1) حسینی مقدم، سید محمدرضا و حجازی، سید رضا (1393)، تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد بانکها با متغیر میانجی بازار گرایی، توسعه کارآفرینی، دورۀ 7، شمارۀ 2، صفحه 229-211.
2) خصم افکن نظام، محمدحسین؛ عطافر، علی؛ نصراصفهانی، علی؛ شاهین، آرش (1393)، سرمایه فکری، قابلیت یادگیری سازمانی و کارایی عملکرد توسعه محصول جدید در صنعت خودرو، پژوهشهای مدیریت عمومی، سال 7، شماره 25، صفحه 74-57.
3) داورزنی، هدی و برادران کاظم زاده، رضا و دگردی، سید حسام الدین (1389)، ارائه مدلی برای بررسی میزان تأثیرات قابلیت یادگیری سازمانی بر نوآوری، مهندسی صنایع و مدیریت شریف، دوره ی 1-28، شماره 2، صفحه 14-3.
4) ملاحسینی، علی و فرقانی، محمدعلی و مرادخانی، بریار (1389)، بررسی تأثیر قابلیت یادگیری سازمانی بر عملکرد SME های شهرستان کرمان با استفاده از روش AHP، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال 2، شماره 3، صفحه 95-78.
5) Alegre, Joaquín, and Ricardo Chiva. "Linking entrepreneurial orientation and firm performance: the role of organizational learning capability and innovation performance." Journal of Small Business Management 51.4 (2013): 491-507.
6) Anderson, B. S., Covin, J. G., & Slevin, D. P. (2009). Understanding the relationship between entrepreneurial orientation and strategic learning capability: an empirical investigation. Strategic Entrepreneurship Journal, 3(3), 218-240.
7) Anderson, J.C., Gerbing, D.W., 1988. Structural equation modelling in practice: a review and recommended two step approach. Psychological Bulletin 103 (3), 411–423.
8) Cano, R.C., Carrillat, F.A., Jaramillo, F., (2004). A meta-analysis of the relationship between market orientation and business performance: evidence from five continents. International Journal of Research in Marketing 21, 179–200.
9) Carr, A. S., Pearson, J. N., (1999). Strategically managed buyer–supplier relationships and performance outcomes. Journal of Operations Management 17, (5), 497–519.
10) Chang, J. (1998). Model of corporate entrepreneurship: Intrapreneurship and entrepreneurship. Borneo Review, 9, (2), 187−213.
11) Cohen, W. M., & Levinthal, D. A. (1990). Absorptive capability: A new perspective on learning and innovation. Administrative Science Quarterly, 35, 128–152.
12) Covin, J. G., & Slevin, D. P. (1991). A conceptual model of entrepreneurship as firmbehavior. Entrepreneurship Theory and Practice, 16 (1), 7–25.
13) Dickson, P.R. (1992). Toward a general theory of competitive rationality. Journal of Marketing, 56 (1), 69–83.
14) Gartner, W. B. (1988). “Who is an entrepreneur” is the wrong question. American Small Business Journal, 11−31.
15) Goh, S. C. (2003). Improving organizational learning capability: Lessons from two case studies. The Learning Organization, 10(4), 216–227.
16) Hakala, H. (2011). Strategic orientations in management literature: three approaches to understanding the interaction between market, technology, entrepreneurial and learning orientations. International Journal of Management Reviews, 13 (2), 199-217.
17) Hornsby, J. S., Naffziger, D. W., Kuratko, D. F., & Montagno, R. V. (1993). An interactive model of the corporate entrepreneurship Process. Theory and Practice, 17 29–37.
18) Huang, T.-T., Chen, L., Stewa