موضوعات = فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک در مدیریت کسب و کار بین المللی
مدل بازاریابی دیجیتال برای توسعه بازارهای صادراتی محصولات صنعت ساختمان در کشورهای حوزه خلیج فارس

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 دی 1402

10.22034/jiba.2023.59095.2142

ایوب محمدیان؛ سید ابولقاسم میرا؛ نادر معاون


سبک رهبری مجازی: فرصت‌ها و چالش‌های آن در کسب و کارهای بین المللی.

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 دی 1402

10.22034/jiba.2024.59510.2153

عبداله ساعدی؛ فاطمه شمس؛ نازنین اسدی


شناسایی مؤلفه‌ها و ارائه مدل تبلیغات شخصی سازی شده

دوره 6، شماره 4، دی 1402، صفحه 125-151

10.22034/jiba.2023.55640.2020

مریم عزیزی نیا؛ رضا ابراهیم زاده؛ مهرداد صادقی


مدل ارائه ارزش در فرایندهای سازمانی گمرک از طریق ادغام حاکمیت فناوری اطلاعات در مدیریت فرایند

دوره 6، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 19-40

10.22034/jiba.2023.54572.1986

امیررضا صدری خواه؛ سید سپهر قاضی نوری؛ ابوالقاسم سرآبادانی