منابع
آرمسترانگ، مایکل (1384)، "مدیریت استراتژیک منابع انسانی: راهنمای عمل"، ترجمه سید محمد اعرابی و داود ایزدی، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی، چاپ دوم.
اعرابی، سیدمحمد و رضوانی، حمیدرضا (1386)، "رابطه هماهنگی استراتژیک بین استراتژی سطح کسب و کار و استراتژی بازاریابی با عملکرد سازمانی: پژوهشی درباره شرکتهای دارویی ایران"، علوم مدیریت ایران، سال 2، شماره 5، ص 97-71.
اعرابی، سیدمحمد و مقدم، علیرضا (1386)، "هماهنگ کردن استراتژی منابعانسانی با استراتژی تجاری و فرهنگ سازمانی"، علوم مدیریت ایران، سال 2، شماره 8، صص135-103.
افجه، سید علی اکبر و سپهوند، رضا (1386)، "اثر هماهنگی استراتژیک بین استراتژی منابع انسانی، استراتژی سرمایه انسانی و استراتژی رفتار سازمانی بر عملکرد سازمان"، مطالعات مدیریت صنعتی، سال 6، شماره 15، ص113-87.
باقری، زهرا و صفایی، ناصر (1395)، "برنامهریزی راهبردی منابع انسانی بر مبنای الگوی BSC"، پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، سال 9، شماره 3، ص181-159.
رحمان سرشت، حسین (1377)، "نظریههای سازمان و مدیریت از نوینگرایی تا پسانوینگرایی"، جلد اول، نشر دوران، چاپ اول.
رحمان سرشت، حسین؛ صنوبر، ناصر (1382)، بررسی رابطه راهبردهای بازار- محصول و عملکرد صادرکنندگان ایرانی، مطالعات مدیریت، شماره 39 و 40 ، ص 98-69.
عباسی، عباس؛ مصلح شیرازی، علی نقی؛ حسینی، فرشته (1396). "تدوین راهبرد منابع انسانی در هماهنگی با راهبرد کسب و کار، فرهنگ و ساختار سازمانی. پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، سال 9، شماره 2، ص 151-175.
فیاضی، مرجان؛ اعرابی، سید محمد (1393)، "الگوی هماهنگی استراتژی منابع انسانی با عناصر سازمان و تأثیر آن بر بهبود عملکرد"، پژوهش های مدیریت انتظامی، سال 9، شماره 2، ص 286-261.
مقیمی، سید محمد (1386) "سازمان و مدیریت: رویکردی پژوهشی"، انتشارات ترمه، چاپ پنجم.
ممدوحی، امیررضا و سید هاشمی، محمدرضا (1386). شناسایی و رتبهبندی موانع اجرای استراتژیهای بازاریابی بر اساس یک طبقهبندی مفهومی: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو"، ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی.
Auh, S., & Menguc, B. (2005). Top management team diversity and innovativeness: The moderating role of interfunctional coordination. Industrial Marketing Management, 34, 249–261.
Chari, S., Balabanis, G., Robson, M. J., & Slater, S. (2017). Alignments and misalignments of realized marketing strategies with administrative systems: Performance implications. Industrial Marketing Management, 63 (Supplement C), 129-144.
Chimhanzi, J. & Morgan, R.E. (2005). Explanations from the marketing/human resources dyad for marketing strategy implementation effectiveness in service firms. Journal of Business Research, 58, 787–796.
Chimhanzi, J. (2004). The impact of marketing/HR interactions on marketing strategy implementation. European Journal of Marketing, 38, 73-98.
Crittenden, V.L., Crittenden, W.F. (2008). Building a capable organization: The eight levers of strategy implementation. Business Horizons, 51, 301-309.
Eng, T.Y., (2006). An investigation into the mediating role of cross-functional coordination on the linkage between organizational norms and SCM performance. Industrial Marketing Management, 35, 762–773.
Fisher, R.J., Maltz, E., & Jaworski, B.J. (1997). Enhancing communication between marketing and engineering: The moderating role of relative functional identification”. Journal of Marketing, 61 (3): 54–70.
Garcia, N., Sanzo, M.J., & Trespalacios, J.A. (2008). New product internal performance and market performance: Evidence from Spanish firms regarding the role of trust, interfunctional integration, and innovation type Technovation, 28, 713–725.
Giannakis, D., & Harker, M. J. (2014). Strategic alignment between relationship marketing and human resource management in financial services organizations. Journal of Strategic Marketing, 22 (5): 396-419.
Griffin, A., & Hauser, J.R. (1996). Integrating R&D and marketing: A review and analysis of the literature. Journal of Product Innovation Management, 13(3): 191−215.
Gupta, A.K., Raj, S.P., & Wilemon, D. (1986). A model for studying R&D– Marketing interface in the product innovation process. Journal of Marketing, 50 (2): 7–17.
Hughes, D. E., Le Bon, J., & Malshe, A. (2012). The Marketing–Sales Interface at the Interface: Creating Market-Based Capabilities through Organizational Synergy. Journal of Personal Selling & Sales Management, 32(1): 57-72.
Hutt, M.D., & Speh, T.W., (1984). The marketing strategy center: diagnosing the industrial marketer’s interdisciplinary role. Journal of Marketing, 48 (4): 53–61.
Hutt, M.D., (1995). Cross-functional working relationships in marketing. Academy of Marketing Science Journal, 23(4): 351– 358.
Johnson, J. S., Matthes, J. M., & Friend, S. B. (2017). Interfacing and customer-facing: Sales and marketing selling centers. Industrial Marketing Management. doi: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2017.08.011
Kahn, K.B., & Mentzer, J.T. (1994). Norms that distinguish between marketing and manufacturing. Journal of Business Research, 30, 111-118.
Kohli, A., & Jaworski, B.J. (1990). Market orientation: The construct, research propositions, and managerial implications. Journal of Marketing, 54 (2): 1–18.
Lascu, D.-N., Manrai, L. A., Manrai, A. K., & Kleczek, R. (2006). Interfunctional dynamics and firm performance: A comparison between firms in Poland and the United States”. International Business Review, 15 (6): 641-659.
Le Meunier-FitzHugh, K., Massey, G. R., & Piercy, N. F. (2011). The impact of aligned rewards and senior manager attitudes on conflict and collaboration between sales and marketing”. Industrial Marketing Management, 40 (7): 1161-1171.
Malshe, A., & Al-Khatib, J. A. (2017). A Repertoire of Marketers' Trust-Building Strategies within the Sales-Marketing Interface. Journal of Personal Selling & Sales Management, 37 (3): 213-227.
Malshe, A., Friend, S. B., Al-Khatib, J., Al-Habib, M. I., & Al-Torkistani, H. M. (2017). Strategic and operational alignment of sales-marketing interfaces: Dual paths within an SME configuration. Industrial Marketing Management, 66 (Supplement C), 145-158.
Malshe, A., Johnson, J. S., & Viio, P. (2017). “Understanding the sales-marketing interface dysfunction experience in business-to-business firms: A matter of perspective”. Industrial Marketing Management, 63 (Supplement C), 145-157.
Maltz, E., & Kohli, A. (2000). Reducing marketing’s conflict with other functions: The differential effects of integrating mechanisms. Journal of the Academy of Marketing Science, 28 (4): 479–493.
Menon, A., Jaworski, B. J., & Kohli, A. K. (1997). Product quality: Impact of interdepartmental interactions. Journal of the Academy of Marketing Science, 25 (3): 187–200.
Mohsen, K., & Eng, T.-Y. (2016). the antecedents of cross-functional coordination and their implications for marketing adaptiveness. Journal of Business Research, 69 (12(: 5946-5955.
Narver, J.C., & Slater, S. F. (1990). “The effect of a market orientation on business profitability”. Journal of Marketing, 54 (4): 20–35.
Noble, Charles H., & Mokwa, Michael P. (1999). Implementing marketing strategies: Developing and testing a managerial theory. Journal of Marketing, 63 (4): 57−73.
Ruekert, R.W., & Walker Jr., O.C. (1987). Marketing’s interaction with other functional units: A conceptual framework and empirical evidence. Journal of Marketing, 51, 1–19.
Shapiro, S.P. (1987). The social control of impersonal trust. American Journal of Sociology, 93, 623– 658.
Singh, N., & Hu, C. (2008). Strategic alignment for Olympics in destination marketing: Extracting the tacit knowledge from the Athens 2004 Olympic Games. Tourism Management, 29 (5): 929-939.
Slater, S. F., Hult, G. T. M., & Olson, E. M. (2010). Factors influencing the relative importance of marketing strategy creativity and marketing strategy implementation effectiveness. Industrial Marketing Management, 39 (4): 551-559.
Slater, S.F., & Narver, J.C. (1994). Does competitive environment moderate the market orientation–performance relationship? Journal of Marketing, 58 (1): 46–55.
Souder, W.E., Sherman, J.D. (1993), Organisational design and organisational development solutions to the problem of R&D– marketing integration, Research in Organisational Change and Development. (7): 181-215.
Srivastava, R.K., Shervani, T., & Fahey, L. (1998). Market-based assets and shareholder value: A framework for analysis. Journal of Marketing, 62 (January), 2–18.
Walker, O.C., Ruekert R.W. (1987). Marketing’s role in the implementation of business strategies: a critical review and conceptual framework. Journal of Marketing, 51, 15–33.