موضوعات = بین المللی شدن کسب و کار ، کارکردها و اثربخشی بنگاه
تأثیر ارز دیجیتال و آزادی اقتصادی بر صادرات

دوره 7، شماره 4، اسفند 1403، صفحه 195-218

10.22034/jiba.2024.61153.2200

شهریار سکوتی؛ منیره دیزجی؛ علی پایتختی اسکویی؛ ابوالفضل شاه‌آبادی؛ رقیه حسن زاده


شناسایی عوامل موثر بر بین المللی سازی صنعت خودرو در ایران

دوره 7، شماره 4، اسفند 1403، صفحه 219-245

10.22034/jiba.2024.62848.2244

رضا پاشایی؛ محمد فاریابی؛ پرویز محمدزاده؛ محمدرضا سلمانی بی شک


تحلیل اهمیت – عملکرد عوامل مؤثر بر ارزش‌گذاری شرکت‌های نوپا جهت ورود به بازارهای داخلی و بین‌الملل

دوره 5، شماره 3، مهر 1401، صفحه 13-31

10.22034/jiba.2022.51315.1883

زهرا عادل؛ آیت اله ممیز؛ حامد رحمانی؛ حبیب اله طاهرپور کلانتری


طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم

دوره 5، شماره 3، مهر 1401، صفحه 95-113

10.22034/jiba.2022.50743.1860

داوود فیض؛ سیما علی پور؛ مریم اصغری نجیب


بین‌المللی‌سازی یکباره یا تدریجی؟ موردکاوی فرآیند بین‌المللی‌سازی سه کسب‌وکار دانش‌بنیان

دوره 5، شماره 2، تیر 1401، صفحه 93-108

10.22034/jiba.2021.48675.1787

سید احمدرضا علائی طباطبائی؛ مهدی الیاسی؛ حسام زندحسامی؛ تقی ترابی


طراحی الگوی راهبردی بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 83-108

10.22034/jiba.2020.10382

رضا اسماعیل پور؛ رضا سلیمانی؛ محسن اکبری؛ مصطفی ابراهیم پور