بیگمی, ز., حمیدی, م., & خیبری, م. (1394). بازاریابی اینترنتی در باشگاه های فوتبال: ارزیابی کیفیت وب سایت باشگاه های موفق فوتبال ایران و اروپا. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی), 7(34), 155-176.
جهانگیری, ع., & وهاب زاده منشی, ش. (1397). ارزیابی استراتژی های بازاریابی دیجیتال بر صادرات شرکت های بازرگانی (نمونه مورد مطالعه: شرکت بازرگانی پتروشیمی). کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی) (ص. 1-8). تهران: مؤسسه آموزش عالی نگاره.
سازمان توسعه تجارت ایران. (1397). http://farsi.tpo.ir/index.aspx?siteid=1&pageid=5416. بازیابی در 10 19, 1398، از www.tpo.ir
صفری, س., & هلالی, ر. (1395). ارائه مدلی هیبریدی برای ارزیابی اثربخشی بازاریابی مبتنی بر وب در صنعت هواپیمایی ایران. مدیریت فناوری اطلاعات, 8(2), 335-350.
علم, ز., سیدعامری, م., خبیری, م., & امیری, م. (1397). طراحی مدل بازاریابی رسانه اجتماعی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران. مطالعات مدیریت ورزشی, 10(50), 125-144.
عی قرلو, م., & بهزاد, ا. (1394). بررسی نقش بازاریابی اینترنتی در ایجاد معرفی بازارهای جدید با تاکید بر گردشگری مجازی (مطالعه موردی قشم). مطالعات فرهنگی و سیاسی خلیج فارس, 2(4), 109-134.
مصدق, م. ج., & قهرمانی, س. (1396). طراحی مدل عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی الکترونیکی تورهای خارجی (مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی شهر تهران). نشریه علمی راهبردهای بازرگانی, 14(10), 111-126.
مقدم, م. (1394). بازاریابی دیجیتال (نسخه چاپ دوم). تهران: انتشارات طاهریان.
نوربخش, ش. (1395). استراتژی بازاریابی دیجیتالی درصنعت بانکداری بعداز تحریم ها. چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد در شرایط تحریم. بابلسر: شرکت پژوهشی صنعتی طرود شمال.
Behera, R., Gunasekaran, A., Gupta, S., Kamboj, S., & Bala, P. (2020). Personalized digital marketing recommender engine. Journal of Retailing and Consumer Services, 53, 1-24.
Bianchi, C., & Mathews, S. (2016). Internet marketing and export market growth in Chile. Journal of Business Research, 69(2), 426-434.
Chaffey, D., & Smith, P. (2017). Digital Marketing Excellence, Planning, Optimizing and Integrating Online Marketing (15th ed.). New York: Routledge.
De Pelsmacker, P., Van Tilburg, S., & Holthof, C. (2018). Digital marketing strategies, online reviews and hotel performance. International Journal of Hospitality Management, 72, 47-55.
Henseler, J., Ringle, C., & Sarstedt, M. (2015). A new criterion for assessing discriminant validityin variance-based structural equation modeling. Journal of the Academy of Marketing Science, 43, 115-135.
Hollebeek, L. D., & Macky, K. (2019). Digital content marketing's role in fostering consumer engagement, trust, and value: Framework, fundamental propositions, and implications. Journal of Interactive Marketing, 45, 27-41.
Kannan, P. K., & Li, H. (2017). Digital Marketing: A Framework, Review and Research Agenda. International Journal of Research in Marketing, 34(1), 22-45.
Kawafa, F., & Istanbulluoglub, D. (2019). Online fashion shopping paradox: The role of customer reviews and. Journal of Retailing and Consumer Services (48), 144-153.
Menon, R. V., Sigurdsson, V., Larsen, N. M., Fagerstrøm, A., Sørensen, H., Marteinsdottir, H. G., & Foxall, G. R. (2019). How to grow brand post engagement on Facebook and Twitter for airlines? An empirical investigation of design and content factors. Journal of Air Transport Management, 79(101678), 1-9.
Mogoș, R. I. (2015). Digital Marketing for Identifying Customers' Preferences – A Solution for SMEs in Obtaining Competitive Advantages. International Journal of Economic Practices and Theories, 5(3), 240-247.
Ritz, W., Wolf, M., & McQuitty, S. (2019). Digital marketing adoption and success for small businesses The application of the do-it-yourself and technology acceptance models. Journal of Research in Interactive Marketing, 13(2), 179-203.
Schegg, R., & Stangl, B. (2017). From Floating to Leading: The Transformation of Digital Marketing Capabilities Through ICT Uptake in Tourism SMEs. In K. Merilainen, Information and Communication Technologies in Tourism: Proceedings of the International Conference, 2017 (pp. 89-100). Rome: Italy.
Suryawardani, I. G., & Wiranatha, A. S. (2017). Digital marketing in promoting events and festivities a case of sanur village festival. Journal of Business on Hospitality and Tourism, 2(1), 159-167.
Uhl, A., Born, M., Koschmider, A., & Janasz, T. (2016, London). Digital capability framework: A toolset to become a digital enterprise. In Digital enterprise transformation: A business-driven approach to leveraging Innovative IT (pp. 27-60). London: Routledge.
Wijaya, P. K., & Hermawan, A. (2018). E-Marketing Applications Based On Virtual Reality Using Sostac Planning Method on Sales Property. Tech-E, 1(2), 16-25.