نویسنده = مهدی حقیقی کفاش
آگاهی استراتژیک در استارت‌آپ‌های فناوری اطلاعات با رویکرد ذینفعان: ارائه مدل پیشنهادی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 بهمن 1403

10.22034/jiba.2025.64971.2295

مهدی حقیقی کفاش؛ شهرام خلیل نژاد؛ مهدی ابراهیمی؛ مه‌زیار کاظمی موحد


مدل هم تخریبی ارزش در فین تک ها (پرداخت های موبایلی)

دوره 7، شماره 4، اسفند 1403، صفحه 175-194

10.22034/jiba.2024.62426.2236

مهسا احمدی؛ مهدی حقیقی کفاش؛ شهرام خلیل نژاد؛ وحید خاشعی ورنامخواستی


شناسایی‌ ابعاد و مولفه های مزیت رقابتی استراتژی بازاریابی سبز در صنایع غذایی کاله

دوره 5، شماره 4، دی 1401، صفحه 179-197

10.22034/jiba.2022.51071.1873

مهدی حقیقی کفاش؛ محمدرضا علی زاده؛ بابک حاجی کریمی


گونه شناسی نظریات شکل‌دهنده استراتژی هم ‏آواسازی در کسب‌وکارهای پلتفرمی

دوره 5، شماره 4، دی 1401، صفحه 249-270

10.22034/jiba.2022.50214.1847

محمدرضا دانشور دیلمی؛ شهرام خلیل نژاد؛ مهدی حقیقی کفاش؛ مهدی ابراهیمی


بررسی ضرورت فهم عمیق‌تر بدنه دانشی مدیریت استراتژیک

دوره 5، شماره 2، تیر 1401، صفحه 109-145

10.22034/jiba.2021.48294.1779

سیدامیرحسین طیبی ابوالحسنی؛ وحید خاشعی ورنامخواستی؛ مهدی حقیقی کفاش؛ مهدی الیاسی