کلیدواژه‌ها = بین‌المللی‌سازی
توسعه فروش از طریق محرک‌های بین‌المللی‌سازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 تیر 1402

10.22034/jiba.2023.56203.2039

محمد تابان؛ وحید شرفی؛ هدی شاحسینی


تأثیر قابلیت‌های به اشتراک‌گذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسب‌‌وکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسب‌وکار و بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آذر 1402

10.22034/jiba.2023.58729.2125

محمد علی شاه حسینی؛ صادق قادری کنگاوری؛ رسول نصرت پناه


شناسایی ابعاد بین المللی‌سازی کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در بازار‌های نوظهور خاورمیانه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 آذر 1402

10.22034/jiba.2023.58016.2098

محمد اسدنژاد؛ مهران رضوانی؛ کمال سخدری


بین‌المللی‌سازی یکباره یا تدریجی؟ موردکاوی فرآیند بین‌المللی‌سازی سه کسب‌وکار دانش‌بنیان

دوره 5، شماره 2، تیر 1401، صفحه 93-108

10.22034/jiba.2021.48675.1787

سید احمدرضا علائی طباطبائی؛ مهدی الیاسی؛ حسام زندحسامی؛ تقی ترابی


طراحی الگوی راهبردی بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 83-108

10.22034/jiba.2020.10382

رضا اسماعیل پور؛ رضا سلیمانی؛ محسن اکبری؛ مصطفی ابراهیم پور