امانی، جواد؛ عباسزاده، میرمحمد. (1391). مقدمهای بر مدلیابی معادلات ساختاری به روش PLS و کاربرد آن در علوم رفتاری، انتشارت دانشگاه ارومیه.
بشیرپور، مهدی؛ محمدیان، محمود. (1398). الگوی شناخت رفتار مصرفکنندگان کالاهای لوکس بر مبنای نظریات مصرف تظاهری. بررسیهای بازرگانی،17(99)، 30-51.
توصیفیان، مسعود، رمضانی، علی. (1397). بررسی تأثیر تلاش بازاریابی برندهای لوکس بر ارزش ویژه نام تجاری و رفتار مصرفکننده (مطالعه موردی: مصرفکنندگان ایرانی برندهای لوکس در رسانههای اجتماعی). فصلنامه تخصصی رشد فناوری، 14(54)، 55-62.
خدادادی سریزدی، محمد مهدی. (1393). خلق ارزش ویژه برند و بررسی اثر آن بر واکنش مصرفکنندگان برند لوکس در ایران. پایاننامه کارشناسی ارشد؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی - دانشکده مدیریت.
داوری، علی؛ رضازاده، آرش. (1392). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS، انتشارات جهاد دانشگاهی.
رشیدی، فاطمه؛ طاهرپور کلانتری، هادی؛ غیور باغبانی، سید مرتضی. (1398). تأثیر تصویر کشور مبدأ بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرفکنندگان خودروهای وارداتی. نشریه علمی پژوهشی مدیریت کسب و کارهای بینالمللی، 2(4)، 1-21.
شهنیایی، عیسی؛ حسن پور قروقچی، اسماعیل؛ محبی، سراج الدین؛ باقری، مهدی. (1398). الگوی انگیزههای مصرف برند لوکس با تأکید بر انگیزههای اخلاقی و روانشناختی. اخلاق در علوم و فناوری،14(4)، 178-185.
محرابی، جواد؛ معروف مشاط، زهرا. (1393). بررسی عوامل مؤثر بر نگرش مصرفکننده نسبت به نوآوری خدمات (مطالعه موردی استفاده کنندگان از پارکومتر در سطح شهر قزوین). پژوهشگر (فصلنامه مدیریت)، 11(36)، 1-30.
محمدیان محمودی تبار، محمود و شیراوند، فاطمه. (۱۳۹۵)، برندهای لوکس، کنفرانس بینالمللی مدیریت و حسابداری، 1-19.
نوروزی، حسین؛ رضایی، الهام. (1397). بررسی عوامل فردی و اجتماعی مؤثر بر خودانگاره و تأثیر آن در خرید کالای لوکس. مطالعات رفتار مصرفکننده، 5(2)، 39-54.
Ahn, J., Park, J. K., & Hyun, H. (2018). Luxury product to service brand extension and brand equity transfer. Journal of Retailing and Consumer Services, 42, 22-28.
Amirouche, M., Arnault, F., Boyaval, F., Coste-Manière, I., Salomé, C., & van Holt, J. (2017). Luxury Toys for Men: When women will let us decide and buy on our own? Procedia computer science, 122, 548-555.
Anderson, K. C., Knight, D. K., Pookulangara, S., & Josiam, B. (2014). Influence of hedonic and utilitarian motivations on retailer loyalty and purchase intention: a facebook perspective. Journal of Retailing and Consumer Services, 21(5), 773-779.
Attride-Stirling, J. (2001). Thematic networks: an analytic tool for qualitative research. Qualitative research, 1(3), 385-405.
Bansal, H. S., & Voyer, P. A. (2000). Word-of-mouth processes within a services purchase decision context. Journal of service research, 3(2), 166-177.
Boguslaw, S. (2015). Predicting consumers´ purchase intention toward luxury fashion brands by applying several personality traits (Master's thesis, University of Twente).
Chen, Y., Yan, X., Fan, W., & Gordon, M. (2015). The joint moderating role of trust propensity and gender on consumers’ online shopping behavior. Computers in Human Behavior, 43, 272-283.
Chin, W. W. (1998). The partial least squares approach to structural equation modeling. Modern methods for business research, 295(2), 295-33.
Durand, Y. (2017). Analysis of the Impact of Luxury Brand Perception on Consumer Purchase Intention for Luxury Automobile Brands (Doctoral dissertation, Keiser University).
Giones, F., & Brem, A. (2019). Crowdfunding as a tool for innovation marketing: technology entrepreneurship commercialization strategies. In Handbook of Research on Techno-entrepreneurship, Third Edition. Edward Elgar Publishing.
Hagtvedt, H., & Patrick, V. M. (2009). The broad embrace of luxury: Hedonic potential as a driver of brand extendibility. Journal of Consumer Psychology, 19(4), 608-618.
Han, S. L., & Kim, K. (2020). Role of consumption values in the luxury brand experience: Moderating effects of category and the generation gap. Journal of Retailing and Consumer Services, 57, 102249.
Heine, K. (2009). Using personal and online repertory grid methods for the development of a luxury brand personality. Electronic Journal of Business Research Methods, 7(1).
Henseler, J., Ringle, C. M., & Sarstedt, M. (2015). A new criterion for assessing discriminant validity in variance-based structural equation modeling. Journal of the academy of marketing science, 43(1), 115-135.
Holsti, O. R. (1969). Content analysis for the social sciences and humanities, Reading, MA: Addison-Wesley.
Hung, K. P., Huiling Chen, A., Peng, N., Hackley, C., Amy Tiwsakul, R., & Chou, C. L. (2011). Antecedents of luxury brand purchase intention. Journal of Product & Brand Management, 20(6), 457-467.
Jain, S., & Mishra, S. (2018). Effect of value perceptions on luxury purchase intentions: an Indian market perspective. The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, 28(4), 414-435.
Joo, B. R., & Kim, H. Y. (2021). Repositioning luxury fashion brands as intentional agents: the roles of consumer envy and admiration. Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal.
Kaufmann, H. R., Petrovici, D. A., Gonçalves Filho, C., & Ayres, A. (2016). Identifying moderators of brand attachment for driving customer purchase intention of original vs counterfeits of luxury brands. Journal of Business Research, 69(12), 5735-5747.
Lee, J. W., & Tan, W. N. (2019). Global corporate citizenship: cross-cultural comparison of best practices in the global automotive industry. The Journal of Asian Finance, Economics and Business (JAFEB), 6(1), 261-271.
Martín-Consuegra, D., Díaz, E., Gómez, M., & Molina, A. (2018). Examining consumer luxury brand-related behavior intentions in a social media context: The moderating role of hedonic and utilitarian motivations. Physiology & behavior.
Pappas, N. (2016). Marketing strategies, perceived risks, and consumer trust in online buying behaviour. Journal of Retailing and Consumer Services, 29, 92-103.
Roux, E., Tafani, E., & Vigneron, F. (2017). Values associated with luxury brand consumption and the role of gender. Journal of Business Research, 71, 102-113.
Sharma, A., Soni, M., Borah, S. B., & Saboo, A. R. (2020). Identifying the drivers of luxury brand sales in emerging markets: An exploratory study. Journal of Business Research, 111, 25-40.
Shimul, A. S., & Phau, I. (2018). Consumer advocacy for luxury brands. Australasian Marketing Journal (AMJ). 1-8
Sung, Y., Choi, S. M., Ahn, H., & Song, Y. A. (2015). Dimensions of luxury brand personality: Scale development and validation. Psychology & Marketing, 32(1), 121-132.
Tenenhaus, M., Amato, S., & Esposito Vinzi, V. (2004). A global goodness-of-fit index for PLS structural equation modelling. In Proceedings of the XLII SIS scientific meeting, 48(1),739-742.
Ulas, S., & Vural, Z. B. (2019). Social media usage practices of luxury brands: A case of luxury automobile brands’ corporate social media applications. Online Journal of Communication and Media Technologies, 9(1), 1-16.
Vehmas, K., Raudaskoski, A., Heikkilä, P., Harlin, A., & Mensonen, A. (2018). Consumer attitudes and communication in circular fashion. Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal.
Wetzels, M., Odekerken-Schröder, G., & Van Oppen, C. (2009). Using PLS path modeling for assessing hierarchical construct models: Guidelines and empirical illustration. MIS quarterly, 177-195.