کلیدواژه‌ها = بازاریابی دیجیتال
مدل بازاریابی دیجیتال برای توسعه بازارهای صادراتی محصولات صنعت ساختمان در کشورهای حوزه خلیج فارس

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 دی 1402

10.22034/jiba.2023.59095.2142

ایوب محمدیان؛ سید ابولقاسم میرا؛ نادر معاون


تأثیر قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1403، صفحه 169-185

10.22034/jiba.2024.59524.2155

زهره دهدشتی شاهرخ؛ سجاد اصغریخواه؛ سید محمدرضا موسوی