Document Type : Original Article
Authors
1 Professor, Department of Management, Allameh Tabatabaei University, Tehran, Iran
2 Assistant Professor, Department of Management, University of Zanjan, Zanjan, Iran
3 Ph.D in Business Administration, Allameh Tabatabaei University, Tehran, Iran
Abstract
Keywords
1- انصاری، محمد اسماعیل؛ نظری، مهیار و بقائی، سعیده (۱۳۸۷). ویژگیهای فرهنگی ـ اجتماعی ایران و نظام پرداخت بر اساس عملکرد فردی، ششمین اجلاس بینالمللی مدیریت.
2- بروکس، ا. (۲۰۰۹). مدیریت رفتار سازمانی: فرد، گروه، سازمان. ترجمه دکتر امید مهدیه و دکتر قاسم انصاری رنانی، تهران: مهربان نشر، ۱۳۹۴.
3- بهکیش، محمدمهدی (۱۳۸۵). اقتصاد ایران در بستر جهانیشدن. چاپ چهارم. تهران: نشر نی.
4- دفت، ر. ا. (۱۳۸۵). مبانی تئوری و طراحی سازمان. ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی، چاپ سوم، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
5- رحمانسرشت، حسین (۱۳۹۳). تئوریهای سازمان و مدیریت از تجددگرایی تا پساتجددگرایی. جلد اول، تهران: نشر دوران.
6- کاتئورا، ف. آر. و گراهام، ج. ال. (۱۳۸۹). بازاریابی بینالملل. ترجمه دکتر هاشم نیکومرام و دکتر محمدعلی عبدالوند، تهران: دانشگاه آزاد اسلامی ـ واحد علوم و تحقیقات.
7- کلگ، ا.؛ کورنبرگر، م. و پیتسیز، ت. (۲۰۰۵). سازمان و مدیریت در تئوری و عمل (رویکردی پساتجددگرا و انتقادی). ترجمه دکتر حسین رحمانسرشت و دکتر امید مهدیه، تهران: مهربان نشر، ۱۳۹۳.
8- لباف، حسن و دلوی، محمدرضا (۱۳۸۶). بررسی تأثیر فرهنگ ملی بر نظام مدیریت. مجله مهندسی فرهنگی، دوره ۲، شماره ۱۴، صص ۶۱-۴۹.