اسمعیلپور, سلیمانی, اکبری, ابراهیمپور, & مصطفی. (2020). طراحی الگوی راهبردی بینالمللیسازی شرکتهای دانشبنیان ایرانی. نشریه علمی پژوهشی مدیریت کسبوکارهای بینالمللی (1)3 ، 83-108.
پاک نیت, م. انصاری،رضا. و شاهین، آ. (1395) "تحلیل تاثیر توانمندی های نوآوری فناورانه بر تجاری سازی فناوری و عملکرد شرکتهای دانش بنیان استان اصفهان" ، مدیریت نوآوری (3)5، 59-84.
دهدشتی شاهرخ, 1386. مدلهای ورود به بازارهای بین المللی. مطالعات مدیریت (بهبود و تحول), 14(55), 95-118 .
رحیم نیا فریبرز, خوراکیان علیرضا و قادری فرشاد, 1397، بررسی تأثیر استراتژی های نوآوری بر عملکرد کسب وکارهای صادراتی، مدیریت کسب و کار بین المللی، 1 (3)، 1-22
شهبازی, کیومرث, موحدی, محمد, برومند, یونس. (1397). رابطه متقابل نوآوری و صادرات در بنگاههای کوچک و متوسط: کاربرد تحلیل تناظر چندگانه و مدل معادلات ساختاری تعمیم یافته. پژوهشنامه بازرگانی, 22(88), 77-113.
فاریابی, محمد, رحیمی اقدم,صمد, کوششی, محمدرضا, پور آقابالایی, علیرضا. (1398). تأثیر بازارگرایی و تجربه بینالمللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بینالمللی. نشریه علمی پژوهشی مدیریت کسب و کارهای بین المللی, 2(1), 23-44.
هاشم زاده. ا، حاجی حسینی. ح، رادفر. ر، ملک زاده. ک. (1393) "عوامل مؤثر در ایجاد توانمندی های نوآوری )مطالعه موردی یک مرکز پژوهشی صنعت هوایی در ایران"(، مدیریت نوآوری (1)3، 100-75.
Agarwal, S., & Ramaswami, S. N. (1992). Choice of foreign market entry mode: Impact of ownership, location and internalization factors. Journal of International business studies, 23(1), 1-27.
Arghashi, V., & Okumuş, A. (2020). Country-of-origin image; SMEs and emerging economies–evidence from a case study of manufacturing SMEs from Turkey. Journal of Islamic Marketing.
Bilgin, F. Z., & Wührer, G. (2014). International marketing compact. Linde Verlag GmbH.
Brewer, P. A. (2007). Operationalizing psychic distance: A revised approach. Journal of International Marketing, 15(1), 44-66.
Chen, Y. F., Tsai, C. W., & Liu, H. J. (2019). Applying the AHP Model to Explore Key Success Factors for High-Tech Startups Entering International Markets. International Journal of E-Adoption (IJEA), 11(1), 45-63.3
Dunning, J. H. (1993). Trade, location of economic activity and the multinational enterprise: A search for an eclectic approach. The theory of transnational corporations, 1(1993), 183-218.
Ekeledo, I., & Sivakumar, K. (2004). International market entry mode strategies of manufacturing firms and service firms. International marketing review.
Han, X. (2006). The SMEs’ Internationalization Strategy--Foreign Market Entry Modes Selection.
Hill, C. W., Hwang, P., & Kim, W. C. (1990). An eclectic theory of the choice of international entry mode. Strategic management journal, 11(2), 117-128.
Hollensen, S. (1998). Global Marketing: A market-responsive approach.
Hwang, C. L., & Yoon, K. (1981). Methods for multiple attribute decision making. In Multiple attribute decision making (pp. 58-191). Springer, Berlin, Heidelberg.
Jia, R., Li, Q., Deng, X., Zhao, X., & Yuan, J. (2017). Entry mode taxonomy and choice of Chinese international construction companies. Journal of Management in Engineering, 33(3), 04016058.
Johanson, J., & Wiedersheim-Paul, F. (1975). The internationalization of the firm: Four Swedish cases. Journal of management studies, 12(3), 305-322.
Kocks, T. (2011). Competitor analysis and market entry mode decision (Bachelor's thesis, University of Twente)
Kruesi, M. A., Hemmington, N. R., & Kim, P. B. (2018). What matters for hotel executives? An examination of major theories in non-equity entry mode research. International Journal of Hospitality Management, 70, 25-36.
Li, H., Jin, Z., Li, V., Liu, G., & Skitmore, R. M. (2013). An entry mode decision‐making model for the international expansion of construction enterprises. Engineering, Construction and Architectural Management.
Matilde Milanesi, Marina Gigliotti & Andrea Runfola (2020) The International Marketing Strategy of Luxury Food SMEs: The Case of Truffle, Journal of Food Products Marketing, 26:9, 600-618
Musso, F., & Francioni, B. (2009). Foreign markets entry mode decision for SMEs. Key factors and role of industrial districts.
Obadia, C., & Bello, D. C. (2019). How to select an export mode without bias. Business Horizons, 62(2), 171-183.
Rezaei, J. (2015). Best-worst multi-criteria decision-making method. Omega, 53, 49-57.
Rezaei, J. (2016). Best-worst multi-criteria decision-making method: Some properties and a linear model. Omega, 64, 126-130.
Root, F. R. (1987). Entry strategies for international markets. Lexington. MA: Lexington Books.
Root, F. R. (1994). Entry strategies for international markets. Prentice Hall.
Schellenberg, M., Harker, M. J., & Jafari, A. (2018). International market entry mode–a systematic literature review. Journal of Strategic Marketing, 26(7), 601-627.
Sharma, V. M., & Erramilli, M. K. (2004). Resource-based explanation of entry mode choice. Journal of Marketing theory and Practice, 12(1), 1-18. Pan, Y., & David, K. T. (2000). The hierarchical model of market entry modes. Journal of international business studies, 31(4), 535-554.
Stensaker, H. H., & LARSEN, M. M. (2011). Internationalization of a Entrepreneurial start-up.
Utama, W. P., Chan, A. P., Gao, R., & Zahoor, H. (2018). Making international expansion decision for construction enterprises with multiple criteria: a literature review approach. International Journal of Construction Management, 18(3), 221-231.
Woodcock, C. P., Beamish, P. W., & Makino, S. (1994). Ownership-based entry mode strategies and international performance. Journal of international business studies, 25(2), 253-273.
Zakery, A., & Saremi, M. S. (2020). Knowledge and intellectual capital in internationalizing SMEs, case study in technology-based health companies. Journal of Intellectual Capital.