آ
-
آقازاده، هاشم
نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 87-107]
ا
-
اصغریخواه، سجاد
تأثیر قابلیتهای بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکتها [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 169-185]
ت
-
تابان، محمد
توسعه فروش از طریق محرکهای بینالمللیسازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 21-43]
ج
-
جعفری، دیبا
اوراق بهادار سازی بیمه اعتبار، به مثابه شیوه ای برای مدیریت ریسک شرکتهای بیمه و تسهیل کننده عرضه این بیمه در ایران [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 131-146]
-
جعفرزاده، مهدی
ارائه مدل فرآیندی فرصتهای کارآفرینانه در دیدگاه منبع محور [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 147-167]
د
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
تأثیر قابلیتهای بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکتها [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 169-185]
ر
-
رسوله وندی، محمدباقر
ارائه الگوی عوامل عملکردی تاب آوری پایدارزنجیره تامین صنعت قطعه سازی خودروایران با رویکرد توسعه صادرات [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 45-66]
س
-
سلطان پناه، هیرش
ارائه الگوی عوامل عملکردی تاب آوری پایدارزنجیره تامین صنعت قطعه سازی خودروایران با رویکرد توسعه صادرات [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 45-66]
ش
-
شاحسینی، هدی
توسعه فروش از طریق محرکهای بینالمللیسازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 21-43]
-
شاهآبادی، ابوالفضل
تأثیر متقاطع توسعه مالی و راهبردهای نوآوری بر زنجیره ارزش [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 67-86]
-
شاه حسینی، محمد علی
تأثیر قابلیتهای به اشتراکگذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسبوکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسبوکار و بینالمللیسازی شرکتهای دانشبنیان [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 109-129]
-
شریعت نژاد، علی
فهم پدیده پشیمانی استراتژیک در سطوح راهبردی کسب وکارهای بین-المللی [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]
-
شرفی، وحید
توسعه فروش از طریق محرکهای بینالمللیسازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 21-43]
ص
-
صبایی دردشتی، مهتاب
تأثیر متقاطع توسعه مالی و راهبردهای نوآوری بر زنجیره ارزش [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 67-86]
ع
-
عالم تبریز، اکبر
ارائه الگوی عوامل عملکردی تاب آوری پایدارزنجیره تامین صنعت قطعه سازی خودروایران با رویکرد توسعه صادرات [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 45-66]
-
علی یاری، مریم
تأثیر متقاطع توسعه مالی و راهبردهای نوآوری بر زنجیره ارزش [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 67-86]
غ
-
غفوری، زهرا
فهم پدیده پشیمانی استراتژیک در سطوح راهبردی کسب وکارهای بین-المللی [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]
ف
-
فلاحی، محمد باقر
نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 87-107]
ق
-
قادری کنگاوری، صادق
تأثیر قابلیتهای به اشتراکگذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسبوکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسبوکار و بینالمللیسازی شرکتهای دانشبنیان [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 109-129]
م
-
موسوی، سید محمدرضا
تأثیر قابلیتهای بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکتها [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 169-185]
ن
-
نصرت پناه، رسول
تأثیر قابلیتهای به اشتراکگذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسبوکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسبوکار و بینالمللیسازی شرکتهای دانشبنیان [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 109-129]
ی
-
یاراحمدی، لیلا
فهم پدیده پشیمانی استراتژیک در سطوح راهبردی کسب وکارهای بین-المللی [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد