیمه بر اساس مدل بنسل و مندلسون، فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری، 3 (1)، 43-31.
مهدوی، بیژن. میرزامحمدی، سعید. ذاکری، امیر. (1400). نقش انواع دانش در مراحل بینالمللی شدن شرکتهای دانش بنیان همراه با دلالتهای سیاسی آن، فصلنامه بررسیهای بازرگانی، 111، 105-85.
ولیپور، زهرا. تبریزیان، بیتا. جلالی، سیدمهدی. (1400). طراحی فرایند افزایش فروش و سهم بازار شرکتهای لبنی بر مبنای الگوی بازاریابی حسی، فصلنامه کاوشهای مدیریت بازرگانی، 26، 454-435.
Alex, Mohr,. Georgios, Batsakis,. (2018). The Contingent Effect of TMT International Experience on Firms’ Internationalization Speed,
British Journal of Management, 30 (4), 869-887.
Cho, C.H.,
Krasodomska, J.,
Ratliff-Miller, P. and
Godawska, J. (2021), "Internationalization and CSR reporting: evidence from US companies and their Polish subsidiaries",
Meditari Accountancy Research, Vol. 29 No. 7, pp. 135-162.
https://doi.org/10.1108/MEDAR-06-2020-0922
Hall, Stephen, Mark, Workman, Jeffrey, Hardy, Christoph, Mazur, Jillian, Anable, Mark, Powell, Sophie, Marie Wagner, (2022), "Doing business model innovation for sustainability transitions — Bringing in strategic foresight and human centred design", Energy Research & Social Science, 90, 102-112.
Jablonski, B.B.R.,
Hadrich, J.,
Bauman, A.,
Sullins, M. and
Thilmany, D. (2022), "The profitability implications of sales through local food markets for beginning farmers and ranchers",
Agricultural Finance Review, Vol. 82 No. 3, pp. 559-576.
https://doi.org/10.1108/AFR-05-2021-0056
Kolagar, M.,
Reim, W.,
Parida, V. and
Sjödin, D. (2022), "Digital servitization strategies for SME internationalization: the interplay between digital service maturity and ecosystem involvement",
Journal of Service Management, Vol. 33 No. 1, pp. 143-162.
https://doi.org/10.1108/JOSM-11-2020-0428
Mills, Brent,.
Wilner, Alex. (2023), "The science behind “values”: Applying moral foundations theory to strategic foresight",
Futures & foresight science, 5(1), 145-161.
Nasir, M.,
Adil, M. and
Dhamija, A. (2021), "The synergetic effect of after sales service, customer satisfaction, loyalty and repurchase intention on word of mouth",
International Journal of Quality and Service Sciences, Vol. 13 No. 3, pp. 489-505.
https://doi.org/10.1108/IJQSS-01-2021-0015.
Naveen, Kumar, Jain,.
Sokol, Celo,.
Vikas, Kumar,. (2019). Internationalization speed, resources and performance: Evidence from Indian software industry,
Journal of Business Research, 95, 26-37.
Rudnick, M.,
Riezebos, J.,
Powell, D.J. and
Hauptvogel, A. (2020), "Effective after-sales services through the lean servitization canvas",
International Journal of Lean Six Sigma, Vol. 11 No. 5, pp. 929-942.
https://doi.org/10.1108/IJLSS-07-2017-0082.
Schwarz, Jan Oliver,. Bernhard, Wach,. René, Rohr beck. (2023), "How to anchor design thinking in the future: Empirical evidence on the usage of strategic foresight in design thinking projects",
Futures, 149, 239-252.
Senali, M.G.,
Cripps, H.,
Meek, S. and
Ryan, M.M. (2022), "A comparison of Australians, Chinese and Sri Lankans' payment preference at point-of-sale",
Marketing Intelligence & Planning, Vol. 40 No. 1, pp. 18-32.
https://doi.org/10.1108/MIP-07-2021-0235.
Serdar, Yayla,.
Sengun,Yeniyurt,. Can, Uslay,. Erin, Cavusgil,. (2018). The role of market orientation, relational capital, and internationalization speed in foreign market exit and re-entry decisions under turbulent conditions,
International Business Review, 27 (6), 1105-1115.
Steven D. Prager, Wiebe, Keith, (2021), "Strategic foresight for agriculture: Past ghosts, present challenges, and future opportunities",
Global Food Security, 28, 489-501.
Streir, Jessica M. K., Sarah, A. Nicole, T. John. H. (2021), "Leveraging Strategic Foresight to Advance Worker Safety, Health, and Well-Being, Int.
J. Environ. Res",
Public Health 2021, 18(16), 8477;
https://doi.org/10.3390/ijerph18168477.
Yu, B.,
Liu, H.,
Cheng, H. and
Gao, P. (2022), "The impact of cross-border knowledge management on internationalizing Renminbi: lessons from the belt and road initiative",
Journal of Knowledge Management, Vol. 26 No. 1, pp. 257-267.
https://doi.org/10.1108/JKM-01-2021-0062.
.