ابراهیمی، مهدی و سخندان، الناز (1396). ارزیابی عملکرد مدیریت دانش سازمانهای موثر در فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری (مطالعه موردی: شهر اردبیل). گردشگری شهری، 4(1)، 40-29.
احمدی، فضل اله، نصریانی، خدیجه. و اباذری، پروانه (1387). تکنیک دلفی: ابزاری برای تحقیق. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 8(1): 175-185.
اسعدی، میرمحمد، آذر، عادل. و نقوی، سیدعلی (1396). سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتلهای سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت-عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتلهای سنتی منتخب استان یزد). مطالعات مدیریت گردشگری، 12(39)، 26-1.
اصانلو، بهاره و خدامی، سهیلا (1394). بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری. پژوهشنامه مدیریت ااجرایی، 7(14)، 32-13.
انصاری، آذرنوش و اسدی، علی (1395). ارزیابی وفاداری گردشگر به مقصد بارویکرد داده کاوی گردشگران داخلی شهر اصفهان. مطالعات مدیریت گردشگری، 15(35)، 105-85.
ایمانی خوشخو، محمدحسین و نادعلی پور، زهرا (1395). ارائه الگوی مفهومی رقابت پذیری مقصد گردشگری در چارچوب توسعه پایدار. گردشگری و توسعه، 5(7)، 106-84.
آچاک، آرمین، حمیدی، ناصر. و بابایی همتی، روشن (1393). توسعه اقتصاد گردشگری مبتنی بر الگوی آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: شهرستان قزوین). اقتصاد و مدیریت شهری، 6، 53-37.
آقازاده، هاشم، خانلری، امیر. و اکبرپور، هاله (1394). بررسی رابطه بین ارزش ویژه مشتری و عملکرد گروه هتلهای بین المللی پارسیان. نشریه مدیریت بازرگانی، 7(3)، 782-761.
آقازاده، هاشم و دیواندری، علی (1387). بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران. نشریه مدیریت بازرگانی، 1، 54-39.
بهرامیان، محسن و شمس الدینی، علی (1397). تحلیل کمی بر نقش مدیریت شهری در ارتقای صنعت گردشگری در شهرها (مورد پژوهی: شهر مرودشت). پژوهش و برنامه ریزی شهری، 9(32)،140-131.
پوراحمد، احمد، زیاری، کرامت ا...، حاتمی نژاد، حسین. و پارسا پشاه آبادی، شهرام (1397). تبیین مفهوم و ویژگی های شهر هوشمند. باغ نظر، 15(58)، 26-5.
پورفرخ، اکبر، کرمی، مهرداد، نکویی، زهرا. و طالب بیدهتی، زهرا (1391). امکانسنجی فرصتهای سرمایه گذاری صنعت گردشگری (مطاله موردی: شهرک تفریحی-توریستی طارم استان زنجان). مطالعات مدیریت صنعتی، 9(25)، 206-181.
تاج زاده نمین، ابوالفضل و اسمعیل مشرفی، فاطمه (1392). اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی. مطالعات مدیریت گردشگری، 8(24)، 58-35.
جعفرتاش، برزین و پویان زاده، نسترن (1394). ارزیابی و اولویت بندی شاخصهای رقابت پذیری صنعت گردشگری ایران. فرآیند مدیریت و توسعه، 28(3)، 105-85.
حاجی حیدری، نسترن، کیماسی، مسعود. و عمویی اوجاکی، علی (1393). توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعهای در صنعت بانکداری. مدیریت بازرگانی، 6(2)، 290-279.
حسینی، سیدصادق (1393). ارزیابی وضعیت آموزش راهنمایاین گردشگری در ایران با رویکرد ارائه الگوی آموزشی در سطح دانشگاهی. مطالعات مدیریت گردشگری، 9(28)،144-115.
حقیقت منفرد، جلال و سرابی نیا، الهام (1390). تدوین استراتژی نظام مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کارت امتیازی متوازن در شرکت ساپکو. مدیریت بازاریابی، 10، 144-119.
حقیقی کفاش، مهدی، ضیایی، محمود.و جعفری، قاسم. (1389). اولویتبندی عوامل مربوط به توسعه گردشگری درمانی ایران. مطالعات گردشگری، 11(12)، 40-23.
حنفی زاده، پیام و فاضلی نیا، مسعود (1391). ارزشگذاری برند بانکها مبتنی بر مدلهای ارزشگذاری برند با استفاده از مدل تصمیم گیری چندمعیاره تاپسیس (مطالعه موردی: بانک ملت، پاسارگاد و پارسیان). مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار، 11، 102-81.
خسروی، شیما و غضنفری، فاطمه (1394). بررسی رابطه گردش شغلی با رضایت مندی از کار و فرسودگی شغلی در کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران. پیاورد سلامت، 9(6)، 526-517.
دانایی فر، حسن و امامی، سیدمجتبی (1386). استراتژیهای پژوهش کیفی: تاملی بر نظریه پردازی داده بنیاد. اندیشه مدیریت، 1(2)، 97-69.
دلشاد، علی، ابوهاشم آبادی، فرزانه. و قاسمیان صاحبی، ایمن (1396). اولویت بندی و تعیین روابط شاخصهای سنجش پایداری توسعه گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری، 12(39)، 94-73.
دهدشتی شاهرخ، زهره، سلیمان زاده، امید. و شاه میرزایی، وحیدرضا (1396). تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری. مطالعات مدیریت گردشگری، 12(40)، 20-1.
رحمانی، زین العابدین، پرهیزگار، محمدمهدی، امینی، محمدتقی. و شیرمحمدی، یزدان (1392). عوامل موثر بر اجرای سیاستهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران. مطالعات مدیریت گردشگری، 8(24)،207-183.
رحیم نیا، فریبرز، پورسلیمی، مجتبی. و بصیر، لیلا (1395). تاثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستاره مشهد). تحقیقات بازاریابی نوین، 6(2)، 36-19.
رضاقلی زاده، مهدیه و آقایی، مجید (1396). سرمایه انسانی و بهره وری نیروی کار در استان های ایران. مجله اقتصادی، 1، 76-59.
رضایی، ناصر و بیشمی، بهار (2016). نمایه آمارهای گردشگری در سال 2015. تهران: پژوهشکده گردشگری.
رفیعی، هادی، پارساپور، سارا. و رهنما، علی (1395). عوامل اقتصادی اجتماعی موثر بر ماندگاری گردشگران داخلی (مورد مطالعه: شهر مشهد). مطالعات اجتماعی گردشگری، 4(7)، 35-8.
سجاسی قیداری، حمدا.... و دلیر، الهه (1396). تحلیل سطح مسئولیت پذیری اجتماعی گردشگران در روستاهای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران دهستانهای شهرستان خواف). مطالعات اجتماعی گردشگری، 5(9)،55-29.
شاه آبادی، ابوالفضل و سیاح، علی (1392). تاثیر زیرساختهای اقتصادی بر گردشگری: رویکرد پانل دیتا مقایسه تطبیقی کشورهای درحال توسعه و توسعه یافته. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 2(7)، 43-25.
شفیعی رودپشتی، میثم، اسعدی، میرمحمد. و محمدمیرزایی، نگار (1396). تحلیل بر جایگاه و سطح تحقق مسئولیت پذیری اجتماعی در نعت گردشگری (مورد مطالعه: ساطمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد). مدیریت سرمایه اجتماعی، 4(3)،351-333.
ضیایی، محمود و فرمانی، لیلا (1390). ارزیابی گردشگران اروپایی از عملکرد راهنمایان تور در ایران. مطالعات گردشگری، 15، 52-29.
عالی زاده، عبدالرضا (1385). اجرای تحقیق به روش دلفی. چاپ اول. تهران: یوسف.
عباس زاده، محمد (1391). تاملی بر اعتبار و پایایی در تحقیقات کیفی. جامعه شناسی کاربردی، 23(45)، 34-19.
عباسی، داود و شیرافکن، مهناز (1390). خصوصی سازی و تاثیر آن به ارتقا صنعت گردشگری. همایش گردشگری و توسعه پایدار، 22و23 تیرماه ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، ایران.
عباسی، رسول، طالقانی، غلامرضا، عابدی جعفری، حسن. و فقیهی، ابوالحسن (1393). تدوین الگوی اقدامات اثربخش مساجد. مطالعات مدیریت. 23(75)، 136-115.
علیقلی زاده فیروزجایی، ناصر، رمضان زادلسبوئی، مهدی. و اسمعیلی، مجید (1394). سنجش رفتارهای زیست محیطی گردشگران در مقصدهای کویری و بیابانی مطالعه موردی: نواحی روستایی شهرستان خور و بیابانک. پژوهشهای روستایی، 2(6)، 274-253.
فرجیسبکبار، حسنعلی، شاهسونی، داود، بهنام مرشدی، حسن.و روستا، حسین (1393)، پیش بینی ماهانه تقاضای گردشگر برای مجموعه تاریخی تخت جمشید. پژوهشهای جغرافیای انسانی، 46(1)، 84-69.
فرهمند، کاظم، دانشورکاخکی، محمود، شاهنوشی، ناصر، قاسمی، وحید.و همتی کاخکی، عباس (1391). بررسی عوامل موثر بر توسعه بازار زعفران با استفاده از روش دلفی فازی. اقتصاد کشاورزی، 6(3)، 119-97.
قادری، اسماعیل، مقیمی، شوکت. و حاجیها، بهاره (1391). اقتصاد تجربه؛ رویکردی نو در عرضه و تقاضای گردشگری (مورد مطالعه: دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر تهران). اقتصاد و مدیریت شهری، 1، 13-1.
قربانی قویدل، سهیل و شبگو منصف، سیدمحمود (1393). تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان از دیدگاه خریداران لوازم خانگی. مدیریت بازاریابی، 23، 78-59.
قنبری، ابوالفضل، درخشان، الهام، صالحی، سیدموسی. و احمدی نصرآبادسفلی، ا... داد (1396). بررسی اثرات گردشگری شهری بر کیفیت زندگی شهروندان مطالعه موردی: شهر یاسوج. گردشگری و توسعه، 6(10)، 4-23.
کفاش پور، آذر و نجفی سیاهرودی، مهدی (1388). تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانسهای مسافرتی شهرستان مشهد. پژوهشنامه مدیریت تحول، 2، 129-111.
متقی، سمیرا، صادقی، محمد. و دلالت، مراد (1395). نقش امنیت در توسعه گردشگری بین المللی (نمونه موردی: گردشگران خارجی شهر یزد). گردشگری شهری، 3(1)، 91-77.
محمدزاده، پرویز، پناهی، حسین. و صمدزاد، سعید (1397). عوامل موثر بر شکل گیری تصویر مقصد از دیدگاه گردشگران داخلی، 13 (41)، 83-107.
معبودی، محمدتقی و حکیمی، هادی (1394). عوامل تعیین کنندهی گردشگری پزشکی؛ نمونه موردی ایران. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 4(15)، 106-80.
معصوم زاده، سارا و شیرافکن لمسو، مهدی (1396). اثر شاخصهای فرهنگی بر جریان گردشگری کشورهای خاورمیانه با استفاده از رهیافت گشتاور تعمیم یافته سیستمی. گردشگری و توسعه، 6(3)، 17-1.
مهرانی، هرمز (1395). بررسی تاثیر هویت برند بر وفاداری برند در شرکتهای تولیدی گوشی های تلفن همراه (اپل، سامسونگ، هوآوی) در بین جوانان 15تا35سال شهر گرگان. بررسی های بازرگانی، 78، 84-68.
نصیری پور، امیراشکان، رئیسی، پوران. و دلپسند، منصور (1388). تاثیر گردش شغلی بر عملکرد پرستاران در بیمارستان های تامین اجتماعی تهران. مدیریت سلامت، 12(37)، 28-23.
یادگاری، مهدی، محمدی، شهریار. و یارمحمدی سامانی، پیمان (1394). الگوی اعتماد در گردشگری الکترونیکی. مطالعات مدیریت گردشگری، 10(30)، 148-129.
Alegre J., and Pou L (2006). The length of stay in the demand for tourism. Tourism anagement, (27), 1343–1355.
Brendan, C.(2016). Tourism Culture: Nexus, Characteristics, Context and Sustainability, Tourism Management, 53, 229–243.
Chung, W., & Tseng, T. L. B (2012). Discovering business intelligence from online product reviews: A rule-induction framework. Expert systems with applications, 39(15), 11870-11879.
Clark, B.H., Abela, A.V. and Ambler, T (2006). An information processing model of marketing performance measurement. Journal of Marketing Theory and Practice, 14 ( 3), 191-208.
Cohen, E (2012). Globalization, global crises and tourism. Tourism recreation research, 37(2), 103-111.
Corbin, J.M., & Strauss, A.L (2008). Basics of qualitative research: Techniques and procedures for developing grounded theory. 3rd Edition. Los Angeles: SAGE Publications.
Da Gama, A. P (2011). An expanded model of marketing performance. Marketing Intelligence & Planning, 29 (7), 643-661.
Eckerson, W. W (2010). Performance dashboards: measuring, monitoring, and managing your business. John Wiley & Sons.
Eusebio, R., Andreu, J., & Belbeze, M (2006). Measures of marketing performance: a comparative study from Spain. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 18 ( 2), 145-155.
Fro¨se´n, J., Tikkanen, H., Jaakkola, M., and Vassinen, A (2012). Marketing performance assessment systems and the business context. European Journal of Marketing, 47 (5/6), 715-737.
Glaser, B. G (1978). Theoretical sensitivity: Advances in the methodology of grounded theory. Sociology Pr.
Glaser, B. G (2011). Getting out of the Data: Grounded Theory Conceptualization. Sociology press.
Ishaq, M. I (2012). Perceived value, service quality, corporate image and customer loyalty: empirical assessment from Pakistan", Serbian Journal of Management, 7, 25–36.
Jovicic, D (2016). Cultural tourism in the context of relations between mass and alternative tourism. Current Issues in Tourism, 19(6), 605-612.
Keeney, S., Hasson, F., & McKenna, HP (2001). A critical review of the Delphi technique as a research methodologyfor nursing. Int J Nurs Stud, 38(2), 195-200.
Krush, M., Agnihotri, R., and Trainor, K (2016). A contingency model of marketing dashboards and their influence on marketing strategy implementation speed and market information management capability. European Journal of Marketing 50 (12), 2077-2102.
Krush, M.T., Agnihotri , R., Trainor , K.J., & Nowlin, E.L (2013). Enhancing organizational sensemaking: An examination of the interactive effects of sales capabilities and marketing dashboards. journal of industrial marketing managment, 42(5), 824-835.
Lien, C. H., Wen, M. J., Huang, L. Ch., & Wu, K (2015). Online hotel booking: The effects of brand image, price, trust and value on purchase intentions , Asia Pacific Management Review, 20, 210–218.
Mone, S.D., Pop, M.D. and Racolta-Paina, N.D (2013). The “ what” and “how” of marketing performance management”. Management & Marketing, 8 (1), 129.
Nyadzayo, M. W., Khajehzadeh, S (2016). The antecedents of customer loyalty: A moderated mediation model of customer relationship management quality and brand image, Journal of Retailing and Consumer Services, 30, 262–270.
O’Sullivan, D. & Abela, A.V (2007). Marketing performance measurement ability and firm performance. Journal of Marketing, 71 (2), 79-93.
Pauwels, K (2015). Truly accountable marketing: the right metrics for the right results. GfK Marketing Intelligence Review, 7 (1), 8-15.
Pauwels, K. H., Ambler, T., Clark, B. H., LaPointe, P., Reibstein, D., and Skiera, B (2009). Dashboards as a service: Why, what, how, and what research is needed? Journal of Service Research, 12(2), 175–189.
Rennie, D. L (1998). Person-centred Counselling: An Experiential Approach. Sage
Rust, R.T., Ambler, T., Carpenter, G.S., Kumar, V. & Srivastava, R.K (2004). Measuring marketing productivity: current knowledge and future directions. Journal of Marketing, 68 (4), 76-89.
Sigala, M (2017). Collaborative commerce in tourism: implications for research and industry. Current Issues in Tourism, 20(4), 346-355.
So, K. K. F., King, C., Sparks, B. A., & Wang, Y (2013). The influence of customer brand identification on hotel brand evaluation and loyalty development. International Journal of Hospitality Management, 34, 31-41.
Yung-Sheng, Y (2013). Key success factors in medical tourism marketing. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 3(3), 152-158.