کلیدواژه‌ها = شرکت‌های کوچک و متوسط
شبکه‌سازی و کسب دانش بین‌المللی در شرکت‌های کوچک و متوسط: نقش ذهنیت جهانی و میانجی‌گری گرایش کارآفرینی بین‌المللی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 اسفند 1402

10.22034/jiba.2024.59765.2160

احمد سرداری؛ محمد شبیه زاده


دیجیتالی شدن و بلوغ صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی

دوره 6، شماره 4، دی 1402، صفحه 41-62

10.22034/jiba.2023.55858.2028

زهرا کاظمی سراسکانرود؛ امیررضا کنجکاو منفرد؛ آرین بختی


نقش قابلیت نوآوری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی سرمایه اجتماعی

دوره 5، شماره 3، مهر 1401، صفحه 49-66

10.22034/jiba.2022.50028.1843

حبیب صنوبر؛ یونس جبار زاده؛ سید صمد حسینی


طراحی الگوی راهبردی بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 83-108

10.22034/jiba.2020.10382

رضا اسماعیل پور؛ رضا سلیمانی؛ محسن اکبری؛ مصطفی ابراهیم پور