نمایه نویسندگان

آ

  • آقازاده، هاشم نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 87-107]

ا

  • اصغریخواه، سجاد تأثیر قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 169-185]

ت

  • تابان، محمد توسعه فروش از طریق محرک‌های بین‌المللی‌سازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 21-43]

ج

  • جعفری، دیبا اوراق بهادار سازی بیمه اعتبار، به مثابه شیوه ای برای مدیریت ریسک شرکتهای بیمه و تسهیل کننده عرضه این بیمه در ایران [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 131-146]
  • جعفرزاده، مهدی ارائه مدل فرآیندی فرصت‌های کارآفرینانه در دیدگاه منبع محور [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 147-167]

د

  • دهدشتی شاهرخ، زهره تأثیر قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 169-185]

ر

  • رسوله وندی، محمدباقر ارائه الگوی عوامل عملکردی تاب آوری پایدارزنجیره تامین صنعت قطعه سازی خودروایران با رویکرد توسعه صادرات [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 45-66]

س

  • سلطان پناه، هیرش ارائه الگوی عوامل عملکردی تاب آوری پایدارزنجیره تامین صنعت قطعه سازی خودروایران با رویکرد توسعه صادرات [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 45-66]

ش

  • شاحسینی، هدی توسعه فروش از طریق محرک‌های بین‌المللی‌سازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 21-43]
  • شاه‌آبادی، ابوالفضل تأثیر متقاطع توسعه مالی و راهبردهای نوآوری ‌‌بر زنجیره ارزش [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 67-86]
  • شاه حسینی، محمد علی تأثیر قابلیت‌های به اشتراک‌گذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسب‌‌وکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسب‌وکار و بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 109-129]
  • شریعت نژاد، علی فهم پدیده پشیمانی استراتژیک در سطوح راهبردی کسب وکارهای بین-المللی [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]
  • شرفی، وحید توسعه فروش از طریق محرک‌های بین‌المللی‌سازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 21-43]

ص

  • صبایی دردشتی، مهتاب تأثیر متقاطع توسعه مالی و راهبردهای نوآوری ‌‌بر زنجیره ارزش [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 67-86]

ع

  • عالم تبریز، اکبر ارائه الگوی عوامل عملکردی تاب آوری پایدارزنجیره تامین صنعت قطعه سازی خودروایران با رویکرد توسعه صادرات [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 45-66]
  • علی یاری، مریم تأثیر متقاطع توسعه مالی و راهبردهای نوآوری ‌‌بر زنجیره ارزش [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 67-86]

غ

  • غفوری، زهرا فهم پدیده پشیمانی استراتژیک در سطوح راهبردی کسب وکارهای بین-المللی [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]

ف

  • فلاحی، محمد باقر نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 87-107]

ق

  • قادری کنگاوری، صادق تأثیر قابلیت‌های به اشتراک‌گذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسب‌‌وکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسب‌وکار و بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 109-129]

م

  • موسوی، سید محمدرضا تأثیر قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 169-185]

ن

  • نصرت پناه، رسول تأثیر قابلیت‌های به اشتراک‌گذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسب‌‌وکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسب‌وکار و بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 109-129]

ی

  • یاراحمدی، لیلا فهم پدیده پشیمانی استراتژیک در سطوح راهبردی کسب وکارهای بین-المللی [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]