نویسنده = یعقوب علوی متین
مدل مشارکت مشتری در خلق ارزش برند کفش تبریز در شبکه‌های اجتماعی دو کشور ایران و عراق

دوره 7، شماره 3، مهر 1403، صفحه 169-189

10.22034/jiba.2024.60429.2172

جیمن نامق حسن؛ صمد عالی؛ یعقوب علوی متین؛ علیرضا بافنده زنده


مدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم

دوره 4، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 167-188

10.22034/jiba.2021.43301.1592

یوسف بابازاده؛ ناصر فقهی فرهمند؛ محمد پاسبانی؛ یعقوب علوی متین


مقایسه مشوق‌های صادراتی ایران و ترکیه در راستای ارائه مشوق‌های مناسب برای افزایش صادرات ایران

دوره 3، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 107-127

10.22034/jiba.2020.41712.1514

عباداله اکبری؛ صمد عالی؛ یعقوب علوی متین؛ مرتضی محمودزاده