اسدی، زهرا و کهریزی، مریم. (۱۳۹۸). بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی شرکت برق منطقه ای غرب. پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری، تهران، موسسه آموزشی عالی مهر اروند و مرکز راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار.
اسفیدانی، محمدرحیم.، رضایی، نکیسا و رمضانی، سارا. (1398). تأثیر نوآوری در فناوری اطلاعات و شبکه دانشی بر عملکرد تجاری شرکتهای صادرکننده در صنعت مواد غذایی. فصلنامه مدیریت کسب و کار بینالمللی، 2(4)، 23-49.
برنامه راهبردی وزات صنعت، معدن و تجارت. (1396).
بساقزاده، نرجس.، مردای، محمود و تمیمی، محمد. (1399). تبیین مزیت رقابتی شرکتهای صادراتی ایران با رویکرد نظریه قابلیت پویا و دوسوتوانی سازمانی. فصلنامه مدیریت کسب و کار بینالمللی، 3(1)، 21-44.
دهقانی سلطانی، مهدی.، شول، عباس و رمضانی، سارا. (1398). تأثیر ارزش زیستمحیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR. فصلنامه مدیریت بازرگانی، 11(4)، 804-824.
دهقانی سلطانی، مهدی.، مصباحی، مریم و طالبی، یاسمن. (1397). تأثیر ارزشهای سازمانی و رهبری دانشگرا بر عملکرد نوآوری با تبیین نقش تسهیم دانش. فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 8(3)، 45-78.
رحیمنیا، فریبرز.، اسلامی، قاسم و قادری، فرشاد. (1398). بررسی تأثیر استراتژی منابع انسانی سبز بر عملکرد صادراتی به واسطه مزیت رقابتی. فصلنامه مدیریت کسب و کار بینالمللی، 2(4)، 73-96.
سپهوند، رضا و عارفنژاد، محسن. (1393). بررسی و تحلیل مدیریت کیفیت فراگیر و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری (با مطالعه موردی در شرکت زمزم اصفهان). فصلنامه پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 6(11)، 59-82.
شاکریان، حامد و اسدالهیان، فرشته. (1397). بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر بهبود عملکرد تولید با هدف ارتقاء سطح رضایت مشتری. فصلنامه مدیریت کسب و کار، 10(37)، 101-129.
شول، عباس و مزروعی نصرآبادی، اسماعیل. (1396) تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر نوآوری: تبیین نقش میانجی یادگیری بین سازمانی. فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 26(84)، 125-152.
عسگری، محمدرضا و دادرس، علیرضا. (1397). اثر کارکردهای مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد کیفیت و عملکرد نوآوری. فصلنامه مدیریت استاندارد و کیفیت، 8(2)، 30-37.
فیض، داود.، موتمنی، علیرضا.، کردنائیج، اسداله.، زارعی، عظیم و دهقانی سلطانی، مهدی. (1396). تاثیر عملکرد برند بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش فرصتطلبی فناورانه. فصلنامه پژوهشهای مدیریت عمومی، 10(35)، 159-182.
گیلانینیا، شهرام و موسویان، جواد. (1393). تاثیر سطوح مختلف ابعاد مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمانی شرکتهای بیمه. فصلنامه چشمانداز مدیریت صنعتی، 5(12)، 65-53.
محقر، علی و آتشینپنجه، شایان. (1398). بررسی تاثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد نوآوری از مسیر قابلیت یادگیری سازمانی در صنعت بانکرینگ. فصلنامه مدیریت بازرگانی، 11(2)، 403-414.
مؤمنی، منصور و فعال قیومی، علی. (1397). تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS. تهران، انتشارات مؤلف.
هاشمزاده خوراسگانی، غلامرضا.، علیرضایی، ابوتراب و میهنپرست، امیررضا. (1397). تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر بهرهوری سبز (مورد مطالعه: شرکت صنایع ریختهگری ایران). فصلنامه مدیریت بهرهوری، 12(46)، 97-127.
هژبرنژاد، نوشا. (۱۳۹۳). تأثیر عوامل کلیدی بر مدیریت کیفیت جامع بعنوان مزیت رقابتی در سازمانها. نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی، مرودشت، شرکت اندیشهسازان مبتکر جوان.
Abbas, J. (2020). Impact of total quality management on corporate sustainability through the mediating effect of knowledge management. Journal of Cleaner Production, 244, 22-33.
Abu-Doleh, J.D. (2012). Human resource management and total quality management linkage rhetoric and reality: Evidence from an empirical study. International Journal of Commerce and Management, 22(3), 219-234.
Abu Salim, T., Sundarakani, B. & Lasrado, F. (2019). The relationship between TQM practices and organisational innovation outcomes: Moderating and mediating the role of slack. The TQM Journal, 31(6), 874-907.
Ahmad, A.R. & Sapry, M. (2008). Brand competitiveness: a study of cement brand in Malaysia. Paper presented at the International Accounting and Business Conference 2008, Johor, Malaysia.
Ajitabh, A. & Momaya, K. S. (2004). Competitiveness of Firms: Review of Theory, Framework and Models. Singapore Management Review, 26(1): 45-61.
Anil, A. & K.P, S. (2019). TQM practices and its performance effects – an integrated model. International Journal of Quality & Reliability Management, 36(8), 1318-1344.
Annarelli, A., Battistella, C. & Nonino, F. (2020). Competitive advantage implication of different Product Service System business models: Consequences of ‘not-replicable’ capabilities. Journal of Cleaner Production, 247, 114-121.
Azar, G. & Ciabuschi, F. (2017). Organizational innovation, technological innovation, and export performance: The effects of innovation radicalness and extensiveness. International Business Review, 26(2), 324-336.
Aziz, N.N.A. & Samad, S. (2016). Innovation and Competitive Advantage: Moderating Effects of Firm Age in Foods Manufacturing SMEs in Malaysia. Procedia Economics and Finance, 35 256-266.
Bajaja, S., Garg, R. & Sethi, M. (2018). Total quality management: a critical literature review using Pareto analysis. International Journal of Quality & Reliability Management, 67(1), 128-154.
Calma, A. & Suder, G. (2020). Mapping international business and international business policy research: Intellectual structure and research trends. International Business Review, Available online 3 March 2020, 101691.
Carree, M., Lokshin, B. & Alvarez, H.A. (2019). Technology partnership portfolios and firm innovation performance: Further evidence. Journal of Engineering and Technology Management, 54, 1-11
Chen, C., Yeh, P. & Madsen, J. (2019). Contingent worker and innovation performance in electronics manufacturing service industry. Chinese Management Studies, 13(4), 1003-1018.
Chiu, C.N. & Yang, C.L. (2019). Competitive advantage and simultaneous mutual influences between information technology adoption and service innovation: Moderating effects of environmental factors. Structural Change and Economic Dynamics, 49, 192-205.
Colvin, G. (2009). The world's most admired companies 2009. Fortune, 159(5), 75-78.
Curado, C., Munoz-Pascual, L. & Galende, J. (2018). Antecedents to innovation performance in SMEs: A mixed methods approach. Journal of Business Research, 89, 206-215.
Dervisios,k.N. (2011), The challenge of adaptation through innovation based on the quality of the innovation process. Total Quality Management & Business Excellence, 22(5), 553-566.
Donate, M., Ruiz-Monterrubio, E., Sanchez-de Pablo, J. & Pena, I. (2019). Total quality management and high-performance work systems for social capital development: Effects on company innovation capabilities. Journal of Intellectual Capital, 21(1), 87-144.
Ershadi, M., Najafi, M. & Soleimani, P. (2019). Measuring the impact of soft and hard total quality management factors on customer behavior based on the role of innovation and continuous improvement. The TQM Journal, 31(6), 1093-1115.
Ferdousi, F., Baird, K., Munir, R. & Su, S. (2018). Associations between organisational factors, TQM and competitive advantage: Evidence from an emerging economy. Benchmarketing: An International Journal, 25(3), 854-873.
Feiz, D., Dehghani Soltani, M., & Farsizadeh, H. (2019). The effect of knowledge sharing on the psychological empowerment in higher education mediated by organizational memory. Studies in Higher Education, 44(1), 1-18.
Garcia-Morales, V.J., Ruiz-Moreno, A. & Llorens-Montes, F.J. (2007). Effects of technology absorptive capacity and technology proactivity on organizational learning, innovation and performance: An empirical examination. Technology Analysis & Strategic Management, 19(4), 527-558.
Hassan, M., Mukhtar, A., Qureshi, S. & Sharif, S. (2012). Impact of TQM Practices on Firm’s Performance of Pakistan’s Manufacturing Organizations. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 2(10), 232-258.
Hong, J., Zheng, R. & Zhoou. Y. (2019). Deng, Green supply chain collaborative innovation, absorptive capacity and innovation performance: Evidence from China. Journal of Cleaner Production, 241, 1-12
Hung, H.M. (2007). Influence of the environment on innovation performance of TQM. Total Quality Management & Business Excellence, 18(7), 715-730.
Hung, R.Y.Y., Lien, B.Y.H., Yang, B., Wu, C.M. & Kuo, Y.M. (2011). Impact of TQM and organizational learning on innovation performance in the high-tech industry. International Business Review, 20(2), 213-225.
Iqbal, T., Huq, F. & Bhutta, M.K.S. (2018). Agile manufacturing relationship building with TQM, JIT, and firm performance: An exploratory study in apparel export industry of Pakistan. International Journal of Production Economics, 203, 24-37.
Jimenez-Jimenez, D., Martinez-Costa, M. & Para-Gonzalez, L. (2019). Implications of TQM in firm’s innovation capability. International Journal of Quality & Reliability Management, 37(2), 279-304.
Kim, D.Y., Kumar, V. & Kumar, U. (2012). Relationship between quality management practices and innovation. Journal of Operations Management, 30(4), 295-315.
Kaur, M., Singh, K. & Singh, D. (2019). Synergetic success factors of total quality management (TQM) and supply chain management (SCM): A literature review. International Journal of Quality & Reliability Management, 36(6), 842-863.
Koberg, C.S., Detienne, D.R. & Heppard, K.A. (2003). An empirical test of environmental, organizational, and process factors affecting incremental and radical innovation. The Journal of High Technology Management Research, 14(1), 21-45.
Lennerts, S., Schulze, A. & Tomczak, T. (2020). The asymmetric effects of exploitation and exploration on radical and incremental innovation performance: An uneven affair. European Management Journal, 38(1), 121-134.
Li, C.R., Lin, C.J. & Chu, C.P. (2008). The nature of market orientation and the ambidexterity of innovations. Management decision, 46(7), 1002-1026.
Li, P. & Huang, K. (2019). The antecedents of innovation performance: the moderating role of top management team diversity. Baltic Journal of Management, 14(2), 291-311.
Li, Y.Q. & Liu, C.H.M. (2018). The role of problem identification and intellectual capital in the management of hotels’ competitive advantage-an integrated framework. International Journal of Hospitality Management, 77, 1-11.
Martínez-Costa, M. & Martínez-Lorente, A.R. (2008). Does quality management foster or hinder innovation? An empirical study of Spanish companies. Total Quality Management, 19(3), 209-221.
Maury, B. (2018). Sustainable competitive advantage and profitability persistence: Sources versus outcomes for assessing advantage. Journal of Business Research, 84, 100-1134.
Newbert, S.L. (2008). Value, rareness, competitive advantage, and performance: a conceptual-level empirical investigation of the resource-based view of the firm. Strategic Management Journal, 29(7), 745-768.
O'Brien, K. (2020). Innovation types and the search for new ideas at the fuzzy front end: Where to look and how often?. Journal of Business Research, 107, 13-24.
Perdomo-Ortiz, J., González-Benito, J. & Galende, J. (2006). Total quality management as a forerunner of business innovation capability. Technovation, 26(10), 1170-1185.
Phan, A.C., Abdallah, A.B. & Matsui, Y. (2011). Quality management practices and competitive performance: Empirical evidence from Japanese manufacturing companies. International Journal of Production Economics, 133(2), 518-529.
Prajogo, D.I. & Ahmed, P.K. (2006). Relationships between innovation stimulus, innovation capacity, and innovation performance. R&D Management, 36(5), 499-515
Prajogo, D.I. & Sohal, A.S. (2006). The integration of TQM and technology/R&D management in determining quality and innovation performance. Omega, 34(3), 296-312.
Richard, R., David, J.L. & Neal , P.M. (2000). Total quality management and sustainable competitive advantage. Journal of quality management, 5(1), -26.
Sadikoglu, E. & Zehir, C. (2010). Investigating the effects of innovation and employee performance on the relationship between total quality management practices and firm performance: An empirical study of Turkish firms. International Journal of Production Economics, 127(1), 13-26.
Sahoo, S. (2018). An empirical exploration of TQM, TPM and their integration from Indian manufacturing industry. Journal of Manufacturing Technology Management, 29(7), 1188-1210.
Sahoo, S. (2019). Quality management, innovation capability and firm performance: Empirical insights from Indian manufacturing SMEs. The TQM Journal, 31(6), 1003-1027.
Schroeder, R.G. & Flynn, B.B. (2002). High performance manufacturing: Global perspectives, John Wiley & Sons.
Shahzad, F., Xiu, G.Y. & Shahbaz, M. (2017). Organizational culture and innovation performance in Pakistan's software industry. Technology in Society, 51, 66-73.
Sigalas, C. & Economou, V.P. (2013). Revisiting the concept of competitive advantage: problems and fallacies arising from its conceptualization. Journal of Strategy and Management, 6(1), 61-80.
Silva, G.M., Styles, C. & Lages, L.F. (2017). Breakthrough innovation in international business: The impact of tech-innovation and market-innovation on performance. International Business Review, 26(2), 391-404.
Van Kemenade, E. & Hardjono, T. (2019). Twenty-first century Total Quality Management: the Emergence Paradigm. The TQM Journal, 31(2), 150-166.
Youssef, M. & Youssef, E. (2018). The synergistic impact of ISO 9000 and TQM on operational performance and competitiveness. International Journal of Quality & Reliability Management, 35(3), 614-636.