احمدوند، فرزانه و سرداری، احمد (1393). بررسی ارزش ویژه برند برپاسخ های مصرف کنندگان، فصلنامه علمی- پژوهشی راهبردهای بازرگانی (دانشگاه شاهد)، دوره 21، شماره 4، ص63-78.
اسدی، علی، خزای پول، جواد و توکلی، هدی (1396). تأثیر تناسب برند برنگرش به برند و مؤلفه هاتی ارزش ادراک شده، فصلنامه علمی - پژوهشی چشم اندازه مدیریت بازرگانی، دوره 16، شماره پیاپی، 31، ص 49-64.
تقدیر، ملیحه، غیور، سید مرتضی و رجوعی، مرتضی (1396). بررسی عوامل مؤسسه بر وفاداری برند با نقش میانجی هویتی و عشق به برند در هتل های پنج ستاره مشهد، فصلنامه شماره علمی_پژوهشی پژوهش و توسعه، دوره 6، 4، ص 121-138.
رحیمنیا، فریبرز، فاطمی، سیدهزهرا و هرندی، عطاءالله (1392). بررسی آثار متقابل ارزش ویژه برند بر مشتری (مطالعه: هتل های پنج ستاره کلان شهر مشهد، مجله مدیریت بازرگانی، دوره 5، شماره 4، ص1-20.
رحیمی کلور، حسین؛ باشکوه اجیرلو، محمد؛ عزیزی حمل آبادی، فاطمه (1399). شخصیت، شهرت و آگهی از برند روی عملکرد برند با میانجی گری نگرش بر برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: شهر سرعین)، فصلنامه تحقیقاتی پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، سال چهارم، شماره 47، زمستان، جلد دوم، ص. 17-37.
سیلک، علوین ج؛ رضایی، حمیدرضا؛ شیروانی، امیر (1390). بازاریابی، نشر مهربان. چاپ دوم، تهران.
عابدی، آ. و جمالو، ف. (1396). بررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمان و تأثیر آن بر عملکرد برند و مشمول بیمه البرز (مطالعه موردی: کارکنان استان تهران)، فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت بازرگانی، دوره 9، شماره 3، صص617-640.
عطامحمدی، مجتبی (1391). عوامل مهم برانگیزش و قصد خرید محصولات نان رضوی (با مرور بر مارک تجاری). پژوهشکده علوم اجتماعی و اقتصادی، دانشگاه پیام نور استان تهران.
عزیزی، ش. و بلور پارسا، م.ر. (1395). ترسیم شبکه تداعی های برند بانک کشاورزی و بانک تجارت با استفاده از نقشه مفهوم برند، فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت بازرگانی، دوره 8، شماره 2، ص 413-432.
غلامی و نیره، فرخی استاد، مصطفی. بابا جانی محمدی، سعیده (1399). نقش مؤلفه های نوین برند در ارتقاء عملکرد از دیدگاه دیدگاه ( مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی مشهد)، فصل نامه مدیریت بازاریابی، دوره 15، شماره 48، ص 85-103.
گلمکانی، مجید شفایی، سید مرتضی غیور باغبانی (1400). تحلیل تاثیر امضای برند تجاری در صنعت هتلداری، مجله پژوهش و مطالعات علوم اسلامی، سال سوم، شماره 30، دی.
ولیپور، پیمان، سیاری، مریم (1399). بررسی عنوان تاثیر برند، برند، نگرش برند، شهرت برند روی عملکرد برند در صنایع پوشاک، مجله علوم و فناوری نساجی، دوره 1، شماره 10، ص 31-38.
واحدی، حسن؛ آقاجانی، حسنعلی؛ صفایی قادیکلایی، عبدالحمید. شیر خدایی، میثم (1399). شناسایی و تعیین مهمترین عوامل برای موفقیت برند کسب و کار دانش بنیان صنعتی با استفاده از تکنیک ISM. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا، سال نوزدهم، تابستان 99، شماره 63.
Alnsour, M. S.,& Subash, M. L. (2018). Impact of brand elements on brand equity: An applied study on Jordanian Corporations, African Journal of Marketing Management, 10(3), 17-27.
Chih-Cheh, C., Chen, P.-K., & Huan, C.-E. (2012). Brands and Consumer Behavior Social Behavior and Personality 40(1), 105-114.
Dotson, j., Fan, R., Fait, e., Oldham, j. & Yel, Y.(2017). Brand Attitudes and Search Engine Queries, Journal of interactive Marketing, vol. 37, pp, 105-116.
Foroudi, p. (2019). Influence of brand signature, brand awareness, brand attitude, brand reputation on hotel industrys brand performance, International journal of hospitality management, vol. 76, pp. 271-285.
Henderson, P. W., and Cote, J. A. (1998). Guidelines for selecting or modifying logos, Journal of Marketing, 62(2), 14-30.
Hefner, S. M., Fenko, A.& Teravest, A. (2017). Using the theory of planned behavior to understand brand love. Journal of product & brand Management, Santa Barbara, 26(1), 26-41.
Herrera, F. C., and Blanco, F. C. (2011).Consequences of consumer trust in PDO food Products: the role of familiarity. Journal of Product and Brand Management, 20(4), 282-296.
Karaosmanoglu, E., Banu Elmadag Bas, A. &Zhang, J. (2011). The role of other customer effect in corporate marketing: its impact on corporate image and customer-company identification, European J. Marketing, vol. 45(9/10), pp. 1416-1445.
Keller, K. l. (1993). Conceptualizing measuring and managing customer-based brand equity, Journal of Marketing, vol. 57(1), pp. 1-22.
Kumar, p. &polonsky, M. (2019). In-store experience quality and perceived credibility: A green retailer contet, Journal of Retaining and consumerservices, vol. 49, pp. 23-34.
Lee, J., Park, S., Bark, I., & Lee, C. S. (2008). The impact of the brand management system on brand performance in B-B and B-C environments. Industrial marketing management, 37(7), 848-855.
Lacoeuilhe, J., Louis, D. & Lombard, C. (2017). Impact of product, store and retailer perception on consumers relationship to terroir store brand, Journal of retailing and consumer services, Vol. PP. 43-53.
Van Riel, C. B., and Van den Ban, A. (2001). The added value of corporate logos-An empirical study. European Journal of Marketing, 35(3/4), 428-440.
Van Der Lans, R., Cote, J. A., Henderson, p. W., …and Moorthry, J. (2009). Cross-national logo evaluation analysis: An individual -level approach. Marketing Science, 28(5), 968-985.
.