موضوعات = بازاریابی در مدیریت کسب و کار بین المللی
نقش استراتژیک دانش مشتریان درتصمیمات بازاریابی شرکت های تجاری اقلیم کردستان عراق (موردمطالعه: شرکت تجاری دیوان لاند اربیل)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 مهر 1403

10.22034/jiba.2024.59176.2145

خبات نسائی؛ به‌لین مولود که‌ریم؛ آرمان احمدی زاد


تجزیه‌وتحلیل روند جهانی پژوهش‌های حوزه‌ی بازاریابی محاوره‌ای: رویکرد آمیخته

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 مهر 1403

10.22034/jiba.2024.63124.2251

عادله دهقانی قهنویه؛ ناصر سیف اللهی انار؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ قاسم زارعی


بررسی تجارب اقامتی گردشگران خارجی از مبادی مختلف در هتل عباسی اصفهان با رویکرد تحلیل احساسات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 دی 1403

10.22034/jiba.2025.64869.2291

زهره دهدشتی شاهرخ؛ علی بنیادی نایینی؛ سید محمدرضا موسوی


ارزیابی اهمیت عوامل موثر بر حفظ و گسترش سهم بازار مواد غذایی فرآوری شده در بازارهای جهانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 بهمن 1403

10.22034/jiba.2025.65008.2296

محمدطاها اسمعیل زاده آشینی؛ مهدی عزیزی


شناسایی و تحلیل عوامل موثر و پیامدهای نوآوری نرم در شرکت های صادراتی با روش FCM

دوره 7، شماره 4، اسفند 1403، صفحه 1-30

10.22034/jiba.2023.59037.2141

علی شریعت نژاد؛ سیده مریم موسوی زاده؛ رضوان منتی


مدل مشارکت مشتری در خلق ارزش برند کفش تبریز در شبکه‌های اجتماعی دو کشور ایران و عراق

دوره 7، شماره 3، مهر 1403، صفحه 169-189

10.22034/jiba.2024.60429.2172

جیمن نامق حسن؛ صمد عالی؛ یعقوب علوی متین؛ علیرضا بافنده زنده


طراحی الگوی قابلیت های بازاریابی فراگیر صادراتی در صنعت سیمان

دوره 7، شماره 2، تیر 1403، صفحه 149-168

10.22034/jiba.2024.58523.2122

محمد صابری اول؛ امیر رحیم پور؛ بهزاد شهرابی


تأثیر قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها

دوره 7، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 169-185

10.22034/jiba.2024.59524.2155

زهره دهدشتی شاهرخ؛ سجاد اصغریخواه؛ سید محمدرضا موسوی


تاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی

دوره 6، شماره 3، مهر 1402، صفحه 1-24

10.22034/jiba.2023.48708.1800

زانیار شیخه پور؛ اصغر مشبکی؛ سیدحمید خداداد حسینی؛ فرشته منصوری موید


بررسی تاثیر استراتژی‌های تجاری بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها

دوره 6، شماره 3، مهر 1402، صفحه 131-151

10.22034/jiba.2023.55300.2009

سید رضا سید نژاد فهیم؛ اسماعیل اقدامی


مدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران،

دوره 6، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 161-178

10.22034/jiba.2022.52303.1909

رادین پیمان فر؛ حسین بوداقی خواجه نوبر؛ فرزین مدرس خیابانی؛ نازنین پیله وری