احتشام راثی، رضا و محرابی، جواد. (1395). تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد شرکتی در سیستمهای هوشمند بانکداری (مطالعه موردی: بانک صادرات شعب تهران). مجله رسالت مدیریت دولتی، 7(1)، 71-55.
اسفیدانی، محمدرحیم.، دقیقی اصلی، علیرضا و اسماعیلی آهنگرکلایی، الهه. (1390). اثر اینترنت بر عملکرد تجاری بیمه عمر. پژوهشنامه بیمه، 26(2)، 113-83.
تقوا، محمدرضا.، حسینی بامکان، سیدمجتبی و فلاح لاجمینی، حمیدرضا. (1392). تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی و مزیت رقابتی. مجله مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 2(5)، 17-1.
تقیزاده یزدی، محمدرضا.، طهماسبی، رضا.، امانت، میرسیدمحمدمحسن و دهقان، علیرضا. (1397). شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر در جذب و نگهداشت استعدادها با استفاده از رویکرد فرآیند سلسله مراتبی. مجله مدیریت فرهنگ سازمانی، 16(1)، 115-89.
تولایی، روحاله.، بامدادصوفی، جهانیار.، رضائیان، علی و صالحی صدقیانی، جمشید. (1392). ارائه الگوی توسعه شبکههای دانش در هابهای پژوهش و فناوری صنعت نفت با استفاده از الگوی جهانی. فصلنامه مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی، 4(13)، 78-55.
پویا، علیرضا. (1393). تأثیر تکنولوژی تولید بر قابلیتهای رقابتی تولید و بهبود عملکرد تجاری. فصلنامه مدیریت توسعه فناوری، 2(3)، 54-35.
حاجینبی، کامران.، رئیسی، پوران و اجاق، نرگسالسادات. (1392). رابطه مدیریت استعداد با عملکرد کارکنان پرستاری بیمارستانهای شهر کرج. مجله مدیریت اطلاعات سلامت، 10(7)، 36-24.
حاجی کریمی، عباسعلی.، جمالیه بسطامی، بهتاش و مکیزاده، وحید. (1389). بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای بینالمللی صنعتی (مطالعه موردی شرکتهای صادراتی شهر تهران). مجله چشمانداز مدیریت بازرگانی، 1(34)، 22-9.
دهقانی سلطانی، مهدی.، شیری، اردشیر.، نثاری، طاهره و رئوفی، مصطفی. (1397). نقش رسانههای اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری. مجله مطالعات مدیریت گردشگری، 13(43)، 169-141.
دهقانی سلطانی، مهدی.، مصباحی، مریم و طالبی، یاسمن. (1397). تأثیر ارزشهای شرکتی و رهبری دانشگرا بر عملکرد نوآوری با تبیین نقش تسهم دانش. مجله ابتکار و خلاقیت و در علوم انسانی، 8(3)، 74-43.
رامینمهر، حمید و چارستاد، پروانه. (1398). روش تحقیق کمی با کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری (نرمافزار لیزرل). تهران، انتشارات ترمه.
رحیمنیا، فریبرز.، خوراکیان، علیرضا و قادری، فرشاد. (1397). بررسی تأثیر استراتژی نوآوری بر عملکرد کسب و کارهای صادراتی. مجله مدیریت کسب و کارهای بینالمللی، 1(3)، 22-1.
رضائیان، علی و سلطانی، فرزانه. (1388). معرفی مدل جامع و سیستمی مدیریت استعداد جهت بهبود عملکرد فردی کارکنان صنعت نفت. فصلنامه مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، 3(8)، 50-7.
رضائیان، علی.، نظافتی، نوید و باقری، روحاله. (1397). شکلگیری شبکه دانش در شرکتهای دانشبنیان. دوفصلنامه کاوشهای مدیریت بازرگانی، 10(20)، 213-187.
زندحسامی، حسام و آشتیانیپور، زینب. (1392). تحلیل چگونگی تاثیر قابلیتهای نوآوری فناورانه بر رقابتپذیری شرکتهای کوچک و متوسط. فصلنامه مدیریت نوآوری، 2(2)، 24-1.
سرمد، زهره.، بازرگان، عباس و حجازی، الهه. (1396). روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: انتشارات آگاه.
صفرزاده، حسین.، تدبیر، اعظم و محمدی، مریم. (1391). بررسی تاثیر استراتژیهای مدیریت دانش بر نوآوری و عملکرد شرکتی (مطالعه موردی: مراکز بهداشتی و درمانی شمال فارس). مجله طلوع بهداشت، 11(1)، 86-76.
صنوبر، ناصر.، حسینی، سیدصمد و بهزادنیا، پویا. (1398). تاثیر برنامههای تشویقی صادرات بر عملکرد صادراتی: نقش جذابیتهای بازارهای خارجی و قابلیتهای صادراتی. مجله مدیریت کسب و کارهای بینالمللی، 2(3)، 85-63.
صیادی، سعید.، محمدی، مرضیه و نیکپور، امین. (1391). بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و رضایت شغلی کارکنان در ستاد مرکزی صندوق تامین اجتماعی. فصلنامه مدیریت و توسعه، 25(2)، 52-34.
ضیاء، بابک.، مبارکی، محمد حسن و سعیدیون، مژگان. (1393). بررسی تأثیر سرمایه روانشناختی بر عملکرد شرکتی با تأکید بر نقش میانجی نوآوری در فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: شعب بانک کشاورزی شهر تهران). فصلنامه مدیریت نوآوری، 3(4)، 100-77.
فیض، داود.، زارعی، عظیم و کریمی، بهاره. (1392). بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کارآفرینی شرکتی در شرکتهای کوچک و متوسط (پیمایشی پیرامون شرکتهای کوچک و متوسط شهرک صنعتی سمنان). فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات، 5(2)، 170-151.
فیض، داود.، موتمنی، علیرضا.، کردنائیج، اسداله.، زارعی، عظیم و دهقانی سلطانی، مهدی. (1396). تأثیر عملکرد برند بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش فرصتطلبی فناورانه. پژوهشهای مدیریت عمومی، 10(35)، 182-159.
فیض، داود.، موتمنی، علیرضا.، کردنائیج، اسداله.، زارعی، عظیم و دهقانی سلطانی، مهدی. (1396). تأثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش فرصتطلبی فناورانه. فصلنامه چشمانداز مدیریت بازرگانی، 31(1)، 29-13.
قلیزاده، حسین.، بنیادی نائینی، علی.، معینی، علیرضا و محمدی، مهدی. (1393). مدلسازی تأثیر شناسایی، جذب و اکتساب فناوری بر جهش تکنولوژیک. فصلنامه مدیریت توسعه فناوری، 2(2)، 110-81.
کفاشپور، آذر و نجفی سیاهرودی، مهدی. (1388). تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانسهای مسافرتی شهرستان مشهد. پژوهشنامه مدیریت تحول، 2(6)، 67-45.
کوهکن موخر، امیر و قلیپور پهنه کلایی، حلیمه. (1395). نقش بازاریابی الکترونیکی در بهبود عملکرد تجاری شرکتها. اولین همایش ملی مدیریت و علوم انسانی.
محسنین، شهریار و اسفیدانی، محمدرحیم (1397). مدلسازی معادلات ساختاری (آموزشی و کاربردی) به کمک نرمافزار لیزرل. تهران: مهربان نشر.
محمدی، علی و امیری، یاسر. (1392). شناسایی و تبیین عوامل موثر بر پذیرش نوآوری فناوری اطلاعات در شرکتهای دولتی با رویکرد مدلیابی معادلات ساختاری. فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات، 5(4)، 218-195.
محمدی، علی.، صحراکار، مریم و یزدانی، حمیدرضا. (1390). بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر قابلیتها و عملکرد زنجیره تامین شرکتهای لبنیانی استان فارس: مطالعه چند موردی. فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات، 3(8)، 170-151.
مختاری، حسین.، اکبری، مرتضی و مرادی، محمدعلی. (1398). تاثیر نوآوری خدمات بر عملکرد آژانسهای مسافرتی در شهر تهران: نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتری. مجله گردشگری شهری، 6(2)، 116-99.
نصری نصرآبادی، شهره.، فلاح، الهام و شیرانی لپری، سمانه. (1393). بررسی تاثیر شبکه دانش بر عملکرد نوآوری محصول با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی: شرکتهای تجارت الکترونیک استان اصفهان). فصلنامه مدیریت نوآوری، 3(3)، 75-53.
نوعپسند اصیل، سیدمحمد.، ملک اخلاق، اسماعیل و عاشق حسینی مهروانی، مجید. (1393). بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و عملکرد شرکتی. فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، 6(1)، 51-31.
Adewoye, J. O., & Obasan, K. A. (2012). The Impact of Information Technology (IT) on Human Resource Management (HRM): Empirical evidence from Nigeria Banking Sector. Case Study of Selected Banks from Lagos State and Oyo State in South-West Nigeria. European Journal of Business and Management, 4(6), 28-38.
Al-Dujaili, M. A. (2012). Influence of Intellectual Capital in the Organizational Innovation. Innovation. Management and Technology, 3(2), 128-135.
Al-Hakim, L., & Lu, W. (2017). The role of collaboration and technology diffusion on business performance. International Journal of Productivity and Performance Management, 66(1), 22-50.
Argote, L. (2012). Organizational learning: Creating, retaining and transferring knowledge. Springer Publition.
Aswegen, M. & Retief, F.P. (2020).The role of innovation and knowledge networks as a policy mechanism towards more resilient peripheral regions. Land Use Policy, 90, 65-80.
Aydiner, A.S., Tatoglu, E., Bayraktar, E. & Zaim, S. (2019). Information system capabilities and firm performance: Opening the black box through decision-making performance and business-process performance. International Journal of Information Management, 47, 168-172.
Benitez-Amado, J., Llorens-Montes, F. J., & Fernandez-Perez, V. (2015). IT impact on talent management and operational environmental sustainability. Information Technology and Management, 16, 207-220.
Bhatnagar, J. (2007). Talent management strategy of employee engagement in Indian ITES employees: Key to retention. Employee Relations, 29(6), 640-663.
Bouwman, H., Van De Wijngaert, L., Van Den Hooff, B., & Van Dijk, J. (2005). Information and communication technology in organizations: adoption, implementation use and effects. Canada: Sage Publications Ltd, 18-36.
Busi, M. & Bititci, U. S. (2006). Collaborative performance management: present gaps and future research. International Journal of Productivity and Performance Management, 55(1), 7-25.
Chuang, S. H., Liao, C., & Lin, S. (2013). Determinants of knowledge management with information technology support impact on firm performance. Information Technology and Management, 14(3), 217-230.
Collings, D. G. & Mellahi, K. (2009). Stategic talent management: A review and research agenda. Huaman Resource Management Review, 19(4), 304-313.
Cunningham, I. (2007). Talent management: Making it real. Development and learning in Organizations: An International Journal, 21(2), 1-6.
Davenport, T. H., Harris, J. G., & Kohli, A. K. (2001). How do they know their customers so well? Sloan Management Review, 42(2), 63-74.
Dong, J. Q., & Yang, C. H. (2016). Being central is a double-edged sword: Knowledge network centrality and new product development in U.S. pharmaceutical industry. Technological Forecasting & Social Change, 113, 379-385.
Feiz, D., Dehghani Soltani, M., & Farsizadeh, H. (2019). The effect of knowledge sharing on the psychological empowerment in higher education mediated by organizational memory. Studies in Higher Education, 44(1), 1-18.
Frösén, J., Tikkanen, H., Jaakkola, M., & Vassinen, A. (2013). Marketing performance assessment systems and the business context. European Journal of Marketing, 47(5/6), 715-737
Gaiardelli, P., Saccani, N., & Songini, L. (2007). Performance measurement systems in the after-sales service: an integrated framework. International Journal of Business Performance Management, 9(2), 145-171.
Guler, B. (2015). Innovations in information technology and the mortgage market. Review of Economic Dynamics, 18, 456-483.
Hughes, J. C., & Rog, E. (2008). Talent Management: A strategy for improving employee recruitment, retention anad engagement with in hospitality organization. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 20(7), 743-757.
Ioannidis, E., Varsakelis, N., & Antoniou, I. (2017). False Beliefs in Unreliable Knowledge Networks. Physica A, 470, 275-295.
Kotler, P., & Keller, K. (2011). Marketing Management. 14 editions. Prentice Hall; February 18.
Lee, C., Huang, S., Barnes, F., & Kao, L. (2010). Business performance and customer relationship management: the effect of IT, organizational contingency and business process on Taiwanese manufacturers. Total Quality Management & Business Excellence, 21(1), 43-65.
Lichtenthaler, U. (2016). Determinants of absorptive capacity: the value of technology and market orientation for external knowledge acquisition. Journal of Business & Industrial Marketing, 31(5), 600-610.
López-Nicolás, C., & Meroño-Cerdán, Á. L. (2011). Strategic knowledge management, innovation and performance. International Journal of Information Management, 31(6), 502-509.
Lui, A. K. H., Ngai, E. W. T., & Lo, C. k. y. (2016). Disruptive information technology innovations and the cost of equity capital: The moderating effect of CEO incentives and institutional pressures. Information & Management, 53, 345-354.
Martin, S. L., & Javalgi, R. G. (2016). Entrepreneurial orientation, marketing capabilities and performance: The Moderating role of Competitive Intensity on Latin American International New Ventures. Journal of Business Research, 69(6), 2040-2051.
Mergi, Z. (2014). The impact of talent management system on the enterprise performance: A study on a sample of workers in National Company of Juice and Canned-food Unit MANAA (Batna). Arab Economics and Business Journal, 9, 156-165.
Mukherjee, A. N., Bhattacharyya, S., & Bera, R. (2014). Role of Information Technology in Human Resource Management of SME: A Study on the use of Applicant Tracking System. Journal of Management and Research, 3(1), 1-22.
Nicolas, C., & Cerdan, A. (2012). Strategic Knowledge Management, Innovation and Performance. Information Management, 31, 502-509.
Prasad, V. K., Ramamurthy, K., & Naidu, G. M. (2001). The influence of internet marketing integration on marketing competencies and export performance. Journal of International Marketing, 9(4), 82-110.
Pereze-Lopez, S. & Alegre, J. (2012). Information technology competency, knowledge processes and firm performance. Industrial Management & Data Systems, 112(4), 644-662.
Philips, D. R., & Roper, K. O. (2009). A frame work for talent management in real estate. Journal of Corporate Real Estate, 11(1), 7-16.
Read, R. (2019). Knowledge counts: Influential actors in the education for all global monitoring report knowledge network. International Journal of Educational Development, 64, 96-105.
Ribeiro, F. M. (2016). Interdisciplinary in ferment: The role of knowledge networks and department affiliation. Technological Forecasting & Social Change, 113, 240-247.
Salojärvi, H., Ritala, P., Sainio, L. M., & Saarenketo, S. (2015). Synergistic effect of technology and customer relationship orientations: consequences for market performance. Journal of Business & Industrial Marketing, 30(5), 511-520.
Schröpfer, V., Tah, C., & Kurul, E. (2017). Mapping the knowledge flow in sustainable construction project teams using social network analysis. Engineering. Construction and Architectural Management, 24(2), 229- 259.
Schulz, M. (2001). The uncertain relevance of newness: Organizational learning and knowledge flows. Academy of Management Journal, 44(4), 661-681.
Sommer, R. D. (2000). Retaining Intellectual Capital in the 2lst Century. Alexandra. VA: Society for Human Resource Management. Southwest Airline.
Tsiknakis, M., & Kouroubali, A. (2009). Organizational factors affecting successful adoption of innovative eHealth services: A case study employing the FITT framework. International Journal of Medical Informatics, 78(1), 39-52.
Varda, D., Shoup, A., & Miller, S. (2012). A systematic review of collaboration and network research in the public affairs literature. American Journal of Public Health, 102(3), 564-571.
Wang, M.C., Chen, P.C. & Fang, S.C. (2018). A critical view of knowledge networks and innovation performance: The mediation role of firms' knowledge integration capability. Journal of Business Research, 88, 222-223.
Wang, Z., & Wang, N. (2012). Knowledge sharing, innovation and firm performance. Expert Systems with Applications, 39(10), 8899-8908.