ا
-
اوراق بهادار سازی بیمه
اوراق بهادار سازی بیمه اعتبار، به مثابه شیوه ای برای مدیریت ریسک شرکتهای بیمه و تسهیل کننده عرضه این بیمه در ایران [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 131-146]
ب
-
بازاریابی
مدل بازاریابی دیجیتال برای توسعه بازارهای صادراتی محصولات صنعت ساختمان در کشورهای حوزه خلیج فارس [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 101-126]
-
بازاریابی الکترونیکی
تأثیر قابلیتهای بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکتها [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 169-185]
-
بازاریابی اینترنتی
تأثیر قابلیتهای بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکتها [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 169-185]
-
بازاریابی بین الملل
تأثیر قابلیتهای بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکتها [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 169-185]
-
بازاریابی دیجیتال
مدل بازاریابی دیجیتال برای توسعه بازارهای صادراتی محصولات صنعت ساختمان در کشورهای حوزه خلیج فارس [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 101-126]
-
بازاریابی دیجیتال
تأثیر قابلیتهای بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکتها [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 169-185]
-
بازارگرایی بین الملل
نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 87-107]
-
بازاهای نوظهور
شناسایی ابعاد بین المللیسازی کسبوکارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در بازارهای نوظهور خاورمیانه [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 23-40]
-
بیمه اتکایی
اوراق بهادار سازی بیمه اعتبار، به مثابه شیوه ای برای مدیریت ریسک شرکتهای بیمه و تسهیل کننده عرضه این بیمه در ایران [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 131-146]
-
بیمه اعتبار
اوراق بهادار سازی بیمه اعتبار، به مثابه شیوه ای برای مدیریت ریسک شرکتهای بیمه و تسهیل کننده عرضه این بیمه در ایران [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 131-146]
-
بینالمللیسازی
توسعه فروش از طریق محرکهای بینالمللیسازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 21-43]
-
بینالمللیسازی
بینالمللیسازی کسبوکارها با تأکید بر کارآفرینی بینالمللی، تبیین نقش میانجی قابلیتهای سازمانی و تعدیلگری ذهنیت جهانی [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 1-22]
-
بینالمللیسازی
تأثیر قابلیتهای به اشتراکگذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسبوکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسبوکار و بینالمللیسازی شرکتهای دانشبنیان [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 109-129]
-
بینالمللیسازی
شناسایی ابعاد بین المللیسازی کسبوکارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در بازارهای نوظهور خاورمیانه [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 23-40]
پ
-
پایبندی کارکنان
مدل توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان حوزه الکترونیک و برق ایران با محوریت ارتقاء پایبندی سازمانی کارکنان [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 41-66]
-
پایداری
ارائه الگوی عوامل عملکردی تاب آوری پایدارزنجیره تامین صنعت قطعه سازی خودروایران با رویکرد توسعه صادرات [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 45-66]
-
پشیمانی استراتژیک
فهم پدیده پشیمانی استراتژیک در سطوح راهبردی کسب وکارهای بین-المللی [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]
ت
-
تاب آوری
ارائه الگوی عوامل عملکردی تاب آوری پایدارزنجیره تامین صنعت قطعه سازی خودروایران با رویکرد توسعه صادرات [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 45-66]
-
تجارت
طراحی الگوی دموکراسی تجاری شرکت های پتروشیمی ایران [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 67-99]
-
تحلیل کتابسنجی
شناسایی مولفه های قابلیتهای پویا در شرکتهای دانش بنیان: مرور ازطریق کتابسنجی [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 127-147]
-
تحول دیجیتال
تأثیر قابلیتهای به اشتراکگذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسبوکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسبوکار و بینالمللیسازی شرکتهای دانشبنیان [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 109-129]
-
توسعه فروش
توسعه فروش از طریق محرکهای بینالمللیسازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 21-43]
-
توسعه مالی
تأثیر متقاطع توسعه مالی و راهبردهای نوآوری بر زنجیره ارزش [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 67-86]
چ
-
چابکی بازاریابی بین الملل
نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 87-107]
د
-
دانش
مدل توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان حوزه الکترونیک و برق ایران با محوریت ارتقاء پایبندی سازمانی کارکنان [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 41-66]
-
دیدگاه منبع محور
ارائه مدل فرآیندی فرصتهای کارآفرینانه در دیدگاه منبع محور [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 147-167]
-
دموکراسی
طراحی الگوی دموکراسی تجاری شرکت های پتروشیمی ایران [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 67-99]
-
دموکراسی تجاری
طراحی الگوی دموکراسی تجاری شرکت های پتروشیمی ایران [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 67-99]
-
دوراندیشی استراتژیک
توسعه فروش از طریق محرکهای بینالمللیسازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 21-43]
ذ
-
ذهنیت جهانی
بینالمللیسازی کسبوکارها با تأکید بر کارآفرینی بینالمللی، تبیین نقش میانجی قابلیتهای سازمانی و تعدیلگری ذهنیت جهانی [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 1-22]
ر
-
راهبرد نوآوری فرایند
تأثیر متقاطع توسعه مالی و راهبردهای نوآوری بر زنجیره ارزش [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 67-86]
-
راهبرد نوآوری محصول
تأثیر متقاطع توسعه مالی و راهبردهای نوآوری بر زنجیره ارزش [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 67-86]
-
راهبرد های کسب وکار
فهم پدیده پشیمانی استراتژیک در سطوح راهبردی کسب وکارهای بین-المللی [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]
-
رهبری
سبک رهبری مجازی: فرصتها و چالشهای آن در کسب و کارهای بین المللی. [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 187-209]
-
رهبری مجازی
سبک رهبری مجازی: فرصتها و چالشهای آن در کسب و کارهای بین المللی. [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 187-209]
-
روابط بازرگانی بین الملل
نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 87-107]
-
رویکرد دلفی فازی
سبک رهبری مجازی: فرصتها و چالشهای آن در کسب و کارهای بین المللی. [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 187-209]
-
رویکرد فراترکیب
ارائه مدل فرآیندی فرصتهای کارآفرینانه در دیدگاه منبع محور [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 147-167]
ز
-
زنجیره ارزش
تأثیر متقاطع توسعه مالی و راهبردهای نوآوری بر زنجیره ارزش [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 67-86]
-
زنجیره تامین
ارائه الگوی عوامل عملکردی تاب آوری پایدارزنجیره تامین صنعت قطعه سازی خودروایران با رویکرد توسعه صادرات [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 45-66]
س
-
سازمان های دانش بنیان
مدل توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان حوزه الکترونیک و برق ایران با محوریت ارتقاء پایبندی سازمانی کارکنان [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 41-66]
ش
-
شرکت های پتروشیمی
طراحی الگوی دموکراسی تجاری شرکت های پتروشیمی ایران [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 67-99]
-
شرکتهای دانشبنیان
تأثیر قابلیتهای به اشتراکگذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسبوکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسبوکار و بینالمللیسازی شرکتهای دانشبنیان [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 109-129]
-
شرکتهای دانشبنیان
شناسایی مولفه های قابلیتهای پویا در شرکتهای دانش بنیان: مرور ازطریق کتابسنجی [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 127-147]
-
شرکتهای صادرکننده
توسعه فروش از طریق محرکهای بینالمللیسازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 21-43]
ص
-
صادرات
مدل توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان حوزه الکترونیک و برق ایران با محوریت ارتقاء پایبندی سازمانی کارکنان [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 41-66]
-
صادرات
مدل بازاریابی دیجیتال برای توسعه بازارهای صادراتی محصولات صنعت ساختمان در کشورهای حوزه خلیج فارس [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 101-126]
-
صادرات
تأثیر قابلیتهای بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکتها [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 169-185]
-
صادرات صنعت قطعه سازی
ارائه الگوی عوامل عملکردی تاب آوری پایدارزنجیره تامین صنعت قطعه سازی خودروایران با رویکرد توسعه صادرات [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 45-66]
-
صنعت ساختمان
مدل بازاریابی دیجیتال برای توسعه بازارهای صادراتی محصولات صنعت ساختمان در کشورهای حوزه خلیج فارس [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 101-126]
ع
-
عملکرد زنجیره تامین
ارائه الگوی عوامل عملکردی تاب آوری پایدارزنجیره تامین صنعت قطعه سازی خودروایران با رویکرد توسعه صادرات [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 45-66]
ف
-
فرصتهای کارآفرینانه
ارائه مدل فرآیندی فرصتهای کارآفرینانه در دیدگاه منبع محور [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 147-167]
ق
-
قابلیتهای پویا
شناسایی ابعاد بین المللیسازی کسبوکارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در بازارهای نوظهور خاورمیانه [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 23-40]
-
قابلیتهای پویا
شناسایی مولفه های قابلیتهای پویا در شرکتهای دانش بنیان: مرور ازطریق کتابسنجی [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 127-147]
-
قابلیتهای دیجیتال
تأثیر قابلیتهای به اشتراکگذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسبوکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسبوکار و بینالمللیسازی شرکتهای دانشبنیان [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 109-129]
-
قابلیتهای سازمانی
بینالمللیسازی کسبوکارها با تأکید بر کارآفرینی بینالمللی، تبیین نقش میانجی قابلیتهای سازمانی و تعدیلگری ذهنیت جهانی [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 1-22]
ک
-
کارآفرینی بینالمللی
بینالمللیسازی کسبوکارها با تأکید بر کارآفرینی بینالمللی، تبیین نقش میانجی قابلیتهای سازمانی و تعدیلگری ذهنیت جهانی [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 1-22]
-
کسبوکارهای بینالمللی
فهم پدیده پشیمانی استراتژیک در سطوح راهبردی کسب وکارهای بین-المللی [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]
-
کسب و کارهای بین المللی
سبک رهبری مجازی: فرصتها و چالشهای آن در کسب و کارهای بین المللی. [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 187-209]
-
کسبوکارهای کوچک و متوسط
شناسایی ابعاد بین المللیسازی کسبوکارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در بازارهای نوظهور خاورمیانه [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 23-40]
م
-
محرکهای بینالمللیسازی
توسعه فروش از طریق محرکهای بینالمللیسازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 21-43]
-
مدیریت ریسک
اوراق بهادار سازی بیمه اعتبار، به مثابه شیوه ای برای مدیریت ریسک شرکتهای بیمه و تسهیل کننده عرضه این بیمه در ایران [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 131-146]
-
مرور سیستماتیک
ارائه مدل فرآیندی فرصتهای کارآفرینانه در دیدگاه منبع محور [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 147-167]
-
مطالعه موردی چندگانه
شناسایی ابعاد بین المللیسازی کسبوکارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در بازارهای نوظهور خاورمیانه [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 23-40]
ن
-
نظریه برخاسته از دادهها
ارائه مدل فرآیندی فرصتهای کارآفرینانه در دیدگاه منبع محور [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 147-167]
-
نوآوری
تأثیر قابلیتهای به اشتراکگذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسبوکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسبوکار و بینالمللیسازی شرکتهای دانشبنیان [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 109-129]
و
-
وابستگی
نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 87-107]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد