ابراهیمینژاد، مهدی و دهقانی سلطانی، مهدی. (1397). نقش قابلیتهای نوآوری فناورانه در ارتقای عملکرد نوآوری شرکتهای دانشبنیان (مطالعه شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران. فصلنامه پژوهشهای مدیریت عمومی، 11(41)، 109-83.
تاری یان درونکلا، ا . (۱۳۹۲). استخراج میزان تاثیر ابعاد نوآوری سازمانی در عملکرد نوآورانه سازمان در صنعت ساخت و ساز (مطالعه موردی:شرکتهای ساختمانی و تأسیساتی).دومین کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایهگذاری، گرگان، انجمن علمی و حرفهای مدیران و حسابداران گلستان.
برنامه راهبردی وزات صنعت، معدن و تجارت. (1397).
جعفری سنگری، ابراهیم.، مرادی، بهرنگ.، شیرخانی، مسعود و شیدایی اردستانی، فاطمه. (1393). بررسی رابطه بین فرصتهای تکنولوژیکی، تأکیدات بازاریابی و عملکرد نوآورانه. فصلنامه مدیریت صنعتی، 9، 111-95.
حسینزاده شهری، معصومه و غلامی، فرشته .(1393).قابلیت حسگری بازار و استراتژی صادرات و تأثیر آنها بر بهبود عملکرد صادرات. فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، 19(73)، 144- 125..
حقیقی، محمد.، دهقانی سلطانی، مهدی و فارسیزاده، حسین. (1396). تبیین نقش دوسوتوانی سازمانی در تأثیرگذاری فرهنگ نوآور و حافظه سازمانی بر عملکرد توسعه محصول جدید. فصلنامه پژوهشهای مدیریت عمومی، 10(38)، 223-197.
دهقانی سلطانی، مهدی و آذر، عادل. (1399). تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآوری شرکتهای صادرکننده در صنعت پوشاک. فصلنامه مدیریت کسب و کار بینالمللی، 3(2)، 22-1.
دهقانی سلطانی، مهدی. (1396). طراحی و تبیین مدل راهبردی رقابتپذیری برند برای ورود به بازارهای بینالمللی (مورد مطالعه: صنایع غذایی کشور). رساله دکتری، دانشگاه سمنان.
دهقانی سلطانی، مهدی.، شول، عباس و رمضانی، سارا. (1398). تأثیر ارزش زیستمحیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR.فصلنامه مدیریت بازرگانی، 11(4)، 804-824.
زارعی، عظیم. (1399). عملکرد شرکتهای صادراتی: واکاوی نقش رفتارهای برندساز کارکنان بر ارزش ویژه برند. فصلنامه مدیریت کسب و کار بینالمللی، 3(2)، 60-43.
سعیدی آرانی، احمد و سعیدی آرانی، فاطمه. ( 1393). بررسی تأثیر نوآوریهای به کار گرفته شده در سازمان بر روی عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت نساجی در شهر کاشان و آران و بیدگل. دو ماهنامه نساجی کهن، 26، 30-12.
صفرنیا، حسن و دهقانی سلطانی، مهدی. (1396). طراحی مدل راهبردی عوامل موثر بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در صنعت بانکداری جمهوری اسلامی ایران. فصلنامه مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی، 7(23)، 93-73.
محسنین، شهریار؛ اسفیدانی، محمدرحیم (1397). مدلسازی معادلات ساختاری (آموزشی و کاربردی) به کمک نرمافزار لیزرل. تهران: مهربان نشر.
محمودزاده، ابراهیم.، باقری، ابوالفضل و دهقانپیر، علی. (1394). تأثیر ابعاد فناوری برتر بر عملکرد بازار محصولات جدید. فصلنامه مدیریت توسعه فناوری، 3(1)، 62-31.
محمودی میمند، محمد و کیارزم، آمنه. (1394). بررسی رابطه اجزاء سرمایه فکری با محرکهای نوآوری سازمانی. پژوهشنامه مدیریت تحول، 7(14)، 74-57.
مؤمنی، منصور و فعال قیومی، علی. (1398). تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS. تهران، انتشارات مؤلف.
نصراصفهانی، علی.، امیری، زینب و فرخی، مجتبی. (1392). تأثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی: نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان. فصلنامه توسعه کارآفرینی، 6(3)، 45-27.
نیکرفتار، طیبه.، طالبی، کامبیز و سعیدی آرانی، فاطمه. (1394). بررسی رابطة نوآوری سازمانی و عملکرد با متغیر میانجی نوآوری بازاریابی (مطالعة موردی: کسب وکارهای کوچک و متوسط در صنعت نساجی کاشان). فصلنامه مدیریت بازرگانی، 7(2)، 500- 485.
Acar, A. & Acar, P. (2012). The effects of organizational culture and innovativeness on business performance in healthcare industry. Procedia Social and Behavioral Sciences, 58, 683-692.
Anzola-Roman, P., Bayona-Saez, C. & Garsia-Marco, T. (2018). Organizational innovation, internal R&D and externally sourced innovation practices: Effects on technological innovation outcomes. Journal of Business Research, 91, 233-247.
Azar, G. & Ciabuschi, F. (2017). Organizational innovation, technological innovation, and export performance: The effects of innovation radicalness and extensiveness. International Business Review, 26(2), 324-336.
Burrus, R.T., Graham, J.E. & Jones, A.T. (2018). Regional innovation and firm performance. Journal of Business Research, 88, 357-362.
Carneiro, J. & Brenes, E.R. (2014). Latin American firms competing in the global economy. Journal of Business Research, 67(5), 831-836.
Chenhall, R. (2007). Multiple perspectives of performance measures. European Management Journal, 25(4), 266-282.
Cruz, A.M. & Haugan, G.L. (2019). Determinants of maintenance performance: A resource-based view and agency theory approach. Journal of Engineering and Technology Management, 51, 33-47.
Damanpour, F. & Aravind, D. (2012). Managerial innovation: Conceptions, processes, and antecedents. Management and Organization Review, 8(2), 423-454.
Damanpour, F., Walker, R. & Avellaneda, C. (2009). Combinative effects of innovation types and organizational performance: A longitudinal study in service organizations. Journal of Management Studies, 46(4), 650-675.
Dattaa, A. & Jessupb, L. (2013). Looking beyond the focal industry and existing technologies for radical innovations. Technovation, 33(10–11), 355-367.
Feiz, D., Dehghani Soltani, M. & Farsizadeh, H. (2019). The effect of knowledge sharing on the psychological empowerment in higher education mediated by organizational memory. Studies in Higher Education, 44(1), 3-19.
Felzenstein, C., Gimmon, E. & Aqueveque, C. (2012). Entrepreneurship at the periphery: Exploring framework conditions in Core and peripheral locations. Entrepreneurship: Theory and Practice.
Fonseca, T., Faria, P. & Lima, F. (2019). Human capital and innovation: the importance of the optimal organizational task structure. Research Policy, 48(3), 616-627.
Geldes, C., & Felzensztein, C. (2013). Marketing innovation in the agribusiness sector. Academia Revista Latinoamericana de Administración, 26(1), 108-138.
Gopalakrishnan, S. (2000). Unraveling the links between dimensions of innovation and organizational performance. The Journal of High Technology Management Research, 11(1), 137-153.
Gunday, G., Ulusoy, G., Kilic, K. & Alpkan, L. (2011). Effects of innovation types on the firm performance. Journal of Production Economics, 133(2), 662-676.
Gupta, S., Malhotra, N.K., Czinkota, M., & Foroudi, P. (2016). Marketing innovation: A consequence of competitiveness. Journal of Business Research, 69(12), 5671-5681.
Hagedoorn, J. & Cloodt, M. (2003). Measuring innovative performance: Is there an advantage in using multiple indicators? Research Policy, 32(8), 1365-1379.
Han, J., Kim, N. & Srivastava, R. (1998). Market orientation and organizational performance: Is innovation a missing link? Journal of Marketing, 62(4), 30-45.
Hazarika, N. & Zhang, X. (2019). Factors that drive and sustain eco-innovation in the construction industry: The case of Hong Kong. Journal of Cleaner Production, 238, 1-35.
Hitt, M.A., Dacin, M.T., Levitas, E., Arregle, J.L. & Borza, A. (2000). Partner selection in emerging and developed market contexts: Resource-based and organizational learning perspectives. Academy of Management Journal, 43(3), 449-467.
Hurtado-Torres, N.E., Aragon-Correa, J.A. & Ortiz-de-Mandojana, N. (2018). How does R&D internationalization in multinational firms affect their innovative performance? The moderating role of international collaboration in the energy industry. International Business Review, 27(3), 514-527.
Jacobs, R., Chase, R. & Aquilano, N. (2010). Operations and supply chain management. McGraw Hill Higher Education.
Joong Im, H. & Shoon, J. (2019). The effect of technological imitation on corporate innovation: Evidence from US patent data. Research Policy, 48(9), 1798-1808.
Kahn, K.B. (2018). Understanding innovation. Business Horizons, 61(3), 453-460.
Fiore, M., Silvestri, R., Canto, F. & Pellegrini, G. (2017). Understanding the relationship between green approach and marketing innovations tools in the wine sector. Journal of Cleaner production, 142(4), 4085-4091.
Lee, J.S., Park, J.H. & Bae, Z.T. (2017). The effects of licensing-in on innovative performance in different technological regimes. Research Policy, 46(2), 485-496.
Li, L. (2005). Assessing intermediate infrastructural manufacturing decisions that affect a firm's market performance. International Journal of Production Research, 43(12), 2537-2551.
Liu, Y., Li, Y. &Wei, Z. (2009). How organizational flexibility affects newproduct development in an uncertain environment: Evidence from China. International Journal of Production Economics, 120(1), 18-29.
Lu, P., Yuan, S. & Wu, J. (2017). The interaction effect between intra-organizational and inter-organizational control on the project performance of new product development in open innovation. International Journal of Project Management, 35(8), 1627-1638.
Maine, E., Lubik, S. & Garnsey, E. (2012). Process-based vs. product-based innovation: Value creation by nanotech ventures. Technovation, 32(3-4), 179-192.
Medrano, N. & Olarte-Pascual, C. (2016). The effects of the crisis on marketing innovation: an application for Spain. Journal of Business & Industrial Marketing, 31(3), 404-417.
Merrilees, B., Rundle-Thiele, S. & Lye, A. (2011). Marketing capabilities: Antecedents and implications for B2B SME performance. Industrial Marketing Management, 40(3), 368-375.
Mothe, C. & Nguyen, T. (2012). Non technological and technological innovations: Do services differ from manufacturing? An empirical analysis of Luxembourg firms. International Journal of Technology Management, 57(4), 227-244.
Nemkova, E. (2018). The impact of agility on the market performance of born-global firms: An exploratory study of the ‘Tech City’ innovation cluster. Journal of Business Research, 80, 257-265.
Nieves, J. & Diaz-Meneses, G. (2016). Antecedents and outcomes of marketing innovation an empirical analysis in the hotel industry. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 28(8), 1554-1576.
Oeij, P.R.A., Torre, W., Vass, F. & Dhondt, S. (2019). Understanding social innovation as an innovation process: Applying the innovation journey model. Journal of Business Research, 101, 243-254.
OECD (2005). Oslo manual: Guidelines for collecting and interpreting innovation data (3rd ed.).
Petrakis, P., Kostis, P. & Valsamis, D. (2015). Innovation and competitiveness: Culture as a long-term strategic instrument during the European great recession. Journal of Business Research, 68(7), 1436-1438.
Pino, C., Felzensztein, C., Zwerg-Villegas, A.M. & Arias-Bolzmann, L. (2016). Non-technological innovations: Market performance of exporting firms in South America. Journal of Business Research, 69(10), 4385-4393.
Pujari, D. (2006). Eco-innovation and new product development: Understanding the influences on market performance. Technovation, 26(1), 76-85.
Ribeiro, D. & Huarng, K.H. (2013). Innovation and entrepreneurship in knowledge industries. Journal of Business Research, 66(10), 1964-1969.
Roberts, P. & Amit, R. (2003). The dynamics of innovative activity and competitive advantage: The case of Australian retail banking, 1981 to 1995. Organization Science, 14(2), 107-122.
Sainio, L., Ritala, P. & Hurmel, P. (2012). Constituents of radical innovation Exploring the role of strategic orientations and market uncertainty. Technovation, 32(11), 591-599.
Sakaki, H. & Jory, S.R. (2019). Institutional investors' ownership stability and firms' innovation. Journal of Business Research, 103, 10-22.
Seyoum, B. & Lian, Y. (2018). Market performance implications of modularization: Evidence from global auto firms operating in China. International Business Review, 27(4), 852-866.
Tejinder, S. (2010). Innovations and development. Perspectives of Innovations, Economics and Business, 4(1), 15-17.
Tsai, K.H. & Yang, S.L. (2013). Firm innovativeness and business performance: The joint moderating effects of market turbulence and competition. Industrial Marketing Management, 42(8), 1279-1294.
Walker, R., Damanpour, F. & Devece, C. (2011). Management innovation and organizational performance: The mediating effect of performance management. Journal of Public Administration Research and Theory, 21(2), 367-386.
Wang, C. & Ahmed, P. (2004). The development and validation of the organisational innovativeness construct using confirmatory factor. European Journal of Innovation Management, 7(4), 303-313
Wang, F. & Chen, K. (2020). Do product imitation and innovation require different patterns of organizational innovation? Evidence from Chinese firms. Journal of Business Research, 106, 60-74.
Wang, E. &Wei, H.L. (2005). The importance of market orientation, learning orientation, and quality orientation capabilities in TQM: An example from Taiwanese software industry. Total Quality Management, 16(10), 1161-1177.
Wei, Y., Kang, D. & Wang, Y. (2019). Geography, culture, and corporate innovation. Pasific-Basin Finance Journal, 56, 310-329.