اردهالی، محمدرضا؛ وهابزاده، شادان (1397). بررسی تأثیر بازاریابی اینترنتی بر رشد بازار صادرات در ایران (مورد مطالعه: صادرکنندگان خشکبار)، نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا، سال هفدهم، 83-96.
اسداللهی، حسین؛ حاجی علی اکبری، فیروزه (1399). شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر در بازاریابی مطلوب صنعت بیمه. رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت، شماره 21، 67-83.
بختیاری، محمدجواد (1399). بررسی تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی مطالعه موضوعی 10 شرکت برتر صادراتی در شهر تهران، دومین کنفرانس بینالمللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد، تهران، https://civilica.com/doc/1121001.
حاج کریمی، عباسعلی؛ جمالیه بسطامی، بهتاش؛ مکیزاده، وحید (1389). بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای بینالمللی صنعتی (مطالعه موردی شرکتهای صادراتی شهر تهران)، چشمانداز مدیریت بازرگانی، سال نهم، شماره 1، 9-21.
حیدری، وداد و آیتی مهر، محمد (1395). بررسی تاثیر دسترسی اطلاعات بازار بر عملکرد صادراتی مطالعه موردی: شرکتهای صادرکننده محصولات غیرنفتی)، اولین کنفرانس بین المللی کاربرد پژوهش و تحقیق در علوم و مهندسی،تهران، https://civilica.com/doc/584534.
شریفی، احسان؛ یزدانی، ناصر (1397). تأثیر قابلیت های بازاریابی اینترنتی بر توسعه بازارهای بین المللی شرکت های صادراتی، مطالعات مدیریت راهبردی، سال نهم، شماره 34، 169-186.
مصلح، عبدالمجید؛ بحرینیزاده، منیجه؛ کریمی قهفرخی، سمیرا (1395). تأثیر ابعاد جهتگیری استراتژیک بر عملکرد صادراتی شرکتهای صادراتی استان بوشهر، تحقیقات بازاریابی نوین، سال ششم، شماره 4.
Auzzira, Z., Haigh, R., & Amaratung, D. (2018). Impacts of Disaster to SMEs in Malaysia, Procedia Engineering, 212, 1131-1138. https://doi.org/10.1016/j.proeng.2018.01.146.
Adams, P., Bodas Freitasb, I. M., Fontana, R. (2019). Strategic orientation, innovation performance and the moderating influence of marketing management, Journal of Business Research, Vol. 97, 129-140.
Boso, N, Adeola, O, Danso, A, Assadinia, S. (2019). The effect of export marketing capabilities on export performance: Moderating role of dysfunctional competition. Industrial Marketing Management, Vol78, pp 137-145
Cheng, H, Huang, M. (2019). The trade-off between institutionally proximal and distal markets: The impact of home market pressures on firms’ export market selection. Industrial Marketing Management, Vol 76, pp 98-108.
Day, G. S. (1994). The capabilities of market-driven organizations. The Journal
of Marketing, 58(4), 37–52.
Gnizy, I., Cadoganb, J. W., Oliveirac, J. S., Nizamd, A. (2017). The empirical link between export dispersion and export performance: A contingency-based approach, International Business Review, http://dx.doi.org/10.1016/j.ibusrev.2016.07.002.
Hajaliakbari, F., Razavi Satvati, SH. (2018). The Effect of Internet Marketing Capabilities on the Export Performance of SMEs, Business Management and Strategy, Vol 9, No 2.
Kontinen, T., & Ojala, A. (2010). Internationalization pathways of family SMEs: Psychic distance as a focal point. Journal of Small Business and Enterprise Development, 17(3), 437-454.
Manolopoulosa, D., Chatzopouloub, E., & Kottaridic, C. (2018). Resources, home institutional context and SMEs’ exporting: Direct relationships and contingency effects.
International Business Review.
https://doi.org/10.1016/j.ibusrev.2018.02.011
Merrilees, B., Rundle-Thiele, S., & Lye, A. (2011). Marketing capabilities: Antecedents and implications for B2B SME performance. Industrial Marketing Management, 40(3), 368-375.
Miocevic, D. Morgan, R. E. (2018). Operational capabilities and entrepreneurial opportunities in emerging market firms: Explaining exporting SME growth. International Marketing Review, 35(2): 320-341.
Sinkovicsa, R. R., Kurta, Y., & Sinkovicsa, N. (2018). The effect of matching on perceived export barriers and performance in an era of globalization discontents: Empirical evidence from UK SMEs,
International Business Review.
https://doi.org/10.1016/j.ibusrev.2018.03.007.
Zhang, X. (2016). Cardiovascular disease-induced thermal responses during passive heat stress: an integrated computational study,
International Journal for Numerical Methods in Biomedical Engineering.
.