اسماعیلپور، حسن (1382). مدیریت بازاریابی بینالمللی، نشر نگاه دانش، تهران، چاپ سوم.
فاریابی، محمد؛ صنوبر، ناصر و اسدپور، علی (1392). نقش تفاوت طول مدت ارتباط بر وفاداری برند، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تبریز، دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی، گروه مدیریت.
پهلوان شریف، سعید، مهدویان، وحید (1394). مدلسازی معادلات ساختاری با AMOS، نشر بیشه، تهران، چاپ اول.
صنوبر، ناصر؛ فاریابی، محمد، فضل زاده، علیرضا و زرقانی، ابوالفضل (1393). تأثیر رفتارهای رابطهمند فروشندگان و عدالت سازمانی بر وفاداری مشتری، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تبریز، دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی، گروه مدیریت.
صحت، سعید؛ نوربخش، سیدکامران؛ رضایی حاجیدهی، لیلا (1393). بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطهمند استراتژیک (مطالعه موردی: شرکتها ی وابسته به بانکها)"، پژوهشنامه بیمه، دوره 29، شماره 3، ص 153-175.
صنوبر، ناصر و خاتمی، مهدی (1390). مدیریت برند در مؤسسات مالی و اعتباری، انتشارات مولا علی، تبریز، چاپ اول.
کریمی علویجه، محمدرضا؛ اسحاقی، سیدمحمدصادق و احمدی، محمدمهدی (1395). عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی برند کارکنان، مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)، سال ۲۵، شماره 80 ص. 119-142.
Aaker, D.A. 1991. Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand. New York: the free press.
Aaker, D. A. 1995. Strategic Market Management. 4th Ed., New York: John Wiley and Sons, Inc.
Athanasopoulou, P. 2009. "Relationship quality: a critical literature review and research agenda". European Journal of Marketing, 43(5): 583-610.
Burmann, C., Jost-Benz, M., & Riley, N. 2009. "Towards an identity-based brand equity model". Journal of Business Research, 62(3): 390-397.
Byrne, B. M. 2010. Structural Equation Modeling with AMOS: Basic Concepts, Applications, and Programming. New York: Routledge.
Delgado, B. E., Munuera, A. J. L. 2005. "Does brand trust matter to brand equity?". Journal of Product and Brand Management, 14(3): 187-196.
Dwyer, F. R., Schurr, P. H., & Oh, S. 1987. "Developing buyer-seller relationship". The Journal of Marketing, 51(2): 11-27.
Erkmen, E., & Hancer, M. 2015. "Linking brand commitment and brand citizenship behaviors of airline employees: the role of trust". Journal of Air Transport Management, 42, 47-52.
Harmon, T. R., & Griffith, M. A. 2008. "Franchisee perceived relationship value". Journal of Business and Industrial Marketing, 23 (4): 256-263.
Hogan, J. E. 2001. "Expected relationship value: a construct, a methodology for measurement, and modeling technique". Industrial Marketing Management, 30(4): 351.
Hughes, D. E., & Ahearne, M. 2010. "Energizing the reseller`s sales force: the power of branding identification". Journal of Marketing, 74, 81-96.
Keller, K. L. 2003. Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity. 2nd Ed., Upper Saddle River, NJ: Pearson Education.
Keller, K. L. 2008. Strategic Brand Manangement: Building, Measuring, and Managing Brand Equity. 3rd Ed., New Jersey: Pearson Educational International.
Kim, H. B., & Kim, W. G. 2002. "The effect of costumer-based brand equity on financial performance". Journal of Costumer Marketing, Vol. 20, No. 4, pp. 335-510.
Leek, S., & Christodoulides, G. 2012. "A framework of brand value in B2B markets: the contributing role of functional and emotional components", Industrial Marketing Management, 41(1): 106-114.
Nyadzayo, M. W., Matanda, M. J., Ewing, M. T. 2015. "The impact of franchisor support, brand commitment, brand citizenship behavior, and franchisee experience on franchisee-perceived brand image". Journal of Business Research, 68 (9): 1886-1894.
Nyadzayo, M. W., Matanda, M. J., & Ewing, M. T. 2016. "Franchisee-based brand equity: the role of brand relationship quality and brand citizenship behavior". Industrial Marketing Management.
Oliver, R. L. 1997. "A behavioral perspective on the consumer behavior". Journal of Consumer Research, 14 (2): 495-507.
Oliver, R. L. 1999. "Whence consumer loyalty?". The Journal of Marketing, 63, 33-44.
Ryu, K., Han, H., Kim, T. H. 2008. "The relationship among overall quick causal restaurant image, perceived value, customer satisfaction, and behavioral intentions", International Journal of Hospitality Management, 27, 459-469.