آ
-
آذر، عادل
بینالمللی شدن صنایع کوچک و متوسط: ابعاد و استراتژیهای جامع [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 177-197]
ا
-
ابراهیمی، مهدی
بازاندیشی مفهوم قابلیتهای پویا [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 103-148]
-
اسفیدانی، محمد رحیم
تأثیر نوآوری در فناوری اطلاعات و شبکه دانشی بر عملکرد تجاری شرکتهای صادرکننده در صنعت مواد غذایی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 23-49]
-
اسلامی، قاسم
بررسی تأثیر استراتژی منابع انسانی سبز بر عملکرد صادراتی بهواسطه مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 73-96]
-
اسلامبولچی، علیرضا
فهم پیکربندی ساختارهای سازمانی با تأکید بر سازمان مأموریتمحور بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
-
اشرفی سلطان احمدی، مجتبی
عملکرد صادراتی کسب و کارهای دانش بنیان، الگویی جهت تبیین نقش هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری راهبردی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 221-242]
-
اصلانی افراشته، امیر
اثر جو خلاق و مدیریت دانش مشتری بر تابآوری سازمانی در شرکت های صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 65-93]
-
ایمان خان، نیلوفر
توسعه عملکرد صادراتی محصولات فرهنگی (نمونه پژوهی: شرکت های صادر کننده نرم افزار فرهنگی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 25-44]
ب
-
باپیری، جعفر
طراحی مدل کسب وکار پلتفرم های چندوجهی تور و فعالیت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 199-219]
-
بیات، اکبر
فهم پیکربندی ساختارهای سازمانی با تأکید بر سازمان مأموریتمحور بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
-
باستان، فرانک
تأثیر سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر شکاف نهادی بین ایران و کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
-
بختیاری، مینا
بررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات با نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در شرکتهای صادراتی استان خوزستان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 145-162]
-
بخشنده، قاسم
بررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات با نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در شرکتهای صادراتی استان خوزستان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 145-162]
-
بیشمی، بهار
"بینالمللیسازی در خانه"، راهبردی نوین برای توسعه و رونق کسبوکارهای گردشگری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 117-143]
-
بلوچی، حسین
بررسی نقش مذهب، خصومت و قومپرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی مصرفکنندگان تهرانی؛ با نقش تعدیلگری قیمت محصول [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 1-23]
-
بهامین، فریبا
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر بهره برداری از فرصت های کسب و کار بین المللی شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 45-65]
-
بهبودی، امید
شناسایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت میزبانی بین المللی ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 67-102]
-
بهبودی، امید
عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 87-107]
-
بهزادنیا، پویا
تاثیر برنامههای تشویقی صادرات بر عملکرد صادراتی: نقش جذابیتهای بازارهای خارجی و قابلیتهای صادراتی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 63-85]
پ
-
پور آقابالایی، علیرضا
تأثیر بازارگرایی و تجربه بینالمللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بینالمللی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-44]
ت
-
تقی زاده، هوشنگ
بررسی تاثیر عملکردی رفتارهای شبکه محور در بازارهای صنعتی بین المللی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 161-178]
-
تقوی فرد، محمدتقی
طراحی مدل کسب وکار پلتفرم های چندوجهی تور و فعالیت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 199-219]
ث
-
ثمری، داود
"بینالمللیسازی در خانه"، راهبردی نوین برای توسعه و رونق کسبوکارهای گردشگری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 117-143]
ج
-
جعفرزاده، مهدی
ارائه الگوی بکارگیری استراتژی رقابت همکارانه در بین المللی سازی خوشه های صادرات محور با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
ح
-
حیدری، عمران
"بینالمللیسازی در خانه"، راهبردی نوین برای توسعه و رونق کسبوکارهای گردشگری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 117-143]
-
حسینی، سید صمد
تأثیر مدیریت منابع انسانی دانشمحور بر عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط صادرکننده ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 1-21]
-
حسینی، سید صمد
تاثیر برنامههای تشویقی صادرات بر عملکرد صادراتی: نقش جذابیتهای بازارهای خارجی و قابلیتهای صادراتی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 63-85]
-
حسینی، میرزا حسن
عملکرد صادراتی کسب و کارهای دانش بنیان، الگویی جهت تبیین نقش هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری راهبردی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 221-242]
-
حق وردیزاده، ابوالفضل
مهارتهای ارتباطی راهنمایان تور بینالمللی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 163-183]
خ
-
خاوری، سحر
عملکرد صادراتی کسب و کارهای دانش بنیان، الگویی جهت تبیین نقش هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری راهبردی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 221-242]
-
خدیور، آمنه
بینالمللی شدن صنایع کوچک و متوسط: ابعاد و استراتژیهای جامع [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 177-197]
-
خوش طینت، بهناز
تأثیر شاخصهای فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 121-140]
-
خون سیاوش، محسن
بررسی تأثیر تعدیلگری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرفکننده [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-143]
د
-
داودآبادی فراهانی، فاطمه
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر بهره برداری از فرصت های کسب و کار بین المللی شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 45-65]
-
داوری، علی
ارائه الگوی بکارگیری استراتژی رقابت همکارانه در بین المللی سازی خوشه های صادرات محور با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
-
درویش، فاطمه
تأثیر قابلیتهای بازاریابی در حوزه صادرات و نوآوری بر ابعاد عملکرد صادرات با تعدیلگری رقابت ناکارآمد (مورد مطالعه: شرکتهای صنایعدستی و هنری) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 97-119]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
اثر جو خلاق و مدیریت دانش مشتری بر تابآوری سازمانی در شرکت های صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 65-93]
ر
-
رجب زاده قطری، علی
بینالمللی شدن صنایع کوچک و متوسط: ابعاد و استراتژیهای جامع [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 177-197]
-
رجوعی، مرتضی
شناسایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت میزبانی بین المللی ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 67-102]
-
رحیمی اقدم، صمد
تأثیر بازارگرایی و تجربه بینالمللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بینالمللی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-44]
-
رحیمی اقدم، صمد
مهارتهای ارتباطی راهنمایان تور بینالمللی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 163-183]
-
رحمتی، محمدحسین
تحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بینالمللی شرکتهای دانشبنیان (مورد مطالعه: شرکتهای زیست فناور ایرانی و آلمانی) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 145-169]
-
رحیم نیا، فریبرز
بررسی تأثیر استراتژی منابع انسانی سبز بر عملکرد صادراتی بهواسطه مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 73-96]
-
رشیدی، فاطمه
تاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرفکنندگان خودروهای وارداتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-21]
-
رضایی، نکیسا
تأثیر نوآوری در فناوری اطلاعات و شبکه دانشی بر عملکرد تجاری شرکتهای صادرکننده در صنعت مواد غذایی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 23-49]
-
رضوانی، مهران
ارائه الگوی بکارگیری استراتژی رقابت همکارانه در بین المللی سازی خوشه های صادرات محور با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
-
رمضانی، سارا
تأثیر نوآوری در فناوری اطلاعات و شبکه دانشی بر عملکرد تجاری شرکتهای صادرکننده در صنعت مواد غذایی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 23-49]
-
رمضانی، محمد
بینالمللی شدن صنایع کوچک و متوسط: ابعاد و استراتژیهای جامع [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 177-197]
ز
-
زارعی، عظیم
شناسایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت میزبانی بین المللی ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 67-102]
-
زمانی، اردشیر
تحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بینالمللی شرکتهای دانشبنیان (مورد مطالعه: شرکتهای زیست فناور ایرانی و آلمانی) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 145-169]
-
زندحسامی، حسام
تحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بینالمللی شرکتهای دانشبنیان (مورد مطالعه: شرکتهای زیست فناور ایرانی و آلمانی) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 145-169]
س
-
سلمانی بی شک، محمدرضا
تأثیر سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر شکاف نهادی بین ایران و کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
-
سلمانی هراب، اسد
ویژگی های سود پیش بینی شده توسط مدیریت و ریسک سقوط آتی قیمت سهام [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-159]
ش
-
شاه آبادی، ابوالفضل
تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر بهره وری کل عوامل تولید با تأکید بر مؤلفه های آمادگی فنی در کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 45-62]
-
شاهآبادی، ابوالفضل
تأثیر شاخصهای فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 121-140]
-
شاهین پور، علی
عقود بانکداری اسلامی و فضای کسب و کار در ایران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 21-41]
-
شجاعی، گلنار
شناسایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت میزبانی بین المللی ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 67-102]
ص
-
صنوبر، ناصر
تاثیر برنامههای تشویقی صادرات بر عملکرد صادراتی: نقش جذابیتهای بازارهای خارجی و قابلیتهای صادراتی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 63-85]
ط
-
طاهرپور کلانتری، هادی
تاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرفکنندگان خودروهای وارداتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-21]
-
طیبی ابوالحسنی، سیدامیرحسین
بازاندیشی مفهوم قابلیتهای پویا [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 103-148]
ع
-
عالی، صمد
بررسی تاثیر عملکردی رفتارهای شبکه محور در بازارهای صنعتی بین المللی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 161-178]
-
عبدی، سهراب
ویژگی های سود پیش بینی شده توسط مدیریت و ریسک سقوط آتی قیمت سهام [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-159]
-
عبدالوند، محمد علی
بررسی تأثیر تعدیلگری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرفکننده [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-143]
-
عربشاهی، معصومه
عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 87-107]
غ
-
غفوریان شاگردی، امیر
عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 87-107]
-
غیور باغبانی، سید مرتضی
تاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرفکنندگان خودروهای وارداتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-21]
ف
-
فاریابی، محمد
تأثیر بازارگرایی و تجربه بینالمللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بینالمللی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-44]
-
فاریابی، محمد
مهارتهای ارتباطی راهنمایان تور بینالمللی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 163-183]
-
فتحی، حسین
بررسی تاثیر عملکردی رفتارهای شبکه محور در بازارهای صنعتی بین المللی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 161-178]
-
فتحی، محمد رضا
ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه پایدار خوشه های کسب و کار در ایران با رویکرد تقویت جایگاه صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 95-116]
-
فضل زاده، علیرضا
ویژگی های سود پیش بینی شده توسط مدیریت و ریسک سقوط آتی قیمت سهام [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-159]
-
فضل زاده، کیمیا
ویژگی های سود پیش بینی شده توسط مدیریت و ریسک سقوط آتی قیمت سهام [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-159]
ق
-
قادری، اسماعیل
طراحی مدل کسب وکار پلتفرم های چندوجهی تور و فعالیت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 199-219]
-
قادری، فرشاد
بررسی تأثیر استراتژی منابع انسانی سبز بر عملکرد صادراتی بهواسطه مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 73-96]
-
قاضی زاده، مصطفی
تاثیر شبکههای تجاری واجتماعی بر بینالمللیسازی شرکتها [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 149-176]
ک
-
کارابولوت، کرم
عقود بانکداری اسلامی و فضای کسب و کار در ایران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 21-41]
-
کرمی، اژدر
تأثیر مدیریت منابع انسانی دانشمحور بر عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط صادرکننده ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 1-21]
-
کریمی، زهرا
تأثیر سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر شکاف نهادی بین ایران و کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
-
کریمی زارچی، محمد
ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه پایدار خوشه های کسب و کار در ایران با رویکرد تقویت جایگاه صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 95-116]
-
کوششی، محمدرضا
تأثیر بازارگرایی و تجربه بینالمللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بینالمللی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-44]
ل
-
لطیفی، میثم
فهم پیکربندی ساختارهای سازمانی با تأکید بر سازمان مأموریتمحور بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
م
-
محمدی، عذرا
تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر بهره وری کل عوامل تولید با تأکید بر مؤلفه های آمادگی فنی در کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 45-62]
-
مرادی، علی
تأثیر شاخصهای فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 121-140]
-
مرادی، مرتضی
فهم پیکربندی ساختارهای سازمانی با تأکید بر سازمان مأموریتمحور بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
-
معصومی، اولدوز
تأثیر سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر شکاف نهادی بین ایران و کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
-
موجودی، امین
بررسی تأثیر تعدیلگری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرفکننده [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-143]
-
موسی خانی، مرتضی
"بینالمللیسازی در خانه"، راهبردی نوین برای توسعه و رونق کسبوکارهای گردشگری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 117-143]
-
موسوی، سید محمد جواد
عملکرد صادراتی کسب و کارهای دانش بنیان، الگویی جهت تبیین نقش هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری راهبردی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 221-242]
ن
-
نایبی، علی
عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 87-107]
-
نصری، رضا
تأثیر قابلیتهای بازاریابی در حوزه صادرات و نوآوری بر ابعاد عملکرد صادرات با تعدیلگری رقابت ناکارآمد (مورد مطالعه: شرکتهای صنایعدستی و هنری) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 97-119]
-
نصراللهی، مهدی
ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه پایدار خوشه های کسب و کار در ایران با رویکرد تقویت جایگاه صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 95-116]
-
نعیمی، فاطمه
تأثیر شاخصهای فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 121-140]
-
نیکی اسفهلان، حکیمه
بررسی تاثیر عملکردی رفتارهای شبکه محور در بازارهای صنعتی بین المللی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 161-178]
-
نیکخواه تکمهداش، یونس
تأثیر مدیریت منابع انسانی دانشمحور بر عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط صادرکننده ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 1-21]
-
نیکومرام، هاشم
بررسی تأثیر تعدیلگری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرفکننده [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-143]
-
نوروزی، حسین
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر بهره برداری از فرصت های کسب و کار بین المللی شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 45-65]
-
نوروزی، حسین
تأثیر قابلیتهای بازاریابی در حوزه صادرات و نوآوری بر ابعاد عملکرد صادرات با تعدیلگری رقابت ناکارآمد (مورد مطالعه: شرکتهای صنایعدستی و هنری) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 97-119]
ه
-
همدست، ملیحه
توسعه عملکرد صادراتی محصولات فرهنگی (نمونه پژوهی: شرکت های صادر کننده نرم افزار فرهنگی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 25-44]
ی
-
یزدانی، حمیدرضا
تحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بینالمللی شرکتهای دانشبنیان (مورد مطالعه: شرکتهای زیست فناور ایرانی و آلمانی) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 145-169]
-
یوسفی، محمد
تاثیر شبکههای تجاری واجتماعی بر بینالمللیسازی شرکتها [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 149-176]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد