جعفرپور، فرامرز، قربانی، علی، جعفرپور، فرزانه، (1397). شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی فرش دستباف ایران، چهارمین کنفرانس بینالمللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، تاکستان، مؤسسه آموزش عالی تاکستان.
دعایی، حبیب الله، و بیغم، زینب، (1394). امکانسنجی پیادهسازی بازاریابی الکترونیکی در بازار فرش دستباف استان فارس. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(1)،20-1.
سنجریان، زهرا، طغرایی، محمدتقی، میرواحدی، سیدسعید، (1395). شناسایی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه صادرات فرش دستباف ایران (مطالعه موردی: فرش دستباف اصفهان). بررسیهای بازرگانی، 77(14)، 39-29.
شاهآبادی، ابوالفضل، و مقیمی، فائزه، (1397). تأثیر بازاریابی بینالملل بر عملکرد صادرات فرش ایران. بررسیهای بازرگانی، 16(91-90)، 56-40.
علیبابایی، احمد، (۱۳۹۵). بررسی عوامل مؤثر بر صادرات فرش دستباف در سطح کشور، دومین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران، تهران، مؤسسه پژوهشی مدیریت مدبر.
علیزادهثانی، محسن، شجاعیان، امیر، (1393). شناسایی و اولویتبندی عوامل موفقیت خوشه صنعتی فرش دستبافت خراسان شمالی. گلجام، انجمن علمی فرش ایران، 25(10)، 100-85.
گلی، فاطمه، و یزدانی، ناصر، (۱۳۹۶). نقد و بررسی صادرات فرش دستباف مطالعه موردی شرکت فرشکده، دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت و حسابداری، تهران، مؤسسه آموزش عالی صالحان.
مانیان، امیر، موسیخانی، محمد، حسنزاده، علیرضا، جامیپور، مونا، (1393). طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش همراستا با استراتژیهای کسبوکار: با استفاده از روش فراترکیب. مدیریت فناوری اطلاعات، 6(2)، 332 -307.
ورمزیاری، حجت، رازانی، بهروز، مرادی، مصطفی، (1397). واکاوی چالشها و راهکارهای توسعه هنر صنعت فرش دستباف روستایی ایران؛ دستاوردهایی برای سیاستگذاری. گلجام، انجمن علمی فرش ایران، 33(14)، 103- 83.
یزدانی، ناصر، شریفی، احسان، یزدانیموحد، محمدحسن، (1396). شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بینالمللی شرکتهای صادراتی ایران. مدیریت کسبوکار، 96(36)، 91-74.
Ashraf, A. R., Thongpapanl, N., & Auh, S. (2014). The application of the technology acceptance model under different cultural contexts: The case of online shopping adoption. Journal of International Marketing, 22(3), 68-93.
Bala, M., & Verma, D. (2018). A critical review of digital marketing. M. Bala, D. Verma (2018). A Critical Review of Digital Marketing. International Journal of Management, IT & Engineering, 8(10), 321-339.
Busca, L, Bertrandias, L. (2020). A Framework for Digital Marketing Research: Investigating the Four Cultural Eras of Digital Marketing. Journal of Interactive Marketing, 49, 1-19.
Gulati, S., (2019). Digital Marketing Strategies for Startups in India. InProceedings of 10th International Conference on Digital Strategies for Organizational Success 2019, 6 pages.
Jain.T.K. (2019). From Marketing to Digital Marketing: The Evergreen Profession for Executives. SSRN Journal.
Jami Pour, M., Jafari, S. M., & Vatanchiyan, V. (2020). What are the determinants of KM 2.0 adoption? A meta-synthesis of the literature. Knowledge Management Research & Practice, 18(4), 450-461.
Kannan, P. K. (2017). Digital marketing: A framework, review and research agenda. International Journal of Research in Marketing, 34(1), 22-45.
Kim, D., Choi, Ch., Jean, R., Cadogan, J. (2018). Ethno-national ties and international business opportunity exploitation: The role of environmental factors. International Business Review. 29(4), 101526.
Kim, J., Kang, S., & Lee, K. H. (2019). Evolution of digital marketing communication: Bibliometric analysis and network visualization from key articles.
Journal of Business Research,
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.09.043
Liu, S , Perry,P, Gadzinski,G.(2018). The implications of digital marketing on WeChat for luxury fashion brands in China. Brand Manag
Malik, A., Suresh, S., & Sharma, S. (2019). An empirical study of factors influencing consumers' attitude towards adoption of wallet apps. International Journal of Management Practice, 12(4), 426-442.
Malik, H., & Sharma, M. (2019). E-marketing as a tool to achieve competitiveness in travel trade industry. In Handbook of research on international travel agency and tour operation management (pp. 272–283).
Manyika, J., Lund, S., Bughin, J., Woetzel, J. R., Stamenov, K., & Dhingra, D. (2016). Digital globalization: The new era of global flows (Vol. 4). San Francisco, CA: McKinsey Global Institute.
Mathews, S., Bianchi, C., Perks, K. J., Healy, M., & Wickramasekera, R. (2016). Internet marketing capabilities and international market growth. International Business Review, 25(4), 820-830.
Nam, H., & Kannan, P. K. (2020). Digital Environment in Global Markets: Cross-Cultural Implications for Evolving Customer Journeys. Journal of International Marketing, 28(1), 28-47.
Pelsmacker, P., Tilburg, S., Holthof, Ch. (2018). Digital marketing strategies, online reviews and hotel performance. International Journal of Hospitality Management, 72, 47-55.
Petit, O., Velasco, C., &Spence, Ch. (2019). Digital Sensory Marketing: Integrating New Technologies Into Multisensory Online Experience. Journal of Interactive Marketing, 45, 42-61.
Purwar, Sh., (2019). Digital Marketing: An Effective Tool of Fashion Marketing. In Proceedings of 10th International Conference on Digital Strategies for Organizational Success 2019, 6 pages.
Roulston, K., (2001), “Data analysis and ‘theorizing as ideology”, Qualitative Research, 1(3): 279-302.
Senthilkumar, J, Aravinth. S.S, Gokulraj. J. Iyyanar, P., (2017.( A Trend Setting Integrated Digital Marketing Strategies for Business Promotions. InProceedings of the International Conference on Intelligent Computing Systems (ICICS 2017–Dec 15th-16th 2017) organized by Sona College of Technology, Salem, Tamilnadu, India 2017 Nov 15, 11 pages.
Sharma, A, Sharma, S, Chaudhary, M. (2020). Are small travel agencies ready for digital marketing? Views of travel agency managers. Tourism Management, 79, 104078.
Stanoeva, I. (2019). Creating digital marketing curriculum for art management programs. In 2ND CONFERENCE ON INNOVATIVE TEACHING METHODS (ITM 2017), pp. 28-29. 2017.
Talikotia, S .(2019). Digital Marketing: The Vital Vitamin for The Future Marketing, In Proceedings of 10th International Conference on Digital Strategies for Organizational Success.
Watson IV, G. F., Weaven, S., Perkins, H., Sardana, D., & Palmatier, R. W. (2018). International market entry strategies: Relational, digital, and hybrid approaches. Journal of International Marketing, 26(1), 30-60.
Yang, M. (2018). International entrepreneurial marketing strategies of MNCs: Bricolage as practiced by marketing managers. International Business Review, 27, 1045-1056.
Yang, M., Gabrielsson, P. (2017). Entrepreneurial marketing of international high-tech business-to-business new ventures: A decision-making process perspective. Industrial Marketing Management, 64, 147-160.