تقوی، عاطفه، (1397)، ارائه مدلی پیرامون بازاریابی نوآورانه در مدیریت زنجیره تأمین با رویکرد فناوری اطلاعات برای خلق ارزش بالاتر، پایاننامه دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه خواجه نصیرالدینطوسی.
الهی، سیدمجید؛ یعقوبی، رویا، (1396)، "معرفی ابزارهای بازاریابی سبز و تاثیر آنها بر رفتار خرید مصرفکننده" فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت بهبود و تحول، سال بیست یکم، شماره 65، پاییز1396، صفحات167-186.
مسرور، غلامعلی و آلبوغبیش، مصطفی و میرسالاری، سیدعلی اکبر، 1395، آشنایی با بازاریابی سبز و نحوهی اثرگذاری آن بر زندگی افراد جامعه، دومین کنفرانس بینالمللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم، رشت، https://civilica.com/doc/625926.
محمدی، امید؛ پیرزاد، علی و موسوی، سیدنجم الدین، (1401)؛ طراحی مدل توسعهای بازاریابی سبز برای محصولات ارگانیک، نشریه مدیریت بازاریابی، دوره 17، شماره 54، صص 131-149.
خسرویان، سمانه (1400) ؛ بررسی مفهوم بازاریابی سبز و نقش آن در عملکرد مالی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها، نشریه مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری، دوره هفتم، شماره 1، صص 12- 34.
فتورهچی، زهرا؛ ابراهیم پور، حبیب و بابایی، یاور (1399)؛ ارزیابی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید و وفاداری مشتریان محصولات غذایی، نشریه بررسیهای بازرگانی، آذر و دی، دوره 18 ، شماره 104، صص 95-113.
آذر، عادل. همراهی، مهرداد. یعقوبی، نورمحمد (1396)؛ کتاب روش تحقیق در مدیریت. چاپ ششم. نشر دانشگاه سیستان و بلوچستان.
حسینپور، داود، شمس، فاطمه، (1397)، تاثیر رفتار سازمانی مثبت و ابعاد آن بر مزیت رقابتی، مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)، سال بیست وششم، شماره 86 ، صص 166-145.
قاضیزاده، مصطفی؛ حمایلی مهربانی، تایماز، (1388)، استراتژی های بازاریابی سبز به عنوان مزیت رقابتی عصر جدید، چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک.
شاه طهماسبی، اسماعیل، خداداد حسینی، سیدحمید، کردنائیج، اسدالله (1396)، قابلیتهای پویا در استراتژی کسب مزیت رقابتی رابطه محور، مورد مطالعه صنعت ساختمان، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال دهم، شماره نوزدهم، صص 121-100.
ملکی مینباش رزگاه، مرتضی، سیاهسرانی کجور، محمد علی، (1396)، بررسی تاثیر سرمایههای ناملموس بر عملکرد شرکتها (با اثر میانجی قابلیت بازاریابی) مورد مطالعه؛ شرکتهای شهرک صنعتی شهر سمنان، پژوهشنامه مدیریت اجرایی، سال 5، دوره نهم، صص 149-172.
Aguilera-Caracuel, J.; Ortiz-de-Mandojana, N.)2015). Green innovation and financial performance: An institutional approach. Organ. Environ. 2013, 26, 365–385.
Chen, J., & Liu, L. (2019). Profiting from Green Innovation: The moderating effect of competitive strategy. Sustainability, 11(1), 15.
Dangelico, R. M., & Vocalelli, D. (2017). “Green Marketing”: an analysis of definitions, strategy steps, and tools through a systematic review of the literature. Journal of Cleaner production, 165, 1263-1279.
Frederick, Dr. Hannah, Bulganin, Ms. Malini, (2016), Purchase Behaviour of the Consumers towards Green Products, Imperial Journal of Interdisciplinary Research (IJIR) Vol-2, Issue-9, 2016 ISSN: 2454-1362,
http://www.onlinejournal.com. In
Imperial Journal of Interdisciplinary Research (IJIR) Page 1735.
Ginsberg, J.M.; Bloom, P.N.(2014) Choosing the right green-marketing strategy. MIT Sloan Manag. Rev, 46, 79–84.
Herman, H., Hady, H., & Arafah, W. (2018). The influence of market orientation and product innovation on the competitive advantage and its implication toward Small and Medium Enterprises (UKM) performance. International Journal of Science and Engineering Invention, 4(08), 08-to.
Huang, J.; Li, Y. Green innovation and performance: The view of organizational capability and social reciprocity. J. Bus. Ethics 2017, 145, 309–324. [Cross Ref]
James, S.D.; Leiblein, M.J.; Lu, S. How firms capture value from their innovations. J. Manag. 2013, 39, 1123–1155.
Khare, A. (2015), “Antecedents to green buying behaviour: a study on consumers in an emerging economy,” Marketing Intelligence & Planning, pp. 309 - 329.
Kiráľová, A. (2019). Sustainable Tourism Marketing Strategy: Competitive Advantage of Destination. In Sustainable Tourism: Breakthroughs in Research and Practice (pp. 183-206). IGI Global.
Ng, PF, Butt, MM, Khong, KW & Ong, FS 2014, 'Antecedents of green brand equity: an integrated approach', Journal of Business Ethics, vol. 121, no. 2, pp. 203-215.
Papadas, K. K., Avlonitis, G. J., Carrigan, M., & Piha, L. (2019). The interplay of strategic and internal green marketing orientation on competitive advantage. Journal of Business Research, 104, 632-643.