موضوعات = بازاریابی در مدیریت کسب و کار بین المللی
نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 مهر 1402

10.22034/jiba.2023.57790.2089

هاشم آقازاده؛ محمد باقر فلاحی


امضای برند برای شرکت‌های صادرکننده در صنعت فرش؛ تحلیل عوامل پیشایندی و پسایندی با روش FCM

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 مهر 1402

10.22034/jiba.2023.56575.2051

علی شریعت نژاد؛ سید نجم الدین موسوی؛ لیلا یاراحمدی


شناسایی و تحلیل عوامل موثر و پیامدهای نوآوری نرم در شرکت های صادراتی با روش FCM

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 آذر 1402

10.22034/jiba.2023.59037.2141

علی شریعت نژاد؛ سیده مریم موسوی زاده؛ رضوان منتی


طراحی الگوی قابلیت های بازاریابی فراگیر صادراتی در صنعت سیمان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 دی 1402

10.22034/jiba.2024.58523.2122

امیر رحیم پور؛ محمد صابری اول؛ بهزاد شهرابی


بررسی تأثیر تصویر ذهنی بر قصد خرید کالای وارداتی با تأکید بر نقش قوم‌گرایی مصرف

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 اسفند 1402

10.22034/jiba.2024.59488.2152

محسن حبیبی؛ مرتضی رجوعی؛ جواد نظری


شناسایی الگوی توسعه فناوری فضایی در ایران با رویکرد تجاری‌سازی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 فروردین 1403

10.22034/jiba.2024.60859.2186

امیر جلیلوندنژاد


تاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی

دوره 6، شماره 3، مهر 1402، صفحه 1-24

10.22034/jiba.2023.48708.1800

زانیار شیخه پور؛ اصغر مشبکی؛ سیدحمید خداداد حسینی؛ فرشته منصوری موید


بررسی تاثیر استراتژی‌های تجاری بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها

دوره 6، شماره 3، مهر 1402، صفحه 131-151

10.22034/jiba.2023.55300.2009

سید رضا سید نژاد فهیم؛ اسماعیل اقدامی


مدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران،

دوره 6، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 161-178

10.22034/jiba.2022.52303.1909

رادین پیمان فر؛ حسین بوداقی خواجه نوبر؛ فرزین مدرس خیابانی؛ نازنین پیله وری


ارائه مدل تجارت عادلانه در جهت دستیابی به مزیت رقابتی شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی

دوره 5، شماره 4، دی 1401، صفحه 271-287

10.22034/jiba.2022.53150.1938

سمیرا مرزبان؛ لیلا آندرواژ؛ شادان وهاب‌زاده منشی؛ حمید رضا سعید نیا


نقش گرایش به کارآفرینی اجتماعی در توسعه بازارگرایی و هم‌آفرینی ارزش

دوره 5، شماره 3، مهر 1401، صفحه 115-135

10.22034/jiba.2022.51064.1872

مهدی دهقانی سلطانی؛ رضا سلیمانی دامنه؛ سارا حدادی


شناسایی قابلیت‌های پویای موثر بر عملکرد صادراتی

دوره 5، شماره 2، تیر 1401، صفحه 1-21

10.22034/jiba.2022.49086.1810

مهرداد سرکشیکی؛ امیر خانلری؛ منوچهر انصاری


بررسی بین طبقه ای نگرش مصرف کنندگان استان کرمانشاه در خصوص محصولات چینی

دوره 5، شماره 2، تیر 1401، صفحه 71-91

10.22034/jiba.2022.43810.1612

خبات نسائی؛ فخرالدین معروفی نقدهی؛ نگار بساطی