نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اوراق بهادار سازی بیمه اوراق بهادار سازی بیمه اعتبار، به مثابه شیوه ای برای مدیریت ریسک شرکتهای بیمه و تسهیل کننده عرضه این بیمه در ایران [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 131-146]

ب

  • بازاریابی مدل بازاریابی دیجیتال برای توسعه بازارهای صادراتی محصولات صنعت ساختمان در کشورهای حوزه خلیج فارس [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 101-126]
  • بازاریابی الکترونیکی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 169-185]
  • بازاریابی اینترنتی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 169-185]
  • بازاریابی بین الملل تأثیر قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 169-185]
  • بازاریابی دیجیتال مدل بازاریابی دیجیتال برای توسعه بازارهای صادراتی محصولات صنعت ساختمان در کشورهای حوزه خلیج فارس [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 101-126]
  • بازاریابی دیجیتال تأثیر قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 169-185]
  • بازارگرایی بین الملل نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 87-107]
  • بازاهای نوظهور شناسایی ابعاد بین المللی‌سازی کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در بازار‌های نوظهور خاورمیانه [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 23-40]
  • بیمه اتکایی اوراق بهادار سازی بیمه اعتبار، به مثابه شیوه ای برای مدیریت ریسک شرکتهای بیمه و تسهیل کننده عرضه این بیمه در ایران [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 131-146]
  • بیمه اعتبار اوراق بهادار سازی بیمه اعتبار، به مثابه شیوه ای برای مدیریت ریسک شرکتهای بیمه و تسهیل کننده عرضه این بیمه در ایران [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 131-146]
  • بین‌المللی‌سازی توسعه فروش از طریق محرک‌های بین‌المللی‌سازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 21-43]
  • بین‌المللی‌سازی بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارها با تأکید بر کارآفرینی بین‌المللی، تبیین نقش میانجی قابلیت‌های سازمانی و تعدیلگری ذهنیت جهانی [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 1-22]
  • بین‌المللی‌سازی تأثیر قابلیت‌های به اشتراک‌گذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسب‌‌وکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسب‌وکار و بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 109-129]
  • بین‌المللی‌سازی شناسایی ابعاد بین المللی‌سازی کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در بازار‌های نوظهور خاورمیانه [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 23-40]

پ

  • پایبندی کارکنان مدل توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان حوزه الکترونیک و برق ایران با محوریت ارتقاء پایبندی سازمانی کارکنان [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 41-66]
  • پایداری ارائه الگوی عوامل عملکردی تاب آوری پایدارزنجیره تامین صنعت قطعه سازی خودروایران با رویکرد توسعه صادرات [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 45-66]
  • پشیمانی استراتژیک فهم پدیده پشیمانی استراتژیک در سطوح راهبردی کسب وکارهای بین-المللی [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]

ت

  • تاب آوری ارائه الگوی عوامل عملکردی تاب آوری پایدارزنجیره تامین صنعت قطعه سازی خودروایران با رویکرد توسعه صادرات [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 45-66]
  • تجارت طراحی الگوی دموکراسی تجاری شرکت های پتروشیمی ایران [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 67-99]
  • تحلیل کتاب‌سنجی شناسایی مولفه های قابلیت‌های پویا در شرکت‌های دانش بنیان: مرور ازطریق کتاب‌سنجی [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 127-147]
  • تحول دیجیتال تأثیر قابلیت‌های به اشتراک‌گذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسب‌‌وکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسب‌وکار و بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 109-129]
  • توسعه فروش توسعه فروش از طریق محرک‌های بین‌المللی‌سازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 21-43]
  • توسعه مالی تأثیر متقاطع توسعه مالی و راهبردهای نوآوری ‌‌بر زنجیره ارزش [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 67-86]

چ

  • چابکی بازاریابی بین الملل نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 87-107]

د

  • دانش مدل توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان حوزه الکترونیک و برق ایران با محوریت ارتقاء پایبندی سازمانی کارکنان [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 41-66]
  • دیدگاه منبع محور ارائه مدل فرآیندی فرصت‌های کارآفرینانه در دیدگاه منبع محور [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 147-167]
  • دموکراسی طراحی الگوی دموکراسی تجاری شرکت های پتروشیمی ایران [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 67-99]
  • دموکراسی تجاری طراحی الگوی دموکراسی تجاری شرکت های پتروشیمی ایران [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 67-99]
  • دوراندیشی استراتژیک توسعه فروش از طریق محرک‌های بین‌المللی‌سازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 21-43]

ذ

  • ذهنیت جهانی بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارها با تأکید بر کارآفرینی بین‌المللی، تبیین نقش میانجی قابلیت‌های سازمانی و تعدیلگری ذهنیت جهانی [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 1-22]

ر

  • راهبرد نوآوری فرایند تأثیر متقاطع توسعه مالی و راهبردهای نوآوری ‌‌بر زنجیره ارزش [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 67-86]
  • راهبرد نوآوری محصول تأثیر متقاطع توسعه مالی و راهبردهای نوآوری ‌‌بر زنجیره ارزش [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 67-86]
  • راهبرد های کسب وکار فهم پدیده پشیمانی استراتژیک در سطوح راهبردی کسب وکارهای بین-المللی [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]
  • رهبری سبک رهبری مجازی: فرصت‌ها و چالش‌های آن در کسب و کارهای بین المللی. [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 187-209]
  • رهبری مجازی سبک رهبری مجازی: فرصت‌ها و چالش‌های آن در کسب و کارهای بین المللی. [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 187-209]
  • روابط بازرگانی بین الملل نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 87-107]
  • رویکرد دلفی فازی سبک رهبری مجازی: فرصت‌ها و چالش‌های آن در کسب و کارهای بین المللی. [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 187-209]
  • رویکرد فراترکیب ارائه مدل فرآیندی فرصت‌های کارآفرینانه در دیدگاه منبع محور [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 147-167]

ز

  • زنجیره ارزش تأثیر متقاطع توسعه مالی و راهبردهای نوآوری ‌‌بر زنجیره ارزش [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 67-86]
  • زنجیره تامین ارائه الگوی عوامل عملکردی تاب آوری پایدارزنجیره تامین صنعت قطعه سازی خودروایران با رویکرد توسعه صادرات [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 45-66]

س

  • سازمان های دانش بنیان مدل توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان حوزه الکترونیک و برق ایران با محوریت ارتقاء پایبندی سازمانی کارکنان [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 41-66]

ش

  • شرکت های پتروشیمی طراحی الگوی دموکراسی تجاری شرکت های پتروشیمی ایران [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 67-99]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان تأثیر قابلیت‌های به اشتراک‌گذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسب‌‌وکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسب‌وکار و بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 109-129]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان شناسایی مولفه های قابلیت‌های پویا در شرکت‌های دانش بنیان: مرور ازطریق کتاب‌سنجی [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 127-147]
  • شرکت‌های صادرکننده توسعه فروش از طریق محرک‌های بین‌المللی‌سازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 21-43]

ص

  • صادرات مدل توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان حوزه الکترونیک و برق ایران با محوریت ارتقاء پایبندی سازمانی کارکنان [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 41-66]
  • صادرات مدل بازاریابی دیجیتال برای توسعه بازارهای صادراتی محصولات صنعت ساختمان در کشورهای حوزه خلیج فارس [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 101-126]
  • صادرات تأثیر قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 169-185]
  • صادرات صنعت قطعه سازی ارائه الگوی عوامل عملکردی تاب آوری پایدارزنجیره تامین صنعت قطعه سازی خودروایران با رویکرد توسعه صادرات [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 45-66]
  • صنعت ساختمان مدل بازاریابی دیجیتال برای توسعه بازارهای صادراتی محصولات صنعت ساختمان در کشورهای حوزه خلیج فارس [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 101-126]

ع

  • عملکرد زنجیره تامین ارائه الگوی عوامل عملکردی تاب آوری پایدارزنجیره تامین صنعت قطعه سازی خودروایران با رویکرد توسعه صادرات [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 45-66]

ف

  • فرصت‌های کارآفرینانه ارائه مدل فرآیندی فرصت‌های کارآفرینانه در دیدگاه منبع محور [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 147-167]

ق

  • قابلیتهای پویا شناسایی ابعاد بین المللی‌سازی کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در بازار‌های نوظهور خاورمیانه [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 23-40]
  • قابلیت‌های پویا شناسایی مولفه های قابلیت‌های پویا در شرکت‌های دانش بنیان: مرور ازطریق کتاب‌سنجی [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 127-147]
  • قابلیت‌های دیجیتال تأثیر قابلیت‌های به اشتراک‌گذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسب‌‌وکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسب‌وکار و بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 109-129]
  • قابلیت‌های سازمانی بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارها با تأکید بر کارآفرینی بین‌المللی، تبیین نقش میانجی قابلیت‌های سازمانی و تعدیلگری ذهنیت جهانی [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 1-22]

ک

  • کارآفرینی بین‌المللی بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارها با تأکید بر کارآفرینی بین‌المللی، تبیین نقش میانجی قابلیت‌های سازمانی و تعدیلگری ذهنیت جهانی [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 1-22]
  • کسب‌وکارهای بین‌المللی فهم پدیده پشیمانی استراتژیک در سطوح راهبردی کسب وکارهای بین-المللی [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]
  • کسب و کارهای بین المللی سبک رهبری مجازی: فرصت‌ها و چالش‌های آن در کسب و کارهای بین المللی. [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 187-209]
  • کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط شناسایی ابعاد بین المللی‌سازی کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در بازار‌های نوظهور خاورمیانه [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 23-40]

م

  • محرک‌های بین‌المللی‌سازی توسعه فروش از طریق محرک‌های بین‌المللی‌سازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 21-43]
  • مدیریت ریسک اوراق بهادار سازی بیمه اعتبار، به مثابه شیوه ای برای مدیریت ریسک شرکتهای بیمه و تسهیل کننده عرضه این بیمه در ایران [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 131-146]
  • مرور سیستماتیک ارائه مدل فرآیندی فرصت‌های کارآفرینانه در دیدگاه منبع محور [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 147-167]
  • مطالعه موردی چندگانه شناسایی ابعاد بین المللی‌سازی کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در بازار‌های نوظهور خاورمیانه [دوره 7، شماره 2، 1403، صفحه 23-40]

ن

  • نظریه برخاسته از داده‌ها ارائه مدل فرآیندی فرصت‌های کارآفرینانه در دیدگاه منبع محور [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 147-167]
  • نوآوری تأثیر قابلیت‌های به اشتراک‌گذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسب‌‌وکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسب‌وکار و بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 109-129]

و

  • وابستگی نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل [دوره 7، شماره 1، 1403، صفحه 87-107]