خورشیدی، غلامحسین؛ عیوضینژاد، سلمان و بیات، مونا. (1398). طراحی و تبیین الگوی صادرات پایدار شرکتهای کاشی و سرامیک، پژوهشهای مدیریت عمومی، 12 (45)، 235-211.
دهقانی سلطانی، مهدی؛ محمدی، اسفندیار؛ همتی، امین و رئوفی، مصطفی. (1398). بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی با تبیین نقش میانجی نوآوری و حافظه بازاریابی، راهبردهای بازرگانی، 31، 78-59.
رستمزاد، آتنا. (1398). نقش و تأثیر کیفیت ارتباط بر عملکرد صادرات شرکتها و ثبت سفارش خریداران، دومین کنفرانس بینالمللی پیشرفت در مدیریت، کسب و کار تجارت اقتصاد و امور مالی، برلین، آلمان.
رضا، مافی. (1400). عملکرد بازاریابی در دوران بلوغ و استراتژیهای بازاریابی موثر (مورد مطالعه: فروشندگان و واردکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی با تمرکز بر برند لورئال)، رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، 14 (2)، 88-75.
رفیعی، زهره و علیقلی، منصوره، (1401). ،چگونگی نقش آفرینی تعامل اتحادیهها و واسطهها بر روابط عدم اطمینان محیطی بر عملکرد صادراتی بعبارتی میانجی (مورد مطالعه: تولیدکنندگان کوچک و متوسط رنگ و رزین استان تهران)، هشتمین کنفرانس بینالمللی تحقیقات بین رشتهای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران، تهران.
فرهادیار، علی؛ حبیبی، علیرضا و منصوری، بهداد. (1400). بررسی تأثیر رهبری کارآفرینانه بر عملکرد بازاریابی سازمان با توجه به نقش میانجی ظرفیت نوآوری، مطالعات مدیریت و حسابداری، 7 (1)، 111-96.
قهرمانپور، پریسا؛ ابوالفضلی، سید ابوالفضل و زنوزی، سید جعفر. (1399). بررسی تأثیر ظرفیت انعطافپذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی، مدیریت بازرگانی، 12 (1)، 197-183.
کنجکاو منفرد، امیررضا؛ هدایتی، محمد و فرقانی الهآبادی، فهیمه. (1399). تأثیر قابلیتهای صادراتی پویا بر مزیت رقابتی با تاکید بر نقش دانش صادراتی در صنعت زعفران، اقتصاد و توسعه کشاورزی، 34 (4)، 461-447.
لطفی، حمیدرضا و ابراهیمزاده، محمدرضا. (1399). بهرهگیری از قابلیتهای صادرات پویا و عملکرد صادراتی برای مزیت رقابتی، شدت رقابت و فاصله فرهنگی، ششمسن کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری، تفلیس، گرجستان.
ناصحیفر، وحید؛ دهدشتی، زهره؛ تقویفر، محمدتقی و فرزانه حسنزاده، ژاله. (1397). عوامل موثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیتهای پویا، مدیریت کسب و کارهای بینالمللی، 1 (3): 42-23.
Afriyie, S.,
Du, J., &
Ibn Musah, A.-A. (2020). The nexus among innovation types, knowledge sharing, transformational leadership, and marketing performance in an emerging economy: An empirical study.
Journal of Indian Business Research, 12 (4), 529-548.
Dario, Miocevic,. (2021). Dynamic exporting capabilities and SME’s profitability: Conditional effects of market and product diversification,
Journal of Business Research, 136, 21-32.
Jieke, C.,
Carlos, M.P., & Sousa,
X. (2019). Nonlinear Effects of Dynamic Export Pricing on Export Sales: A Longitudinal Investigation.
Journal of International Marketing, 27 (3), 76-92.
Kalanit, E., Paul, H., Ekaterina, N., Anne, L., Souchon, J., & Sy-Changco, A. (2018). Leveraging of Dynamic export capabilities for competitive advantage and performance consequences: Evidence from China. Journal of Business Research, 84, 114–124.
Kalanit, Efrat,. Paul, Hughes,. Ekaterina, Nemkova,. Anne,. Souchon,. Joseph, Changco,. (2018). Leveraging of Dynamic export capabilities for competitive advantage and performance consequences: Evidence from China,
Journal of Business Research, 84, 114-122.
Kaur, V., & Mehta, V. (2017). Dynamic capabilities for competitive advantage: A comparative study of IT Multinationals in India. Journal of Management Technology institiute, 21 (1): 31-51.
Maria, L., Jose, M,. Raquel, F,. & Concha, A. (2015). How control system information characteristics affect exporter–intermediary relationship quality. International Business Review, 24 (5), 812–824.
Miguel, Soberón,. Teresa, SánchezChaparro,. Adrian, Smith,. Jaime, Moreno-Serna,. Valentina, Oquendo-Di Cosola,. Carlos, Mataix (2022). Exploring the possibilities for deliberately cultivating more effective ecologies of intermediation,
Environmental Innovation and Societal Transitions, 44, 125-144.
Mudaling, D. (2015). A dynamic capabilities perspective of internationalization and performance of SMEs in south asia: A conceptual framework. International Journal of Information Technology and Business Management, 35 (1): 44-62.
Paula, Kivimaa,. Anna, Bergek,. Kaisa, Matschoss,. Harro, van Lente,. (2020). Intermediaries in accelerating transitions: Introduction to the special issue,
Environmental Innovation and Societal Transitions, 36, 372-377.
Pinho, J.C. (2016). Social capital and export performance within exporter-intermediary relationships: The mediated effect of cooperation and commitment.
Management Research Review, 39 (4), 425-448.
Ramlee, A. (2017). Dynamic capabilities development: An examination of exporting small-to-medium enterprise (SMEs) in Malaysia, Doctoral thesis. Durham University.
Souchon, A.L.,
Hughes, P.,
Farrell, A.M.,
Nemkova, E. &
Oliveira, J.S. (2016). Spontaneity and international marketing performance.
International Marketing Review, 33 (5), 671-690.
Yuan, Virtanen,. Yan, Jiang,. Weimu, You,. Helen,Cai (2022).International intermediaries: A systematic literature review and research agenda,
European Management Journal, 19 (3), 548-562.
.