اسفیدانی، محمد رحیم؛ رمضانی، سارا؛ شاه حسینی، محمد علی (1395). مدلسازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی. مدیریت بازرگانی. 8(2)، 259-280.
موسوی، سیدسیامک؛ روحگندم؛ شروین (1398). تاثیر الگوی بیرونی سایت های اینترنتی بر تمایل به خرید با تاکید بر نقش میانجی حالات درونی خریداران (مطالعه موردی: مشتریان سامانه بام بانک ملی). دومین کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران، تهران.
نجفلو، حسین و موسوی، سیدسیامک (1397). بررسی عوامل تاثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کنندگان در خریدهای الکترونیک (مطالعه ای در استان آذربایجان شرقی). پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. تهران
دامانژاد، شهرزاد (1394). بررسی روایی و پایایی مقیاس خرید اجباری ادواردز (ECBS). شخصیت و تفاوتهای فردی. 4(7): 123-148.
قادری، طاهره، رضایی، سپیده (1393). رابطه سرمایه فرهنگی و گرایش جوانان به مد (تفاوت بین دختران و پسران). فصلنامه علوم اجتماعی. 66، 1-35.
Bhatia, V. (2019). Examining consumers’ attitude towards purchase of counterfeit fashion products. Journal of Indian Business Research. 10(1), 193-207. doi: 10.1108/JIBR-10-2017-0177. doi: 10.1108/JIBR-10-2017-0177
Dittmar, H. (2007). The costs of consumer culture and the “cage within”: the impact of the material “good life” and “body perfect” ideals on individuals” identity and well-being. Psychological Inquiry. 18(1), 23-31. doi: 10.1080/10478400701389045
Edwards, E.A. (1993). Development of a New Scale for Measuring Compulsive Buying Behaviour. Financial Counseling and Planning, 4(1), 67-84.
Iqbal, N., Aslam, N. (2016). Materialism, depression, and compulsive buying among university students. The International Journal of Indian Psychology. 3(2), 91-102. doi: 18.01.105/20160302
Kaur, M., Maheshwari, S.K. & Kumar, A. (2019). Compulsive buying behavior and online shopping addiction among health science teachers. International Journal of Nursing Care. 7(1), 4-80. doi: 10.5958/2320-8651.2019.00014.0.
O'Cass, A. & Julian, C.C. (2001). Fashion clothing consumption: studying the effects of materialistic values, self-image/product-image congruency relationships, gender and age on fashion clothing involvement, in S Chetty & B Collins (eds), Bridging marketing theory and practice: Proceedings of the Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) Conference, Auckland, New Zealand, December 1-5.
Park, E.J., Kim, E.Y. & Forney, J.C. (2006). A structural model of fashion-oriented impulse buying behavior. Journal of Fashion Marketing and Management. 10(4), 433-446. doi: 10.1108/13612020610701965
Raudsepp, M. & Parts, O. (2015). Compulsive Buying Behaviour in Estonian Market. Economics and Business. 27(1), 81–85. doi: 10.1515/eb-2015-0013
Richins, M.L., (2004). The material values scale: Measurement properties and development of a short form. Journal of Consumer Research, 31(1), 209-219. doi: 10.1086/383436
Richins, M.L. & Chaplin, L.N. (2015). Material parenting: how the use goods in parenting fosters materialism in the next generation. Journal of Consumer Research. 41, 1333–1357. doi: 10.1086/680087.
Roberts, B.W., Lejuez, C., Krueger, R.F., Richards, J.M. & Hill, P.L. (2014). What is conscientiousness and how can it be assessed? Developmental Psychology. 50(5), 1315– 1330. DOI: 10.1037/a0031109
Sathyapriya, G.B. & Mathew, A. (2015). The impact of materialism and social comparison of online compulsive buying among youth with reference to Salem, India. International Journal of Applied Services Marketing Perspectives. 4(3), 1776-1779.
Trautmann‐Attmann, J. & Johnson, T.W. (2009). Compulsive buying in a product specific context: Clothing. Journal of Fashion Marketing and Management. 13(3), 394-405. doi: 10.1108/13612020910974519
Vieira, V.A. (2009). An extended theoretical model of fashion clothing involvement. Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal. 13(2), 179–200. doi: 10.1108/13612020910957707
Zhang, D., Brook, J.S., Leukefeld, C.G. & BrooK, W.D. (2016). Associations between compulsive buying and substance dependence/abuse, major depressive episode, and generalized anxiety disorder among men and women. Journal of Addictive Diseases. 35(4), 298–304. doi: 10.1080/10550887.2016.1177809.