ابراهیمزاده اردکانی محمد، رییسیدهکردی، مهرناز، مروتی شریفآباد، محمدعلی و رضاییپندری، حسن (1395). استفاده از محصولات آرایشـی بین دختران دبیرستانی و دانشجوی شهر یزد: بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد . پوست و زیبایی، ۷ (۴) :۲۲۰-۲۲۷.
امیدی، فریدون، صدرهاشمی، محمدمهدی، آدینه فر، امیررضا و زینلی، سجاد (۱۳۹۶). بررسی اثرات تبلیغات تجاری بر نگرش و قصد خرید مصرف کنندگان محصولات سبز. نشریه مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه 2 (5).
باقری، سید محمد (1390). بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند و ویژگیهای محصول بر ادراکات و قصد پذیرش محصولات جدید: در صنعت محصولات الکترونیک. پژوهشنامه مدیریت اجرایی ،29-52.
پناهی، بلال، نوروزی، محمدرضا و قربانی، دانا (۱۳۹۷). شناسایی عوامل مؤثر بر تغییر گرایش به خرید کالای لوکس با میانجی گری ویژگیهای جمعیت شناختی مطالعه موردی: فروشگاههای شهرستان بانه. پنجمین همایش بین المللی نوآوری. توسعه و کسب و کار. تهران. موسسه علمی کیان پژوهان.
تاج بخش، غلامرضا، ومعتمدی فرد، صادق (۱۳۹۶). بررسی رابطه بین نگرش به نوسازی و سبک زندگی در بین جوانان 18 - 35 سال شهر پلدختر. کنفرانس سالانه پژوهش در علوم انسانی و مطالعات اجتماعی. تهران. پژوهشکده مدیریت و توسعه پژوهشگاه فرهنگ و هنر.
خوش اندام، عارف (1396). پیشایندها و پسایندهای نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه. دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، پایان نامه کارشناسی ارشد، مشهد، ایران.
سعیدا اردکانی، سعید، و جهانبازی، ندا (1394). تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد خرید مشتریان: اعتماد و ریسک درک شده به عنوان متغیرهای تعدیل کننده، تحقیقات بازاریابی نوین، 5(2): 53-72.
صفدار، دلارام (۱۳۹۴). اثر تدین و تقید دینی بر قصد خرید محصولات خارجی با توجه به نقش میانجی نگرش به تبلیغات. دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی. مدیریت و توسعه اقتصادی. مشهد. دانشگاه تربت حیدریه.
قاسمی یالقوزآغاج، اکبر، اسدزاده، احمد، ایمانی خوشخو، محمد حسین و جبارزاده. یونس (1397). تأثیر عوامل انگیزشی گردشگری درمانی بر قصد رفتاری گردشگران: نقش واسطهای عوامل ادراکی و رضایتمندی. مجله برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 7(24): 59-81.
محمدخانی، مجتبی، و لندران اصفهانی، سعید (۱۳۹۵). بررسی عوامل مؤثر بر موقعیت مصرف در قصد خرید مجدد پوشاک لوکس. دومین همایش بین المللی نوآوری. توسعه و کسب و کار در تاریخ. تهران. موسسه علمی کیان پژوهان.
مقصودپور. محمدعلی (۱۳۹۵). بررسی نقش و جایگاه تبلیغات در بازاریابی و فروش. سومین همایش علمی پژوهشی یافتههای نوین علوم مدیریت. کارآفرینی و آموزش ایران. تهران. انجمن توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین.
موسی خانی، محمد، حقیقی، محمد و ترک زاده، سمانه (1391). ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور(بانک های خصوصی)، مدیریت بازرگانی، 4(12).
Ajzen. I. and Fishbein. M. (1999). Understanding Attitudes and Predicting.
Awan. H. M. Siddiquei. A. N. & Haider. Z. (2015). Factors affecting Halal purchase intention–evidence from Pakistan’s Halal food sector. Management Research Review 38(6): 640-660.
Azmawani Abd Rahman Ebrahim Asrarhaghighi Suhaimi Ab Rahman (2015), Consumers and Halal cosmetic products: knowledge, religiosity, attitude and intention. Journal of Islamic Marketing, 6(1), http://dx.doi.org/10.1108/JIMA-09-2013-0068
Brown. A. & Knight. T. (2015). Shifts in media images of women appearance and social status from 1960 to 2010: A content analysis of beauty advertisements in two Australian magazines. Journal of aging studies, 35: 74-83.
De Vries. D. A. Peter. J. Nikken. P. & de Graaf. H. (2014). The effect of social network site use on appearance investment and desire for cosmetic surgery among adolescent boys and girls. Sex Roles, 71(9-10): 283-295
Edstorp. J. (2017). Associations between sleep and depressive symptoms: A cross-sectional study on working adults in Stockholm. Sweden
Grimmer. M. Kilburn. A. & Miles. M. P. (2015). The impact of purchase situation on realized pro-environmental consumer behaviour. In Global Innovation and Knowledge Academy (GIKA) Conference.
Handel. B. R. & Kolstad. J. T. (2015). Health insurance for" humans": Information frictions. plan choice. and consumer welfare. American Economic Review, 105(8): 2449-2500
Hansen. T. Grønholdt. L. Josiassen. A. & Martensen. A. (2016). The Impact of Consumer Knowledge Bias on Narrow-Scope Trust. Broad-Scope Trust. and Relationship Satisfaction. In The 15th International Marketing Trends Conference. Marketing Trends Association.
Kline. P. (2014). An easy guide to factor analysis. Routledge.
Lee, J., Nelson, D.C., Almanza, B.A., 2013. Health inspection reports as predictors of specific training needs. International Journal of Hospitality Management, 31 (2): 522–528
Rosenberg. M. (2015). Society and the adolescent self-image. Princeton university press
Schiffman. L.G. Kanuk. L.L. (2007). Consumer Behavior. Ninth ed. PrenticeHall Inc. NJ
Solomon. M. R. (2016). Consumer behavior: Buying, having, and being (Vol. 10). Upper Saddle River. NJ: Prentice Hall
Southworth. S. S. (2016). US Consumers' Patronage Intentions towards Asian Brands' Uniqueness: Moderating Role of Consumer's Lifestyle
Souiden. N. & Diagne. M. (2009). Canadian and French men's consumption of cosmetics: a comparison of their attitudes and motivations. Journal of Consumer marketing. 26(2). 97-109.
Yoon. T. H. (2015). Difference in Additional Marketing Satisfaction by Lifestyle of Korean Restaurant Customers-Focus on Foreign Students at University in Gangwon Province. Journal of the Korean Society of Food Culture, 30(5): 587-595