اژدری، گلناز.، لگزیان، محمد و شیرازی، علی و فیاضی، مرجان (1397). نوآوری و خلاقیت در اجرای اقدامات مدیریت منابع انسانی در شرکتهای دانشبنیان. فصلنامۀ علمی و پژوهشی ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 4(1)، ص 1-32.
برقی اســگویی، محمدمهدی.، ولیزاده، ســمیه (1396). تأثیر بهبود فضــای کســبوکار بر تجارت خارجی: مطالعه موردی شرکای عمده تجاری ایران. فصلنامۀ مدیریت کسبوکار بینالمللی، 1(2)، ص 44-25.
حسینی، صمد و نیکخواه تکمهداش.، یونس و کرمی، اژدر (1398). تأثیر مدیریت منابع انسانی دانش محور بر عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط صادرکننده ایرانی. فصلنامۀ مطالعات مدیریت ایران، 12(1)، ص 21-1.
رحیمنیا، فریبرز.، خوراکیان، علیرضا.، قادری، فرشاد (1397). بررسی تأثیر استراتژیهای نوآوری بر عملکرد کسبوکارهای صادراتی. فصلنامۀ مدیریت کسبوکارهای بینالمللی. 3(4)، ص 22-1.
رضازاده، بهرام.،آسیابان، مینا (1397). بررسی تأثیر جهتگیری استراتژیک بر توسعه محصولات صادراتی. فصلنامۀ مدیریت کسبوکارهای بینالمللی. 2(2)، ص 113-95.
رمضانی، محمد و رجبزاده قطری، علی و آذر، عادل و خدیور، آمنه (1398). بینالمللی شدن صنایع کوچک و متوسط: ابعاد و استراتژیهای جامع. فصلنامۀ مدیریت کسبوکارهای بینالمللی. 2(1)، ص 197-177.
صنوبر، ناصر . سروری، رحیم و جبارزاده، یونس (1397). بینالمللی شدن شرکتهای دانشبنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخصی فرصت کارآفرینانه بینالمللی. فصلنامۀ توسعه کارآفرینی. 11(3)، ص 461-479.
صنوبر، ناصر و رحمانسرشت، حسین (1382). بررسی رابطه راهبردهای بازار محصول و عملکرد صادرکنندگان ایرانی. فصلنامۀ مطالعات مدیریت. 10(4)، ص 98-69.
طاهریعطار، غزاله و رستملو، رضا (1397). بررسی تأثیر کارکردهای مدیریت منابع انسانی بر خلاقیت و نوآوری در محصول و فرآیند، مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران. فصلنامۀ مدیریت نوآوری. 7(2)، ص 68-47.
فضلزاده، علیرضا.، عبدی، سهراب (1397). رقابت در بازار محصول، دقت سود پیشبینی شده توسط مدیریت، نوع مالکیت: شواهدی از شرکتهای بینالمللی. فصلنامۀ مدیریت کسبوکارهای بینالمللی. 1(1)، ص 65-47.
مؤمنی، منصور.، فعال قیومی، علی. (1389). تحلیل دادههای آماری با استفاده از SPSS. چاپ سوم، تهران: انتشارات کتاب نو.
ندافی، راضیه.، احمدوند، مصطفی (1396). شناسایی و اولویتبندی پیشرانهای توسعه کسبوکارهای نوپا (استارتآپها). فصلنامۀ توسعه کارآفرینی. 10(4)، ص 534-517.
همدست، ملیحه.، ایمانخان، نیلوفر (1398). توسعه عملکرد صادراتی محصولات فرهنگی، نمونه پژوهشی: شرکتهای صادرکننده نرمافزار فرهنگی. فصلنامۀ مدیریت کسبوکارهای بینالمللی. 3(3). ص 44-25.
Adams, p & Fontana, r. (2019). Strategic orientation, innovation performance and the moderating influence of marketing management. Journal of Business Research,97(3): 129-140
Armanios, D.E., Eesley, C.E., Li, J & Eisenhardt, K.M. (2017). How entrepreneurs leverage institutional intermediaries in emerging economies to acquire public resources. Strategyic Management. 8(3): 1373–1390.
Carboni, O. A. & Russu, P. (2018). Complementarity in product, process, and organizational innovation decisions: evidence from European firms. R&D Management, 48(2): 210-222.
Cepeda-Carrion, G. Cegarra-Navarro, J.G. & Jimenez-Jimenez, D. (2012). The effect of absorptive capacity on innovativeness: Context and information systems capability as catalysts, British Journal of Management, 23(1): 120-129.
Cerrato, D., Crosato, L. & Depperu, D. (2016). Archetypes of SME’s Internationalization: A configurationally Approach. Journal ofInternational Business Review, 25(2): 286-295.
Chetty, S. & Stangl, L. (2010). Internationalization and innovation in a network relationship Context: European Journal of Marketing, 44(11/12): 1725–1743.
Damanpour, F. Szabat, K. & Evan, W. (2009). The relationship types of innovation and organizational performance: Journal of Management Studies, 26(6): 587–602.
Dominguez, N. & Mayrhofer, U.L. (2017).Internationalization of Traditional
SME’s. Journal of International Business Review, 26(1): 1051-1063.
Durand, R. Grant, R.M. Madsen, T.L. (2017). The expanding domain of strategic management research and the quest for integration. Strategic Manage. J. 38(3) 4–16.
Geldes, C. & Felzensztein, C. (2013). Marketing innovation in the agribusiness sector: Academia Revista Latinoamericana de Administración, 26(1): 108–138.
Gunday, G. Ulusoy, G. Kilic, K. & Alpkan, L. (2011). Effects of innovation types on the firm Performance: Journal of Production Economics, 133(2): 662–676.
Hagen, B. Zuchelia, A. & Larimo, J. (2017).A Taxonomy of Strategic Postures of International SME’s. European Management Review, 29(4): 101-118.
Hogan, S.J. & Coote, L.V. (2014). Organizational culture innovation and performance: A test of Schein’s model: Journal of Business Research, 67(8): 1609–1621.
Hoseini, s. Nikkhah Tekmedash. Y. Jabarzadeh. Y. (2019). The Impact of Knowledge Management Strategy on Service Innovation Performance in Private and Public Hospitals. Iranian Journal of Management Studies (IJMS).12(4): 1-24.
Hughes, D.J., Lee,A, Tian,A, Newman,A & Legood,A. (2018). Leadership, creativity, and innovation: A critical review and practical recommendations, The Leadership Quarterly, 29(5): 549-569.
Kayabaş, A. & Mtetwa T. (2016). Impact of marketing effectiveness and capabilities, and export market orientation on export performance: evidence from Turkey.European Business Review, 28 (5): 1-30.
Kianto, A. Saenz, J. & Aramburu, N. (2017). Knowledge-based human resource management practices, intellectual capital and innovation. Journal of Business Research, 81(4): 11-20.
Haluk köksal, M. H. Kettaneh, T. (2011). Export problems experienced by high‐ and low‐performing manufacturing companies: A comparative study. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 23(1): 108-126.
Koo, K.R. Kim, S.J. and Kim, K.H. (2016). The effects of internal marketing capability on export marketing strategy, B2B marketing mix and export performance, Journal of Global Scholars of Marketing Science, 26(1): 51-65.
Krammer, Sorin M.S. Strange,R. & Lashitew, A.(2017). The export performance of emerging economy firms: The influence of firm capabilities and institutional environments. International Business Review, 27 (1): 1- 13.
Mahdi, O. R. Nassar, I. A. & Almsafir, M. K. (2018). Knowledge management processes and sustainable competitive advantage: An empirical examination in private universities. Journal of Business,3(1): 8-40.
McDowell, W. C. Peake, W. O. Coder, L. & Harris, M. L. (2018). Building small firm performance through intellectual capital development: Exploring innovation as the “black box”. Journal ofBusiness, 142(2): 325-343.
Mejía Trejo, J. Sánchez Gutiérrez, J. & Maldonado Guzman, G. (2016). The customer knowledge management and innovation. Contaduría y Administración, 61(3): 456–477.
O'Cass, A. & Ngo, L. V. (2011). Winning through innovation and marketing Lessons from Australia and Vietnam. Industrialmarketing management, 40(8): 1319-1329.
Partanen, J. Chetty, S. & Arto, R. (2011). Innovation types and network relationships. Entrepreneurship: Theory and Practice, 38(5): 1027–1055.
Pino, C. Felzensztein, C. Zwerg-Villegas, A. M. Arias-Bolzmann, L. (2016). Non-technological innovations: Market performance of exporting firms in South America. Journal of Business Research,69(10): 4385–4393.
Rajapathirana, j. & Hui, y. (2018). Relationship between innovation capability, innovation type, and firm performance: Journal of Innovation& Knowledge. 3(1): 44-55.
Shan, P. Song, M. Ju, X. (2016). Entrepreneurial orientation and performance: Is innovation speed a missing link? Journal of Business Research, 69 (2): 683-690.
Sok, P. O’Cass, A. & Sok, K. M. (2013). Achieving superior SME performance: Overarching role of marketing, innovation, and learning capabilities. AustralasianMarketing Journal (AMJ), 21(3): 161-167.
Suh, Y. & Kim, M.S. (2014).Internationally Leading SME’s VS. Internationalized SME’s: Evidence of success factors from South Korea. Journal of International Business Review, 23(4): 115-129.
Tsai, K. H. & Yang, S. L. (2013). Firm innovativeness and business performance: The Joint moderating effects of market turbulence and competition. Industrial Marketing Management, 42(8): 1279–1294.
Walker, R. Damanpour, F. & Devece, C. (2011). Management innovation and organizational performance: The mediating effect of performance management. Journal of Public Administration Research and Theory, 21(2): 367–386.
Wanda, P. & Stian, S. (2015). The Secret of my Success: An exploratory study of BusinessIntelligence management in the Norwegian Industry, Procedia Computer Science, 64(3): 240-247.
Wang, C.L. Senaratne, C. & Rafiq, M. (2015). Success traps, dynamic capabilities and firm performance, British Journal of Management, 26 (1): 26-44.
Yavarzadeh, M. R., Salamzadeh, Y., & Dashtbozorg, M. (2015). Measurement of organizational maturity in knowledge management implementation: Internationaljournal of Economic, commerce and management,12(4): 318-344.
Yeşil, S., & Dereli, S. F. (2013). An empirical investigation of the organisational justice, knowledge sharing and innovation capability: Procedia-Social and Behavioral Sciences, 75:199-208.