موضوعات = ابعاد اصلی مدیریت کسب و کارهای بین المللی
فهم پدیده پشیمانی استراتژیک در سطوح راهبردی کسب وکارهای بین-المللی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 تیر 1402

10.22034/jiba.2023.56469.2048

علی شریعت نژاد؛ لیلا یاراحمدی؛ زهرا غفوری


توسعه فروش از طریق محرک‌های بین‌المللی‌سازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 تیر 1402

10.22034/jiba.2023.56203.2039

محمد تابان؛ وحید شرفی؛ هدی شاحسینی


طراحی الگوی دموکراسی تجاری شرکت های پتروشیمی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آبان 1402

10.22034/jiba.2023.57754.2088

علیرضا عباسی گرجی؛ محسن اکبری؛ اسماعیل ملک اخلاق


مدل توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان حوزه الکترونیک و برق ایران با محوریت ارتقاء پایبندی سازمانی کارکنان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 آبان 1402

10.22034/jiba.2023.57874.2092

روح اله سهرابی؛ وحید چناری؛ محمد همتی؛ مهرداد همراهی


تأثیر قابلیت‌های به اشتراک‌گذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسب‌‌وکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسب‌وکار و بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آذر 1402

10.22034/jiba.2023.58729.2125

محمد علی شاه حسینی؛ صادق قادری کنگاوری؛ رسول نصرت پناه


شناسایی ابعاد بین المللی‌سازی کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در بازار‌های نوظهور خاورمیانه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 آذر 1402

10.22034/jiba.2023.58016.2098

محمد اسدنژاد؛ مهران رضوانی؛ کمال سخدری


مدل کیفی همکاری نظام بانکی با شرکتهای حوزه فین تک به روش داده بنیاد

دوره 6، شماره 4، دی 1402، صفحه 153-177

10.22034/jiba.2023.55201.2008

آرش عنصری؛ عباس خمسه؛ تقی ترابی؛ حمیدرضا یزدانی


تبیین ابعاد و مؤلفه‌های هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه؛ فرودگاه امام خمینی (ره)

دوره 6، شماره 3، مهر 1402، صفحه 153-173

10.22034/jiba.2023.57001.2069

محمدحسین زینلیان؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ علی عبدی کردانی


ارائه مدل و شناسایی ابعاد اصلی تاثیر ارز‌های دیجیتال بر مدیریت استراتژی‌های کسب وکار با رویکرد آمیخته

دوره 6، شماره 3، مهر 1402، صفحه 175-197

10.22034/jiba.2023.57513.2082

اصغر قدم زن جلالی؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ محمدحسن قلی زاده؛ سید رضا سید جوادین


ساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی

دوره 6، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 65-82

10.22034/jiba.2022.53576.1955

فهیمه محمدی؛ امیر ذاکری؛ مهدی عبدالحمید


گونه شناسی نظریات شکل‌دهنده استراتژی هم ‏آواسازی در کسب‌وکارهای پلتفرمی

دوره 5، شماره 4، دی 1401، صفحه 249-270

10.22034/jiba.2022.50214.1847

محمدرضا دانشور دیلمی؛ شهرام خلیل نژاد؛ مهدی حقیقی کفاش؛ مهدی ابراهیمی