آقازاده، هاشم؛ جعفری، عماد و اسمعیلی، حسین. (1394). بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویتپذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید. دوفصلنامه راهبردهای بازرگانی، 12(6)، 17-40.
اسماعیلپور، مجید و برجویی، صاحبه. (1395). تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند. ماهنامه بررسیهای بازرگانی، 14(78)، 58-67.
پارسا، آیدا و فرخیان، ساحل. (1396). بررسی تاثیر جنبههای مختلف تجربه مصرف بر متغیرهای پس از مصرف (رضایت، شدت دلتنگی، ارتباطات دهان به دهان، نیات رفتاری). دوفصلنامه علمی راهبردهای بازرگانی، 14(9)، 29-44.
حاجیکریمی، عباسعلی؛ حمیدیزاده، محمدرضا و منصوری، طیبه. (1392). بررسی و تحلیل تاثیرات عدالت ادراک شده بر تمایلات رفتاری مشتریان و کیفیت خدمات ادراک شده. پژوهش نامة مدیریت تحول، 5(9)، 1-27.
حسنقلیپور، طهمورث؛ اسفندیانی، محمدرحیم؛ ساجدیفر، علیاصغر و محمدی، ابراهمی. (1391). تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی در ایجاد اعتماد و رضایت مشتریان برخط در صنعت خدمات مالی: مطالعۀ شرکتهای کارگزاری فعال در بورس اوراق بهادار تهران. فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین، 29(2)، 77-57.
دهدشتیشاهرخ، زهره؛ جعفرزاده کناری، مهدی و بخشیزاده، علیرضا. (1391). بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند. فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، 2(2)، 87-106.
رستگار، عباسعلی، امینی خیابانی، غلامرضا. (1397). موفقیت مبتنی بر عملکرد برند و کنترل بازار؛ بررسی نقش تعدیلگر قابلیت مدیریت برند. فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، 9(2)، 219-236.
رشیدی، فاطمه؛ طاهرپورکلانتری، هادی؛ غیورباغبانی، مرتضی. (1398). تاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرفکنندگان خودروهای وارداتی. فصلنامه مدیریت کسب و کارهای بینالمللی، 2(4): 1-21.
سعیدا اردکانی، سعید؛ صانعیان، زهراالسادات و منتی، ناهید (1398). سنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرفکننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی. فصلنامه مدیریت بازرگانی، 11(2)، 241-258.
شاهآبادی، ابوالفضل و سعادت، ندا. (1398). تأثیر مؤلفههای دانش بر برند ملی در کشورهای منتخب جهان. فصلنامه مدیریت کسب و کارهای بینالمللی، 3(1): 45-64.
شیرازی، علی؛ ملک، مریم؛ بصیری نژاد، فاطمه و رادپور، پگاه. (1393). تبیین تاثیر جو رستوران بر رضایت و نیتهای رفتاری مشتریان، فصلنامة علمی پژوهشی کاوشهای مدیریت بازرگانی، 5(10)، 97-118.
فیض، داوود؛ باقری قرهبلاغ، هوشمند و رادفر، ثمین. (1397). واکاوی عوامل موثر بر رفتار شکایتآمیز مشتریان: نقش میانجی افسوس پس از خرید در صنعت پوشاک، فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، 8(2)، 199-216.
عربشاهی، معصومه؛ غفوریان، شاگردی، امیر؛ بهبودی، امید و نایبی، علی. (1398). عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرفکنندگان. فصلنامه مدیریت کسب و کارهای بینالمللی، 2(3): 87-107.
عزیزیان، سپیده؛ کارگر، محمدحسن و لطفی، رسوا. (1398). رفتار برنامهریزی شده بر پشیمانی پس از خرید از وبسایتهای تجارت الکترونیک، فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری، 11(5)، 25-32.
مکیزاده، وحید؛ آیینجمشید، سیاوش؛ سقائی، فرزانه. (1397). تاثیر زمینههای فردی بر نفرت از برند و پیامدهای آن؛ مورد مطالعه صنعت خودروسازی ایران، فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، 8(2)، 164-139.
منصوری، هدیه؛ کردنائیج، اسداله و خدادحسینی، سید حمید. (1395). تأثیر ارزشهای مصرف بر قصد خرید، فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، 6(4)، 171-188.
موجودی، امین؛ عبدالوندی، محمدعلی؛ نیکومرام، هاشم و خونسیاوش، محسن. (1398). بررسی تأثیر تعدیلگری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرفکننده. فصلنامه مدیریت کسب و کارهای بینالمللی، 2(3): 143-109.
نوری کوهانی، مرضیه و نادی، علی. (1398). رابطة ساختاری بین انگیزش درونی و بیرونی، نگرش به تسهیم دانش، کنترل رفتاری ادراکشده، هنجارهای ذهنی و نیت تسهیم دانش با رفتار تسهیم دانش. دوفصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، 8(1)، 127-154.
Akçi, Y., & Kilinç, K. (2016). An Analysis of Post-Purchase Consumer Regret and Resulting Consumer Responses. Journal of Business Research Turk, 8(4), 108-131.
Amin, Z., Novliadi, F., Zahreni, S., & Meutia Iskandar, L. (2018). Consumer purchase regret: How personality influences outcome regret and process regret. Journal of Business and Retail Management Research, 13(01), 100-107.
Aysel, E., Unal, S., Candan F. B., & Yildirim H. (2012). The effect of brand satisfaction, tarust and brand commitmenr on loyalty and repurchase intention. Procedia - Social and Behavioral Sciences. 14(58), 1-10.
Awaluddin, I., & Tamburaka, S. (2018). The Effect of Service Quality and Taxpayer Satisfaction on Compliance Payment Tax Motor Vehicles. The International Journal of Engineering and Science, 6(11), 25-34.
Correia Loureiro, S. M., &
Moraes Sarmento, E. (2018). Enhancing brand equity through emotions and experience: the banking sector,
International Journal of Bank Marketing, 36(5), 868-883.
Davvetas, V., & Diamantopoulos, A. (2017). Regretting your brand-self?” The moderating role of consumer-brand identification on consumer responses to purchase regret. Journal of Business Research, 80(C), 218-227.
Diaz, E.M., Molina, A.M. & Ponce, F.P (2015). The Price of Gaining: Maximization in Decision-Making, Regret and Life Satisfaction. Judgment and Decision Making, 9(5), 500-509
Grappi, S., Romani, S., Bagozzi, P. R. (2018). Consumer response to corporate irresponsible behavior: Moral emotions and virtues, Journal of Business Research, 10(66), 1814-1821.
Hwang, E., Baloglu, S., & Tanford, S. (2019). Building loyalty through reward programs: The influence of perceptions of fairness and brand attachment. International Journal of Hospitality Management, 76(1), 19-28.
Hyun, S.S., & Han, H. (2012). A model of patron’s innovativeness formation toward a chain restaurant brand. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 24(2), 175-199.
Kant, R., Jaiswal, D., & Mishra. S. (2017). The Investigation of Service Quality Dimensions, Customer Satisfaction and Corporate Image in Indian Public Sector Banks.Vision-The Journal of Business Perspective, 21(1), 76-85.
Kim, M., Wong, S., & Park, J. (2016). Determinants of Customer Loyalty in the Korean Smartphone Market: Moderating Effects of Usage Characteristics. Telematics and Informatics, Telematics and Informatics, 33(4), 936-949.
Lee, L. Y., & Lung-Yu, L. (2013). A study on effect of cognitive dissonance on consumption value, anticipated satisfaction and word-of-mouth communication. Journal of Global Business Management, 9 (2), 71-79.
Lussier, B., & Hartmann, N. N. (2016). How psychological resourcefulness increases salesperson's sales performance and the satisfaction of their customers: Exploring the mediating role of customer-oriented behaviors. Industrial Marketing Management, 62(1), 1-11.
Maiyaki, A. A. & Mokhtar, S. S. M. (2012). Determinants of customer behavioural responses in the Nigerian banks: structural equation modeling approach. African Journal of Business Management, 6(4), 1652-1659.
Mao, Y., Lai, Y., Luo, Y., Liu, Sh., Du, Y, Zhou, J., Ma, J., Bonaiuto, F. (2020). Marino Bonaiuto Apple or Huawei: Understanding Flow, Brand Image, Brand Identity, Brand Personality and Purchase Intention of Smartphone, Sustainability, 12(8), 3391-3399.
Park, J., & Hill, W. T. (2018). Exploring the Role of Justification and Cognitive Effort Exertion on Post-Purchase Regret in Online Shopping. Computers in Human Behavior, 83(52): 235-242.
Sarwar, M. A., Awang, Z., & Habib, M. D. (2019). Consumer Purchase Regret: A Systematic Review,International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 9(9), 404-425.
Sauer, N.S., Ratneshwar,S. & Sen, S. (2012). Drivers of consumer–brand identification, International Journal of Research in Marketing, 29(4), 406-418.
Shahzad, F., Bilal, M., Xiao, J., & Yousaf, T. (2018). Impact of smartphone brand experience on brand equity: With mediation effect of hedonic emotions, utilitarian emotions and brand personality, Journal of Islamic Marketing, 9(2), 1-25.
Simões Coelho, P., Rita, P., Raposo Santos, Z. (2018). On the relationship between consumer-brand identification, brand community, and brand loyalty, Journal of Retailing and Consumer Services, 18(43), 101-110.
So, K. K. F., King, C., Sparks, B., & Wang, Y. (2013). The influence of customer brand identification on hotel brand evaluation and loyalty development. International Journal of Hospitality Management, 34(13), 31-41.
Veiga Bueno, E., Brenner Beauchamp Weber, T., Luiz, E., & Kato, B. H. K. (2019). Measuring customer experience in service: A systematic review, The Service Industries Journal, 39(11-12), 779-798.